steffe
"Mannen som talar med whisky"
Jag kan värre (tror jag), laktoskänslig, så det kan lukta lagård vid specifika tillfällen. Så illa så att man själv vill slippa dofterna.Jag kan prestera annan stank.
Jag kan värre (tror jag), laktoskänslig, så det kan lukta lagård vid specifika tillfällen. Så illa så att man själv vill slippa dofterna.Jag kan prestera annan stank.
Ok, du vinner, (en tävling man gärna hamnar jumbo).Jag kan värre (tror jag), laktoskänslig, så det kan lukta lagård vid specifika tillfällen. Så illa så att man själv vill slippa dofterna.
Annons på sporthoj kanske? Kvd?Hur säljer man en Yamaha MT09 2021 utan att ha med folk att göra?
Blev erbjuden 75 kkr i inbyte och tycker det är lite klent även om det snart är jul.
MC-firmor lever på att betala lite och sälja dyrare.Hur säljer man en Yamaha MT09 2021 utan att ha med folk att göra?
Blev erbjuden 75 kkr i inbyte och tycker det är lite klent även om det snart är jul.
Jag vet förstås hur det fungerar, men det gör inte att jag vill acceptera det...MC-firmor lever på att betala lite och sälja dyrare.
Det är så affärer går till.
Och lite vill MC-firmorna också ha för att ha med folk att göra.
Det är det du betalar för !
Hur mycket vill du ha då, mil?Jag vet förstås hur det fungerar, men det gör inte att jag vill acceptera det...
Vet egentligen inte vad jag vill ha för den, men det är väl bara att inse att det kostar att ha kul. Jag har kört 1080 mil sen ny.Hur mycket vill du ha då, mil?
122 verkar den kosta ny, vad ska den vara värd efter tre år, max 65% av nypris?
Jag tänker att en bil tappar 35-55% av värdet på tre år men aldrig tänkt på mc i termer av restvärde.
Sälj den till någon på jobbet. Finns alltid någon ung person som behöver en mc
Kolla KvdbilVet egentligen inte vad jag vill ha för den, men det är väl bara att inse att det kostar att ha kul. Jag har kört 1080 mil sen ny.
Det är ingen på jobbet som kör mc. De siktar på pension eller är upptagna med Tinder.
Om inte annat så kan du ju föreslå det som ett alternativ till att knulla.Kolla Kvdbil
Tinder går förmodligen bättre om man har hoj
Varför får jag hicka av gin/tonic?
Du kan vispa läsken med pappsugröret så minskar du kolsyremängden!Sura/syrliga saker har den egenskapen.
Dessutom förstärks det av kolsyra.
Jag får nästan alltid hicka av snabbmatsställens läsk, men nästan aldrig annars när jag dricker läsk, troligtvis för att deras maskiner överkolsyrar läsken nå jävulskt
Du kan vispa läsken med pappsugröret så minskar du kolsyremängden!
Din autocorrect måste ha gjort fel, det är pappasugröret som inte ska komma i kontakt med läsken!Pappsugröret kommer aldrig i närheten av min läsk!
Du bollar i dig så fort att du sväljer en massa luft?Varför får jag hicka av gin/tonic?
Skjutmått, enklast.Nånting okänt har påverkat planheten på snöuppkastningshjulet.
Till skillnad från lagret som jag vet vem som gjorde trasigt. Hur vet man vilket lager man ska köpa till en Al-ko Snowline 620 e II?
View attachment 493316
Jag vet inte vad den sortens lager heter. Kanske insatslager...Skjutmått, enklast.
Nånting okänt har påverkat planheten på snöuppkastningshjulet.
Till skillnad från lagret som jag vet vem som gjorde trasigt. Hur vet man vilket lager man ska köpa till en Al-ko Snowline 620 e II?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|