Old Badger
SportHojsentusiast
Finns det klumpigare skiftnycklar med samma vidd?
View attachment 502855
Det är ett "multiverktyg" som kan användas till att både bulta in bulten och skruva i skruven!
Finns det klumpigare skiftnycklar med samma vidd?
View attachment 502855
Jag har bara låst upp för själva köpet, stänger direkt och inga problem även om beloppet dras nästa dag eller så.Fråga angående handla på nätet.
Jag har mina kort (swedbank) spärrade för nätköp. Går in på appen och låser upp kortet och gör mitt köp som jag bekräftar och godkänner med bankid. Allt frid och fröjd.
Men nu till min fråga. Köpte flygbiljetter i Söndags eftermiddag och det står "reserverat belopp". Kan jag gå tillbaka i appen och stänga av för nätköp igen och har köpet gått igenom? Eller behöver kortet vara upplåst tills det är draget från kontot?
Skojar du eller är frågan allvarligt menad?Har alla hojar kamkedja..eller finns det med rem eller andra lösningar?
- Det är en seriös fråga.Skojar du eller är frågan allvarligt menad?
Har alla hojar kamkedja..eller finns det med rem eller andra lösningar?
- Det är en seriös fråga.
Siddu, den var lite cool.
- Jädrar hakar anamma vad många potentiella felvariabler i den ekvationen.Hittade den knepiga lösningen - obskyr, ja. Onödigt komplicerad, ja. Tysk, ja.
NSU Max
View attachment 503841
Ombesiktning, böter - ingen aning, men kan väl röra sig om 1500-2000:-, tinnitus, grannarnas hat. Samt ÅK INTE GENOM TYSKLAND!!!Vad/hur mycket blir straffet för att köra omkring med för hög ljudnivå egentligen? Jag syftar då på mina eftermarknadsrör som är skapligt högljudda jämfört med original.
- Jädrar hakar anamma vad många potentiella felvariabler i den ekvationen.
Man kan ladda ner en app så man får rätt frekvens.Då ska du också veta att Ducce har kamremmar som justeras efter ton. Man knäpper på dem och lyssnar av frekvensen.
Det är sant, finns ett originalverktyg att köpa om man vill vara noga.Man kan ladda ner en app så man får rätt frekvens.
Jag trodde det var ett skämt. Inte helt övertygad nu heller.
Kolla vid 21:30
Vill påstå att din metod är säkrare/mer repeterbar än apparnaDet är sant, finns ett originalverktyg att köpa om man vill vara noga.
Mobilappar är nog nära nog eller så spänner man på känn.
På tvåventilare brukar det bli bra om man precis inte kan vrida remmen ett kvarts varv.
OBS, ta inte efter mig, det kan gå galet.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |