Old Badger
SportHojsentusiast
Så dåligt svar fick jag inte av någon finne...Säker på att han bara inte skulle känna åt vilket håll det blåste?
Satte han fingret i munnen innan han sträckte upp det i luften?
Så dåligt svar fick jag inte av någon finne...Säker på att han bara inte skulle känna åt vilket håll det blåste?
Satte han fingret i munnen innan han sträckte upp det i luften?
Och han kollar inte upp det ekonomiska läget innan giftermål?En arbets kollega skiljer sig. Kokegan träffar en ny kvinna, hon lagar super bra/god mat. Är som en trimmad F1 i sängen enligt arbetskollegan, snygg som få.
Dom gifte sig omedelbart o kollegan var galet glad o nöjd.
Kolegan säljer sitt boende o går med bra vinst, går till banken o kollar lån för en gemensam bostad.
Banken säger tvärt nej nej nej nej till lån.
Kokegan undrar varför han har ju kontanter till dryga 20% av den summan dom tänkt låna.
Där kom ridån. Ny fina frun har milionskulder o dom har inga papper skrivna, Kolegan är sjukskriven helt knäckt o skuldsatt.
Sjukt på riktigt.
Är man dum blir det dyrt. Tyvärr.Och han kollar inte upp det ekonomiska läget innan giftermål?
Dessutom inte säkert att hon fattar konsekvenserna av detta, eller vet vi att det var en plan från hennes sida?
Ingen aning kollegan meddelade att han är sjukskriven o skall till psykolog, kan lungt säga att han är under ytan.Och han kollar inte upp det ekonomiska läget innan giftermål?
Dessutom inte säkert att hon fattar konsekvenserna av detta, eller vet vi att det var en plan från hennes sida?
Du får komma med uppföljning på dessa.En fråga om hur fräcka människor kan vara.
Del 1
En arbets kollega skiljer sig. Kokegan träffar en ny kvinna, hon lagar super bra/god mat. Är som en trimmad F1 i sängen enligt arbetskollegan, snygg som få.
Dom gifte sig omedelbart o kollegan var galet glad o nöjd.
Kolegan säljer sitt boende o går med bra vinst, går till banken o kollar lån för en gemensam bostad.
Banken säger tvärt nej nej nej nej till lån.
Kokegan undrar varför han har ju kontanter till dryga 20% av den summan dom tänkt låna.
Där kom ridån. Ny fina frun har milionskulder o dom har inga papper skrivna, Kolegan är sjukskriven helt knäckt o skuldsatt.
Sjukt på riktigt.
Del 2
En granne har canser o har palitativ vård.
Häromdan kom en kvinna i grannens bil o jag gick bort. Jo kvinnan hade helt enkelt bara flyttat in i grannens hus då denna ligger med palitativ vård. Kvinnan hade läst på Facebook att grannen skrev att denna inte kommer hem Någon gång mer.
Så denna okända kvinna bara ockuperar huset o lever där använder el o bil som om det var hennes.
Har kontaktat grannens barn om detta så får dom lösa det..
Början på den ekonomiska krisen tro?
Men jag tycker ändå att det luktar lite - gifter man någon som man inte känner?
Stackars jävel.Ingen aning kollegan meddelade att han är sjukskriven o skall till psykolog, kan lungt säga att han är under ytan.
Vet ej skall fråga grannen, s barn när dom grotta i det, damen är tydligen en sådan där som bor hos Gamla döende personer, enligt en annan granne som också reagerat o varit där och frågat så hade denna kvinna bott hos någon 80 årig man till han avled o dennes barn kastat ut kvinnan, hon håller enligt grannen på med handpåläggning av sjuka.Du får komma med uppföljning på dessa.
Bröt hon sig in eller, ockupanttanten?
Folk har bagage.Men jag tycker ändå att det luktar lite - gifter man någon som man inte känner?
Folk har bagage.
Finns anledning till försiktighet. Varför är han/hon singel? Ett personnr så kan man åtminstone kolla om det finns en katalog hos fogden.
Letar efter en 48 volt lithium laddare som kan ge typ 10 AMP. Har sett på Ebay till trampcycklar o el moppar samt golfbollar. Men det mesta kommer från USA o då 120volt..
Man kan ju naturligtvis skriva o fråga säljaren, men min skrivna engelska är nog lustigare än min svenska skulle jag tro?Är dom inte 110/240V då?
Det är ju switchade nätdelar så det finns ju inget hinder för att dom skulle kunna ta 90-250V steglös inspänning...
Man kan ju naturligtvis skriva o fråga säljaren, men min skrivna engelska är nog lustigare än min svenska skulle jag tro?
Kanske nått här ? Det var 230 VAC / 48 VDC ca 10 A ?Man kan ju naturligtvis skriva o fråga säljaren, men min skrivna engelska är nog lustigare än min svenska skulle jag tro?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|