Finns bara fördelar med att ha kvinnan på vänstersidan, tänk följande scenario:
Du är ute på en liten promenad med din käresta, svärdet hänger givetvis med eftersom det gäller att kunna försvara sig. Plötsligt hoppar stråtrövar-sune fram för att råna dig och besudla din kvinna. Här gäller det att tänka snabbt, hur mycket älskar du kvinnan egentligen, har hon släppt till på sistone, eller bara gnällt och varit allmänt f*ttig? Beroende på utfallet av din snabba kalkyl kan du använda vänsterhanden till att antingen knuffa henne ur vägen eller dra in henne som en skydd mellan dig och buset samtidigt som du med en elegant rörelse drar ditt svärd och visar vad som händer om man ger sig på en medlem i sporthäst.stentavla och dessutom medlem i kjettingjeNgeT. Om du väljer att använda henne som skydd och hon överlever får du dock räkna med att sova i stallet de närmaste veckorna.
Är Big Red och/eller Pizzabagarn Swedies alter egon när han känner för att spamma lite?
Är Big Red och/eller Pizzabagarn Swedies alter egon när han känner för att spamma lite?
Varför heter det Västernorrland när det ligger på östkusten?
Det är från stormaktstiden. Östernorrland låg i Finland
tar några frågor på engelska för skojs skull.
1: when you drink lots of beer you cant shut up and you cant drive a car... does that mean you are a woman?
2: if womens think they arent meant to cook, then why they have milk and eggs inside them?
3: if women say men think only with their penis... will she be offended if i ask her to blow my mind?
4: if life is a bitch, then wouldnt the earth be a kitchen?
HEHEH förväntar mig seriösa svar nu.
1: Nej, det betyder bara att du är feminin.
2: Det har med anatomin att göra, inte matlagning.
3: Nej då, såvida du inte är trög och har en liten hjärna!
4: Livet är jättebra, det är ju det du har längst innan du dör. Så nej, jorden är inte ett kök. Finns många kök på jorden, men själva jorden i sig är inget kök.
Troligtvis för att djur är djur och människor är människor. Människor är i ALLA lägen mer värdefulla än djur. Oavsett vad aktivisterna säger.
Varför anses rasavling vara fullt normalt när det gäller djur men helt avskyvärt när det gäller människor?
För hundraser har olika egenskaper i form av vakt, apportering, sök etc och är något man vill bibehålla.
Gällande människor känner jag inte till att det skulle förhålla sig på samma sätt, men det kanske du kan upplysa om?
Varför anses rasavling vara fullt normalt när det gäller djur men helt avskyvärt när det gäller människor?
Läs inte in något mellan raderna här tack, jag tog bara tillfället i akt och gjorde som trådstartaren föreslog att ställa en fråga som man inte direkt tar upp på släktmiddagen.
Jag är helt inne på din linje där, man borde se till att folk med defekter inte för sina gener vidare!
Laktosintolerant, glasögon eller rött hår = sterilisering
Själv är jag ju ett perfekt exemplar, så honor som uppfyller kraven kan börja köa...
Läs inte in något mellan raderna här tack, jag tog bara tillfället i akt och gjorde som trådstartaren föreslog att ställa en fråga som man inte direkt tar upp på släktmiddagen.
Hundar har egenskaper man vill bevara.
Den kan man inte säga om människan så den får para sig bäst den vill, det kan inte bli sämre
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|