OliverKmark
Rostfri
Jag vet inte
Tjejen tyckte jag var konstig som vill köpa LEGO för 2k+
Jag menar, vem behöver inte en radiostyrd grävmaskin
Edit: Woho, Youtube-länkningen fungerar igen
Om man tycker det är kul så varför inte säger jag.
Jag vet inte
Tjejen tyckte jag var konstig som vill köpa LEGO för 2k+
Jag menar, vem behöver inte en radiostyrd grävmaskin
Edit: Woho, Youtube-länkningen fungerar igen
Varför är jag oftast lite bättre än de flesta andra på massa saker men aldrig bäst på nåt?
Hur lyckas en tjej pissa ner en toalett?
Alltså, jag har vid ett flertal tillfällen observerat hur en relativt ren toalettsits befunnits vara i nerkissat tillstånd efter att en eller flera tjejer använt densamma.
Hur är det möjligt att missa när man sitter ner?
Sitter tjejer inte alltid ner och kissar?
Hukar de sej bara för att slippa sitta på "den äckliga sitsen"?
Varför gör de inte rent efter sej?
Gör dom det på rent jävelskap?
/Okunnig ståkissare.
Har funderat lite smått på..
Varför blir fingrarna och tårna russin efter en längre tid under vatten?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Russinfingrar The answer is just one click away.....
Hur förklarar man för en döv om företeelsen musik?
Såg på TV igår någon som sjöng och såg smäktande ut. De hade textat det för folk som inte hör.
Måste vara en märklig beskådning för en döv att se en människa som ser ut att börja gråta och så är det en osammanhängande text till.
Bästa nånsinHur förklarar man för en döv om företeelsen musik?
Såg på TV igår någon som sjöng och såg smäktande ut. De hade textat det för folk som inte hör.
Måste vara en märklig beskådning för en döv att se en människa som ser ut att börja gråta och så är det en osammanhängande text till.
Nej, dom sitter inte ner på sitsen, dom hovrar ovanför för att slippa sitta på sitsen.
Anledningen till att dom ändå har ringen nere är att dom är rädda för en luftgrop så att dom gör en så kallad touch and go mot det kalla porslinet.
Anledningen till att dom inte vill sitta på ringen var att kvinnan före dom gjorde samma sak och pissade på ringen i en oväntad luftgrop.
Vad är 207.234.185.99 för adress?
Vad är 207.234.185.99 för adress?
Varför försvinner alltid tv-kanalernas "vattenstämpel" precis innan ett program går till reklam?
Vad gör man när man är barnvakt åt en 5 veckor gammal bebis?
Jag vågade inte fråga min sambo som även är mor åt barnet då hon tydligen tror att jag är en ansvarsfull pappa som klarar av sånt här, vilket jag tvivlar starkt på.
Kan man gå på krogen med en babybjörn på bröstet med en unge i och testa hundtricket? Några moderskänslor lär man väl kunna väcka?
Vad gör man när man är barnvakt åt en 5 veckor gammal bebis?
Jag vågade inte fråga min sambo som även är mor åt barnet då hon tydligen tror att jag är en ansvarsfull pappa som klarar av sånt här, vilket jag tvivlar starkt på.
Kan man gå på krogen med en babybjörn på bröstet med en unge i och testa hundtricket? Några moderskänslor lär man väl kunna väcka?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|