Plocka bort kulan och töm ur krutet innan du borrar. Det blir en splittergranat om det smäller när du borrar.
Knappast, lyckas han tända den pyser den ur tändhatten.
Hur jag vet det? Inte genom att borra iaf.
Plocka bort kulan och töm ur krutet innan du borrar. Det blir en splittergranat om det smäller när du borrar.
Hur stor risk utsätter man sej för om man borrar i skarp ammo? Hittade ett gammalt skott som ja inte redigt minns hur ja kommit över men tänkte ev ha som nyckelring... Gjorde en liknande operation i 14-årsåldern men på den tiden tänkte ja väl inte längre än picken räckte... I teorin borde risken va ganska liten tycker ja...
Blodomlopp -> njurar -> blåsa -> penis.
Många gånger snabbare att pissa ut något.
Varför envisas brewdar att köpa det fluffigaste dasspapper som finns? Gärna med fjärilar eller annat trams. Går ju sönder i småsmulor varenda gång man ska torka sig, och tar 2 ggr längre tid att få bort luddet.
Är dessutom multum dyrare än papper som inte desitegreras av att man tittar på det.
Skaffa dubbla rullhållare...
Varför envisas brewdar att köpa det fluffigaste dasspapper som finns? Gärna med fjärilar eller annat trams. Går ju sönder i småsmulor varenda gång man ska torka sig, och tar 2 ggr längre tid att få bort luddet.
Är dessutom multum dyrare än papper som inte desitegreras av att man tittar på det.
Håller med om dessa fluffpapper som bara går sönder.
Förr i tiden när man gick på utedass så kunde man använda telefonkatalogen. Numera i digitalåldern utan papperskatalog så vete tusan, finns det någon android-app för det?
Jag har en bal med grovt och drygt toapapper bredvid toan. PRaktiskt och funktionellt.
Men så bor jag ensam också även om jag inte är singel längre.
En bal?! Jag har seriöst en rulle kvar på 12 packet jag köpte när jag flytta in för drygt ett år sen, kanske ett bevis på hur lite jag e hemma hehe
Ja, sålänge jag inte har besök räcker det jävligt länge. Får man besök så går det genast åt 2-3 rullar av nån suspekt anledning.
De oblekta varianterna trasar alltid sönder och det går åt mer för att få torrt dessutom finns det nog en förklaring i att dina besök är av kvinnligt kön. Vi torkar nämligen oss på ALLA våra toalettbesök och det kanske inte herrar gör tänker jag. Därav förklaringen varför det går åt mer papper.
Njae, det är samma historia när det dyker på en polare av manskön, det går alltid åt en jävla massa papper.
Och jag har för mig att blekt papper blev mindre miljövidrigt för några år sen pga en ny blekmetod.
Sluta umgås med uteliggare?
Då ställer jag en följdfråga:MEN det är jättegosigt att snyta sig i och det är fint att titta på, speciellt om man hittar ett mönster som matchar inredningen på toan så var jag glad.
Eller börja torka röven?
med en förbrukning på +2l/mil är det drygt att ta det på bidrag, så droger är nog ett säkrare kort.Jag undrar hur rik man måste vara för att ha råd med en escalade?
Måste man sälja droger?
Eller räcker det med bidrag?
Då ställer jag en följdfråga:
Hur kommer det sig att det är ok att snyta sig i sin pojkväns/mans skitiga T-shirtar och inte sina egna? (vågar inte ens tänka tanken att göra det omvända)
Säger inte att du gör det men tro mig, detta är inte ett ovanligt beteende.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|