Klyrre
Gudomlig sporthojare
Hur håller kroppen värmen? Gissar på nån kemisk reaktion men va e de som händer?
Hur håller kroppen värmen? Gissar på nån kemisk reaktion men va e de som händer?
varför behöver man varken knappa in kod eller skriva på kvittot när man betalar med kort på donken ibland?
Varför håller alla gangsterrappare pistoler uppochner när dom skjuter?
Hur är det med moskébyggen? De håller ju på att smälla upp en rejäl doning här ute på djävulsön i närheten av Ättestupan.
Jag menar, när dom (TM) käkar kött ska det ju vara halalslaktat och fan och hans moster ska ha gjort sitt. Är det "samma" med moskén? Måste de som bygger den vara muslimer? Måste den vara byggd på ett visst sätt? Träden ska vara kapade medsols och bara få plockas från åsar som vetter mot Mecka? Betongen måste blandas med vigvatten?
Är det samma med kyrkor? Finns det "regler" som säger hur sådana inrättningar ska uppföras?
Det är mycket fetare.
Varför luktar man alltid diesel om handen när man tankat diesel men aldrig bensin när man tankat bensin...??
För det är "coolt" att skjuta hur mycket som helst fast man inte träffar.
Varförr använder alla lastbilschaufförer dieselindränkta handskar när de tankar?
För att dom ligger i verktygslådan och används bara när man slabbar med diesel.
För att dom ligger i verktygslådan och används bara när man slabbar med diesel.
Jag har haft en hårddiskkrash och letar efter:
Very very rough scene with Rocco Siffredi, Laetitia & blonde (uncut, pissing in mouth).avi
Nån som vet vart jag kan få tag på den igen?
Måste man ställa ventilerna efter att ha lossat toppen på en motor med underliggande kam?
Måste man ställa ventilerna om man har lossat rullvippstjofräset (kan inte ordet men det som "ersätter" kamen) Tycker det bör bli samma spel som innan om man lossar den, ger fan i ställskruvarna. lossar topp bultarna och sen skruvar tillbaka den?
Mina ända tekniska supportrar som kan nått om underligande kamar (far och två jänke skruvande kompisar) svarar inte och om jag måste ställa ventilerna måste jag cykla och handla lite hylsor så jag kan dra runt motorn. Så tacksam för svar.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|