Frågor man aldrig vågar ställa

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Varför spottar ni män så mycket?

Överallt ska det fan spottas, harklas, loskas. Överallt. :gnissla
Går man bara en liten runda på stan så ska man behöva se alla dessa män som kors och tvärs loskar till höger och vänster.
Snela sluta.
Äckligt. :3freak

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Går man bara en liten runda på stan så ska man behöva se alla dessa män som kors och tvärs loskar till höger och vänster.
Snela sluta.

Oftast när jag spottar så är det en ordentlig snorloska.
Betydligt fräschare än att stoppa det i fickan (näsduk).

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Oftast när jag spottar så är det en ordentlig snorloska.
Betydligt fräschare än att stoppa det i fickan (näsduk).

Men förstår ändå inte, man ser ju inte ladies go och spotta för jämnan, så varför detta desperata behov hos snubbar?
Killar däremot spottar som frenetiska lamor ute på stan, äre nåt vis att markera revir, LR? :huvet:D
:va

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Men förstår ändå inte, man ser ju inte ladies go och spotta för jämnan, så varför detta desperata behov hos snubbar?
Killar däremot spottar som frenetiska lamor ute på stan, äre nåt vis att markera revir, LR? :huvet:D

Kanske ladies kan leva med att 60kg snor kloggar igen bihålor och luftvägar.
Jag kan det inte.

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv

Snela sluta.

varför spara på skiten? ut med det bara. sen kan man ju ha lite stil och finess ang vart man lägger loskan etc.

Hur fräscht e det tex att harkla sig för att sedan svälja skiten? (hittar inte nån tillräckligt vidrig smiley för detta).

Nä ut med skiten bara. men gör det lite snyggare.

Samma sak om man behöver släppa lite vind(som vi alla vet är det ju jävligt svårt att hålla i nåt man inte håller med händerna). ut med det bara(men gör det lite diskret). man mår bara dåligt efter ett tag i magen om man ska gå o hålla på fjärtar.

jag själv tex är snusare(lössnus), nästan så man skäms när man ska lägga ut prillan. man försöker göra det lite smidigt och snyggt.

Var gärna äcklig etc, men gör det på ett snyggt sätt :tummenupp

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha

Snela sluta.

För att vi är tölpar och neanderthalare som inte har lärt sig något om uppförande, alternativt har vi haft en mor som gick runt och rökte gul blend, hostade upp gröna klumpar, harklade sig och la en loska efter varje "spik".

Man uppför sig som man lär sig hemma, om man inte någon gång under sin uppväxt stannar upp och tänker : "vänta, är det här bra? ska jag fortsätta såhär, eller kanske prova en ny approach?"

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Jag ser då lika mycket töser som loskar som gossar. De är väl iofs lite diskretare, men loskar gör de.

Merovingian

Guest
Hur fräscht e det tex att harkla sig för att sedan svälja skiten?

Fräschare än att spotta ut det på gatan där det torkar, sätter sig i dammet som virvlar upp och andas in av dig själv och andra.

Behåll du ditt slem för dig själv, alternativt snyt dig ordentligt eller spotta på muggen.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Det måhända, men NÅGON här inne måste ju upplevt samma problem som jag? Det går fan inte att klippa naglarna på den högra handen. Jag köpte en ny nagelsax och var säker på att problemet var borta, men fan heller. Hjälp?

Kanske lite sent att svara på en fråga från 2009,,,, men det finns saxar för de som är vänsterhänta vettu.:)

Snela sluta.

Jag vet inte om det hänger ihop men efter att jag slutat röka så spottar jag nästan aldrig, om jag inte drar ner en riktig snurbuse från näsan som fastnar i halsen, men det borde väl vara okey tycker jag det är ju lite jobbigt när snorbusen fastnar där bak i svaljet.:confused:

Last edited:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag skulle vilja veta varför plötsligt så många kvinnor har mustasch eller allsköns behåring i ansiktet och inte rakar bort det. Jag börjar tro att det rör sig om någon typ av konspiration.
De är måna med sminket och besiktar sig noga i spegeln dagligen, de måste med andra ord se mustaschen. Det spelar ingen roll om den är blond, den skall inte vara där på en tjej.
Vad är det som pågår egentligen? :va
Haha, det har jag också tänkt på ibland. Vafan liksom!? :va
BRÖDER!!!
Detta samhällsproblem har jag gått och förfasat mej över LÄNGE!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=61189

Snela sluta.
Kulturellt betingat.
Väldigt vanligt i åldern <20.
Kan tänkas vara ett undermedvetet sätt att uttrycka en avslappnad attityd eller nonchalans.
Inte alls lika vanligt längre upp i åldrarna. För gärna statistik om du inte tror mej.

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
images

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...