Jag undrar hur rik man måste vara för att ha råd med en escalade?
Måste man sälja droger?
Eller räcker det med bidrag?
Blockets billigaste= 85 000:-
Jag undrar hur rik man måste vara för att ha råd med en escalade?
Måste man sälja droger?
Eller räcker det med bidrag?
Så svaret är alltså; "ganska".
med en förbrukning på +2l/mil är det drygt att ta det på bidrag, så droger är nog ett säkrare kort.
Får tacka för omtänksamheten samt att du faktiskt bemödat dej me å hitta färdiga pryttlar ... Frågan ställdes dock för att ja redan har allt å tyckte de kunde va en kul grej å hänga i pickisnyckeln, inget ja har tillräckligt sug efter för å beställa (jo hälsan e mer värd än 30:- + frakt )...
Varsågod.
Klart du ska ha en patron till pickisnyckeln! Satsa på en .45ACP 7,62Nato kan vara för lång och vass att ha i tajta jeansfickor.
Om du redan har allt så kan jag ta litet av det så du slipper sitta hemma, sysslolös och fundera ut dumheter.
Jag har några .50 BMG hemma.
Kanske skulle bygga en nyckelring med termos?
För att byta ämnet lite..
Har egentligen trumbroms bak på hojen, fick ombesiktning på hjullager fram, kan dom på bilprovningen klaga om jag kommer dit med skivbroms bak, dubbla bromsok å ett handbromshandtag på styret? Och kanske utan reflex och skyltbelysning?
Då får de bli ett försök med skiva å kanske handbroms bara dåJa de lär ha synpunkter på reflex och skyltbelysning.
Kanske inte så supersmart, med bilder och allt, om det nu är ett vapenbrott som nån skrev i tråden. Tur att inga fingrar eller ögon gick åt iallafall..
Man får inneha små mängder ammunition som kan ha ett affektionsvärde.
Kanske inte så supersmart, med bilder och allt, om det nu är ett vapenbrott som nån skrev i tråden. Tur att inga fingrar eller ögon gick åt iallafall..
Va ju inte en behållare me acetonperoxid ja borrade i direkt
Man skall inte förakta nitrocellulosans tendens att kunna detonera, gram för gram kan du nog jämställa med jävigare doningar som endast militärer kan komma över.
Men det krävs tryck för att uppnå detonation med bösskrut, mer än en hylsa kan åstadkoma.
Aldrig varit med om att dom kollat det.. finns väl inte ens krav på att det ska funka? Sist besiktiga jag utan stöd o då tog dom snabbt fram ett par spännband bara så antar det inte ligger i prioritering iaf.Kollar dom på besiktningen att hojen dör när man lägger i växel med stödet nere? Har nämligen ingen sån kvar
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|