Mordecaien
Can do!
Är det cancer eller ska du se ut sådär?
Är det cancer eller ska du se ut sådär?
Varför spottar ni män så mycket?
Överallt ska det fan spottas, harklas, loskas. Överallt.
Går man bara en liten runda på stan så ska man behöva se alla dessa män som kors och tvärs loskar till höger och vänster.
Snela sluta.
Äckligt.
Oftast när jag spottar så är det en ordentlig snorloska.
Betydligt fräschare än att stoppa det i fickan (näsduk).
Men förstår ändå inte, man ser ju inte ladies go och spotta för jämnan, så varför detta desperata behov hos snubbar?
Killar däremot spottar som frenetiska lamor ute på stan, äre nåt vis att markera revir, LR?
Kanske ladies kan leva med att 60kg snor kloggar igen bihålor och luftvägar.
Jag kan det inte.
Går man bara en liten runda på stan så ska man behöva se alla dessa män som kors och tvärs loskar till höger och vänster.
Snela sluta.
Äckligt.
Snela sluta.
Äckligt.
Men förstår ändå inte, man ser ju inte ladies go och spotta för jämnan, så varför detta desperata behov hos snubbar?
Killar däremot spottar som frenetiska lamor ute på stan, äre nåt vis att markera revir, LR?
Jag ser då lika mycket töser som loskar som gossar. De är väl iofs lite diskretare, men loskar gör de.
Det är ju sant.är väl mest fjortisar som spottar överallt,och tjejerna är ju nästan värst.....sällan man ser vuxna går runt och loskar hej vilt
Det är ju sant.
Hur fräscht e det tex att harkla sig för att sedan svälja skiten?
Det måhända, men NÅGON här inne måste ju upplevt samma problem som jag? Det går fan inte att klippa naglarna på den högra handen. Jag köpte en ny nagelsax och var säker på att problemet var borta, men fan heller. Hjälp?
Snela sluta.
Äckligt.
Hur/var lär man sig dansa ? Fan måste ju lära sig nån gång
Jag skulle vilja veta varför plötsligt så många kvinnor har mustasch eller allsköns behåring i ansiktet och inte rakar bort det. Jag börjar tro att det rör sig om någon typ av konspiration.
De är måna med sminket och besiktar sig noga i spegeln dagligen, de måste med andra ord se mustaschen. Det spelar ingen roll om den är blond, den skall inte vara där på en tjej.
Vad är det som pågår egentligen?
BRÖDER!!!Haha, det har jag också tänkt på ibland. Vafan liksom!?
Kulturellt betingat.Varför spottar ni män så mycket?
Snela sluta.
Äckligt.
Du som bor på landet du borde väl känna till de här killarna [YOUTUBE-ID]1tqxzWdKKu8[/YOUTUBE-ID]
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|