Zinik
Kaizen
Gött så tråkigt att man måste stå på sig så innihelvete bara. Tänker på alla som bara bugar och bockar och glöms! Hoppas de går bra nu.
Wow. Vid läkarbesöket så fick jag efter lite om och men en remiss till röntgen för magnetkameraundersökning, med uppmaning att ge mig en tid inom en vecka. Nä jag kommer tid och frågar om första bästa tid så får jag svaret "oj, haha jadu.. 3 veckor är tidigaste tiden vi har!"
Därefter läste hon remissen och bad mig vänta.Hon ringde ett samtal till killen som sköter MR och sa något i stil med "Hej. Jag ser att du har 10 minuters lucka ikväll klockan 22. Kan du ta hand om den här killens knä då?" Och han sa JA!
Va sjukt! Att få en magnetkameraundersökning ett par timmar efter besöket hos husläkaren.
Hon var för övrigt imponerad över att jag har klarat mig utan smärtstillande eller sjukskrivning Däremot visste hon inte vad roadracing var så jag fick inte ens någon möjlighet att stalja på riktigt "Är det sån där cross som man hoppar med eller?"
Här är lördagens Race, man kan skymta Rickard, hojen och rökmolnet i torparn på andra varvet...själv blir jag enligt mig själv avtryckt under gulflagg när jag ska ner i högern efter bakrakan
Jag håller tummarna för att det bara är ovanligt mycket vekhet som lämnar kroppen, och inte nåt som gått sönder.
En erfaren läkare kan diagnostisera knäskador lika bra som en MR.
Ville bara få det lagt på bordet.
Med det sagt så: Krya på dig och det fort!
Snygge ben hörru Tur att du slipper visa dem i denna kyla
Det finns vass och högt gräs av en anledning
Jag besökte ortopedakuten nyss och fick ett preliminärt besked om att korsbandet är av. De ar hyfsat säkra på det men ville avvakta med ett definitivt besked tills MR-bilderna kommer i början av nästa vecka.
Det betyder att jag måste hålla mig på hjulen i 12 veckor typ
Mozz har väl lite tveksamma korsband han med.
Då är det väl bara att bestämma dig för om du ska åtgärda skadan eller leva utan dem isf...
Jag behåller gärna mina fina korsband. De kan nog komma till användning ganska ofta!
Dina fina korsband är rökta. Nu blir det nya från E-bay. Hur mycket dom än gullar med ditt knä så blir det sällan som det var.
Jag är lyckligt lottad som utöver en sport där jag sitter ned (vilken extremsport va ). Alltså bör jag kunna avvara korsbanden i så fall! Jag får investera i en dekalkittad rullstol i coolfiber helt enkelt!
Det finns vass och högt gräs av en anledning
Jag besökte ortopedakuten nyss och fick ett preliminärt besked om att korsbandet är av. De ar hyfsat säkra på det men ville avvakta med ett definitivt besked tills MR-bilderna kommer i början av nästa vecka.
Det betyder att jag måste hålla mig på hjulen i 12 veckor typ
Hmm, jadu.. 12 veckor är låååång tid! Redan på torsdag ska jag köra på Mantorp under Filip Backlund-dagarna och då är det spöregn på schematHaha tur de finns vass
Va fan!? Linden favoriserad ett nyckelben, äh korsband är mycke manligare att rejsa med! Nått att berätta för barnbarnen, dock med bättre resultat Som bara blir bättre och bättre med åren!
Intressant, tolv v.. Tror du de går?
Regndäck är kul, tills man gått av några gånger och inser vad nära det är hela tiden.......
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|