Kung!Går att lösa
Inte snålats med tejpen..
..heller ?
Cirka exakt 320 puff
F-n vi kommer bo på nedre botten från berget när jag är klar
Kung!Går att lösa
Verkar finnas gott om dem på EBay.com till lägre priser.Tack! Begrep inte vad det stod, ska leta där men va dürt det va
Ska bli skoj att se resultatet?Kung!
Inte snålats med tejpen..
..heller ?
Cirka exakt 320 puff
F-n vi kommer bo på nedre botten från berget när jag är klar
Ska bli skoj att se resultatet?
Thriller?Letar en musikvideo. Typ danstechno. Lär kommit någon gång efter 2000.
Kille går på bar. Blir uppraggad av en snygg tjej. Det drar till ett parkeringsgarage för att göka på en motorhuv. Då förvandlas hon till ett monster med lång taggig svans. Sedan träffas hon av blixtar och killen flyr.
Går att packa salt stenhårt o vattna saltet sväller sakta o spräcker stenen.Ja, jag ser också fram emot att någon provar med hiltiskott som ändå går att få tag på i det här landet.
Annars har man ju inte så mycket val, det är väl att borra hål och plugga dom tills det blir svinkall vinter och sedan hälla i kokande vatten och sedan vänta på att det fryser.
Om det inte spricker när man häller i kokande vatten så spricker det när vattnet fryser.
Snigeldynamit har jag bara hört dåliga saker om, men då vet man ju inte om dom har gjort rätt heller.
Saltpeter heter det samt något annat hemligtGår att packa salt stenhårt o vattna saltet sväller sakta o spräcker stenen.
Salpeter och socker är en rolig blandning.Saltpeter heter det samt något annat hemligt
Men det kanske inte är att rekommenderat att packa hårt i ett borrat hål i berg med dorn o handslägga?Salpeter och socker är en rolig blandning.
Ska bli skoj att se resultatet?
Ja, jag ser också fram emot att någon provar med hiltiskott som ändå går att få tag på i det här landet.
Annars har man ju inte så mycket val, det är väl att borra hål och plugga dom tills det blir svinkall vinter och sedan hälla i kokande vatten och sedan vänta på att det fryser.
Om det inte spricker när man häller i kokande vatten så spricker det när vattnet fryser.
Snigeldynamit har jag bara hört dåliga saker om, men då vet man ju inte om dom har gjort rätt heller.
Är det en äkta Borsalino, den passar dig och du inte är för feg för att bära hatt "in public" - så är det "The King of Hats", elegantare och mer klassisk än ex. Stetson. Köper du den så lägg upp en bild på dig med hatt.Tack! Begrep inte vad det stod, ska leta där men va dürt det va
Det är snyggt/elegant med hatt, men det tar lite tid innan man känner sig bekväm. Hatt o trenchcoat, hatt o paletå - klassiskt. Keps o tweedkavaj, keps o jaktrock/jacka - lika klassiskt. Det brukar gå hem bland kvinnor också.Mm använder mest för funktion typ gore tex och myggnät men snöat in lite på vanliga dito också. Tjöpte en Chevalier i sommar som håller bra form i ur & skur och på den vägen är det.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|