Vad jag minns från tiden innan switchade nätagg så var det ingen rakapparat som funkade i badrummet.
Jodå, men man var tvungen att flippa om en brytare manuellt, ofta i närheten av kabeln på apparaten.
Antingen en vridströmbrytare eller en flip
Vad jag minns från tiden innan switchade nätagg så var det ingen rakapparat som funkade i badrummet.
De har väl "reat" konstant sen i höstas, eller? Såg tragiskt ut när jag var inne senast.Blir det rea nu? Skulle behöva ny toaborste.
Mediamarkt lämnar Sverige – 29 butiker får annat namn
Det var 2006 som Mediamarkt, Europas då största återförsäljare av elektronik, öppnade i Sverige. Nu kastar jätten in handduken.www.mobil.se
Har Mediamarkt någonsin haft något annat än REA? Torde ha pågått sedan de slog upp portarna 2006. Oklart vad de först reade från.De har väl "reat" konstant sen i höstas, eller? Såg tragiskt ut när jag var inne senast.
Blir det rea nu? Skulle behöva ny toaborste.
Mediamarkt lämnar Sverige – 29 butiker får annat namn
Det var 2006 som Mediamarkt, Europas då största återförsäljare av elektronik, öppnade i Sverige. Nu kastar jätten in handduken.www.mobil.se
Ta den senaste.
Räcker det inte att den är svart o har ett gäng knappar som får bilden att förändras?Det är ju just det, hur vet man att man får det senaste?
För 10 år sedan (gissningsvis) köpte jag en Core I5, den Core I5 som säljs i dag är inte samma.
Man måste ju fan ha en PhD i kryptologi för att kunna tyda vad som är vad i modellbeteckningarna, vilka som är "low power" och vilka som har klockfrekvensen begränsad, begränsad busshastighet eller andra begränsningar.
Sedan kommer man till vilken som har vad för minnen, vilken hastighet, om det är uppgraderingsbart osv osv...
Så jävla intressant är inte vad som finns i plastlådan, men jag vill ju inte ha något gammalt mög med budgetkomponenter till ett högre pris än en prestanda modell från en annan tillverkare.
Räcker det inte att den är svart o har ett gäng knappar som får bilden att förändras?
Varför görs inte somliga filmer i 16:9 format?
Tex den nya SVT-serien Händelser vid vatten har stora sorgkanter på tvn, och den serien lär väl inte vara gjord för bio, eller?
Har inte det snarare med din TV-s "förmåga" att göra?
Rotera tvn 90 grader.Jag ska erkänna att jag höll emot länge, jag höll fast vid min fullhöjds-TV men när den gick sönder fanns det inga nya att köpa, så jag var tvungen att köpa en lågbilds-tv.
Rotera tvn 90 grader.
På vintern spelar det ingen roll men foliesidan ska inte vara mot glaset. Folien är för att reflektera bort solstrålarna på sommaren och hålla bilen svalare.Sådana där skydd man sätter på vindrutan för att slippa nedisning;
Ska man ha den silvriga eller vita sidan mot glaset?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|