"Ligga" Eller "Borra" Är ju 2st frågor som kan vara lite svåra att ställa ibland... Jag brukar försöka vara rakt på sak och ställa dom rakt ut, men ibland blir det bara så jävla fel...
Det är väl ändå alla människors rätt att få ha lite skönt ibland så varför ska det vara så svårt för?
Haha, nu är det fan bestämt. Nästa gång jag handlar möss till ormarna så ska jag investera i ett marsvin till mig själv.
Den friterade där ska jag fan testa...tyckte den såg god ut.
Jag vill vara med när du handlar det. "ska du ha en liten låda att ta hem det i?" Nä Fan stoppa det i en plastpåse, jag ska käka det direkt när jag kommer hem.
Hur får man bort super lim från fingrarna enklast?
hehe tyvärr inget american pie aktigt, skulle lima fast en backspegel men blev lite slabbigtStod fel tub på nattduksbordet
På den lokala djuraffären sålde dom vädurskaniner, när expiditen gick förbi frågade jag "Ursäkta, har ni några såna fast mindre?"
Expiditen "Mindre? Varför det"
"Den där går inte ner i min matdosa"
Onda-ögat fick ett ansikte den dagen....
Inget av det hemma får gå över till snygg grannen och låna lagellacksborttagning :bynadAceton.
Snabblim är ju plast.
Haha, det har jag också tänkt på ibland. Vafan liksom!?Jag skulle vilja veta varför plötsligt så många kvinnor har mustasch eller allsköns behåring i ansiktet och inte rakar bort det. Jag börjar tro att det rör sig om någon typ av konspiration.
De är måna med sminket och besiktar sig noga i spegeln dagligen, de måste med andra ord se mustaschen. Det spelar ingen roll om den är blond, den skall inte vara där på en tjej.
Vad är det som pågår egentligen?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |