Frågor man aldrig vågar ställa

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Varför är jag oftast lite bättre än de flesta andra på massa saker men aldrig bäst på nåt?
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Hur lyckas en tjej pissa ner en toalett?

Alltså, jag har vid ett flertal tillfällen observerat hur en relativt ren toalettsits befunnits vara i nerkissat tillstånd efter att en eller flera tjejer använt densamma.
Hur är det möjligt att missa när man sitter ner?
Sitter tjejer inte alltid ner och kissar?
Hukar de sej bara för att slippa sitta på "den äckliga sitsen"?
Varför gör de inte rent efter sej?
Gör dom det på rent jävelskap?


/Okunnig ståkissare.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Hur lyckas en tjej pissa ner en toalett?

Alltså, jag har vid ett flertal tillfällen observerat hur en relativt ren toalettsits befunnits vara i nerkissat tillstånd efter att en eller flera tjejer använt densamma.
Hur är det möjligt att missa när man sitter ner?
Sitter tjejer inte alltid ner och kissar?
Hukar de sej bara för att slippa sitta på "den äckliga sitsen"?
Varför gör de inte rent efter sej?
Gör dom det på rent jävelskap?


/Okunnig ståkissare.

Nej, dom sitter inte ner på sitsen, dom hovrar ovanför för att slippa sitta på sitsen.

Anledningen till att dom ändå har ringen nere är att dom är rädda för en luftgrop så att dom gör en så kallad touch and go mot det kalla porslinet.

Anledningen till att dom inte vill sitta på ringen var att kvinnan före dom gjorde samma sak och pissade på ringen i en oväntad luftgrop.
 

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Ort
Växjö
Hoj
Kawasaki Z1000 -14
Har funderat lite smått på..
Varför blir fingrarna och tårna russin efter en längre tid under vatten?
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hur förklarar man för en döv om företeelsen musik?

Såg på TV igår någon som sjöng och såg smäktande ut. De hade textat det för folk som inte hör.
Måste vara en märklig beskådning för en döv att se en människa som ser ut att börja gråta och så är det en osammanhängande text till.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hur förklarar man för en döv om företeelsen musik?

Såg på TV igår någon som sjöng och såg smäktande ut. De hade textat det för folk som inte hör.
Måste vara en märklig beskådning för en döv att se en människa som ser ut att börja gråta och så är det en osammanhängande text till.

Var på en dans/pubkväll för döva en gång. De spelade helt sanslöst högt. Och då menar jag helt totalt sanslöst. Men då känner de vibrationerna. Jag kände snarare att jag i princip blev döv. >.<
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hur förklarar man för en döv om företeelsen musik?

Såg på TV igår någon som sjöng och såg smäktande ut. De hade textat det för folk som inte hör.
Måste vara en märklig beskådning för en döv att se en människa som ser ut att börja gråta och så är det en osammanhängande text till.
Bästa nånsin :D
 

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Ort
Kristianstad
Hoj
Honda VFR800
Nej, dom sitter inte ner på sitsen, dom hovrar ovanför för att slippa sitta på sitsen.

Anledningen till att dom ändå har ringen nere är att dom är rädda för en luftgrop så att dom gör en så kallad touch and go mot det kalla porslinet.

Anledningen till att dom inte vill sitta på ringen var att kvinnan före dom gjorde samma sak och pissade på ringen i en oväntad luftgrop.

Vad är 207.234.185.99 för adress?
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Varför försvinner alltid tv-kanalernas "vattenstämpel" precis innan ett program går till reklam?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Vad gör man när man är barnvakt åt en 5 veckor gammal bebis?
Jag vågade inte fråga min sambo som även är mor åt barnet då hon tydligen tror att jag är en ansvarsfull pappa som klarar av sånt här, vilket jag tvivlar starkt på.
Kan man gå på krogen med en babybjörn på bröstet med en unge i och testa hundtricket? Några moderskänslor lär man väl kunna väcka?
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Vad gör man när man är barnvakt åt en 5 veckor gammal bebis?
Jag vågade inte fråga min sambo som även är mor åt barnet då hon tydligen tror att jag är en ansvarsfull pappa som klarar av sånt här, vilket jag tvivlar starkt på.
Kan man gå på krogen med en babybjörn på bröstet med en unge i och testa hundtricket? Några moderskänslor lär man väl kunna väcka?

Jag gjorde det, men tjejer funkar inte så, dom tycker att man ska sitta hemma och äta kruska-kli och se bolivianska långfilmer iförd kläder gjorda av oblekt hampafiber hela ungens uppväxt.

Någon hade på allvar tänkt ringa till BRIS för att jag tog med mig barnvagnen in på puben...

Vaddå, jag köpte ju inte ut åt ungen lixom.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Vad gör man när man är barnvakt åt en 5 veckor gammal bebis?
Jag vågade inte fråga min sambo som även är mor åt barnet då hon tydligen tror att jag är en ansvarsfull pappa som klarar av sånt här, vilket jag tvivlar starkt på.
Kan man gå på krogen med en babybjörn på bröstet med en unge i och testa hundtricket? Några moderskänslor lär man väl kunna väcka?

Määä, du e ju inte barnvakt om de e ditt barn....
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top