Men du får ligga mer med en Ferrari.Dodge Challenger SRT Demon 170 gör nämligen samma sprint, under samma förutsättningar, på 1,66 sekunder. Med en enda motor och drift på blott två av fyra hjul.
Hade jag en challenger skulle jag inte behöva ligga.Men du får ligga mer med en Ferrari.
De är ju bara smågossar som kommer fram till killar i en ferrariMen du får ligga mer med en Ferrari.
Så det är där du drar gränsen alltså. Har alltid undrat.De är ju bara smågossar som kommer fram till killar i en ferrari
100% korvfest
Folk som hyrt ferraris har trott att brudarna kommer fram till dom på stan men det är alltid complete fail.Så det är där du drar gränsen alltså. Har alltid undrat.
Du har en så imponerande erfarenhet!Folk som hyrt ferraris har trott att brudarna kommer fram till dom på stan men det är alltid complete fail.
Bara killar
Haha , allmänt känt - hyr fan inte bögomobiler men en gång stod jag runt stureplan o vänta på taxi.Du har en så imponerande erfarenhet!
Kunde du inte varit lite schysst och guidar snubben till några högstadietjejer?Haha , allmänt känt - hyr fan inte bögomobiler men en gång stod jag runt stureplan o vänta på taxi.
Stod o snacka med en snubbe som hade hyrt en ferrari
Var länge sen
Frågade me en cigg i mungipan om han fick brudar.
Han sa , "kosta 30 i en vecka me max 20 mil" o så så står du här o är impad
O sen drog han hela skiten , bara massa killar som dök upp.
Na umgås inte me sånnaKunde du inte varit lite schysst och guidar snubben till några högstadietjejer?
Polarn har ett bra talessätt.... "Före....är det värt en hel oxe, efter..... är det inte ens värt hornen"Hade jag en challenger skulle jag inte behöva ligga.
Fast å andra sidan är liggeri inte så prioriterat eller önskat ens nu med en volvo i garaget...
Hade jag en challenger skulle jag inte behöva ligga.
Fast å andra sidan är liggeri inte så prioriterat eller önskat ens nu med en volvo i garaget...
Alkydfärg är nog det du ska jobba med.Jag sitter i snöstormen och funderar på att piffa upp kåpsläpet.
Ett hästsläp fick Biltemas enkomponents båtfärg och det blev helt OK.
Frågan är om man ska lyxa till det med någon mer avancerad färg.Alkydfärg, grå 0,75 liter
1-komponents alkydlackfärg, högblank. Används ovan vattenlinjen på stål, trä och glasfiber. Både för utomhus- och inomhusmiljö. Övermålningsbar efter 48 tim vid + 10 °C. Maximal tid för övermålning 6 dagar vid + 10 °C och 3 dagar vid + 20 °C. Överskrids maxtiden så måste ytan mattslipas innan...www.biltema.se
Det är i första hand de gelcoatade delarna som behöver snyggas till men även de målade träsidorna behöver nog lite make-up.
Tips på bra färg?
Fantastiskt att man kan få svar på allt här.Ja det är säkringar
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS