anders_69
Datadoktor
Armbåge i huvet bättre än höger lök uppsnittad av svärdet?
Kan man inte ha svärdet på höger sida?
Snutarna har ju pikkadollan på den sida som de är.... öööhhh, "-hänta".(höger- vänsterhänta).
Hur fan gick det nu med svenskan här?
Jag skulle vilja veta varför plötsligt så många kvinnor har mustasch eller allsköns behåring i ansiktet och inte rakar bort det. Jag börjar tro att det rör sig om någon typ av konspiration.
De är måna med sminket och besiktar sig noga i spegeln dagligen, de måste med andra ord se mustaschen. Det spelar ingen roll om den är blond, den skall inte vara där på en tjej.
Vad är det som pågår egentligen?
Vilken typ menar du? MIG/MAG, TIG, gassvetsa?
I vilka material? Alu, stål?
Jag har inget speciellt som jag måste få svetsat, men kanske skulle våga mig på ett litet enklare hojprojekt om jag visste att det inte var så svårt.
Vet inte vad skillnaden MIG/TIG är, och om jag nu skulle svetsa så är det stål som gäller.
Jag har inget speciellt som jag måste få svetsat, men kanske skulle våga mig på ett litet enklare hojprojekt om jag visste att det inte var så svårt.
Vet inte vad skillnaden MIG/TIG är, och om jag nu skulle svetsa så är det stål som gäller.
Om man åker jorden runt, fast baklänges. Landar man då på Arlanda samma dag som man lämnade Arlanda?
Hmm, har en invändning där: om man e lite het på gröten där, och rycker ut svärdet för att nån har kastat en handske framför mig, då kan man av misstag armbåga damen i huvet , men det händer inte om hon är på svärdsidan (vänster)
Har inte Vincent (eller om det var BSA) gasen på vänster sida för att dåtidens poliser skulle kunna manövrera ett skjutvapen med höger hand medans dom körde?
Kan ha drömt det med iof.
Mig veterligen så har i alla fall BSA gashandtaget på höger sida.
Huruvida det har funnits motorcyklar med gasen på "fel" sida har jag ingen som helst aning om så jag låter nog bli att uttala mig i den frågan.
Hur svårt skulle det vara att flytta den?
Är det svårt att svetsa? Tar det lång tid att lära sig?
Är det svårt att svetsa? Tar det lång tid att lära sig?
Det jobbigaste är väl innan man kommer underfund med hur smältan ska se ut.
Mig veterligen så har i alla fall BSA gashandtaget på höger sida.
Huruvida det har funnits motorcyklar med gasen på "fel" sida har jag ingen som helst aning om så jag låter nog bli att uttala mig i den frågan.
Jag är en jävel på att löda däremot. Kanske löder istället för svetsar.
Vem vill testa mitt hembygge sen?
Det är för övrigt med hänsyn till svärdet som damer enligt etiketten ska gå på höger sida också. Dom ska inte vara ivägen om man måste dra svärd för att fäkta lite.
Många av våra gamla etikettsregler är faktiskt just uttänkta med hänsyn till bråk, krig och fäktande.
Hmm, har en invändning där: om man e lite het på gröten där, och rycker ut svärdet för att nån har kastat en handske framför mig, då kan man av misstag armbåga damen i huvet , men det händer inte om hon är på svärdsidan (vänster)
Kan man inte ha svärdet på höger sida?
Snutarna har ju pikkadollan på den sida som de är.... öööhhh, "-hänta".(höger- vänsterhänta).
Hur fan gick det nu med svenskan här?
Är det en extrem kostnad att börja köra bana? Tänker då på att man uppfattat det som att de flesta meckar med hojen själv till större del innan o efter tävling. Har man inte de kunskaperna måste någon annan få betalat för att göra det då jag inte har någon bekant som pysslar med det. Ungefär som cheyerna som sadla heesten åt en när man var liten för man inte visste hur det gick till varje gång.. (lämnar det där).
Har jag inte meck-kunskaperna så blir hela jippot sviiindyrt? (då med alla övriga kostnader inräknat självklart). Eller det kanske inte gör någon märkbar skillnad i totalkostnaden? :S
/creare:
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |