Efter 55 minuter övergår det till "våra öppettider är...".Man kan fråga sig vad som är värst, telefonkö till felanmälan bredband, "du har plats nummer 35, väntetiden är c:a en timme"
eller...
"Du har plats nummer 1" i en timme....
Du har plats nr 15. Tickar raskt ner till 2 eller 1, i 1 timme. What?!Man kan fråga sig vad som är värst, telefonkö till felanmälan bredband, "du har plats nummer 35, väntetiden är c:a en timme"
eller...
"Du har plats nummer 1" i en timme....
Lunchrast i telefonistfållan.Du har plats nr 15. Tickar raskt ner till 2 eller 1, i 1 timme. What?!
Beror helt på var du bullrar och hur du uppträder i stort.Vad/hur mycket blir straffet för att köra omkring med för hög ljudnivå egentligen? Jag syftar då på mina eftermarknadsrör som är skapligt högljudda jämfört med original.
Mycket lärorik tyckte jag, 110 Hz var rätt frekvens på dom här kamremmarna.Man kan ladda ner en app så man får rätt frekvens.
Jag trodde det var ett skämt. Inte helt övertygad nu heller.
Kolla vid 21:30
Jag har Bahnhof numera. Har aldrig behövt felanmäla.Efter en timme i kö bröts samtalet, jag gav upp, fast det inte är min starka sida.
edit: sammanlagt två timmar ja....
BahnhofJag har Bahnhof numera. Har aldrig behövt felanmäla.
Beror det på Framtidens fiber (kommunalt) i Gbg ?
Vad har du ?
Trist. Jag har en gammal Asus router med Tomato(har glömt och orkar inte kolla nu) som är avstängd när jag inte surfar så den får några Norska Resettar om dagen och Fiberdosan i hallen har jag satt tidur på så den stängs av för en Lååååång Norsk reset 00:20 och sätts på igen först 05.00Bahnhof
Kom fram till teknisk support till slut och "vi" gjorde en gemensam felsökning, inget fel hittades.Trist. Jag har en gammal Asus router med Tomato(har glömt och orkar inte kolla nu) som är avstängd när jag inte surfar så den får några Norska Resettar om dagen och Fiberdosan i hallen har jag satt tidur på så den stängs av för en Lååååång Norsk reset 00:20 och sätts på igen först 05.00
- Alright, då har jag förmodligen god chans att slippa böter. (som den schyssta kille jag är)Beror helt på var du bullrar och hur du uppträder i stort.
Mot grannar, andra människor och polis.
Jag har aldrig behövt betala något.
Har du aldrig varit fast i banträsket är SMC:s kurser en bra början.Om man skulle vilja köra någon form av bankörning med en medelmåttig sporthoj, typ min CF700, var, hur, när kan det i så fall göras?
Man ger sig väl inte in i hypersportkörningar med fullblodsracers o står i vägen, gissar jag?
- Måste man passera SMC-kurs innan man släpps ut på bana som nybörjare...även om man kört mc sedan tonåren?Har du aldrig varit fast i banträsket är SMC:s kurser en bra början.
Kom ihåg att inte låta för mycket!
Nä men det kan vara en bra början så man vet vad de olika flaggorna betyder- Måste man passera SMC-kurs innan man släpps ut på bana som nybörjare...även om man kört mc sedan tonåren?
Låter krångligt.Nä men det kan vara en bra början så man vet vad de olika flaggorna betyder
OCH
vad man som förare ska göra då när t.ex. RÖD flagg visas eller SVART flagg visas
och just för din del hur man undviker plockas av banan pga för hög ljudnivå.
(Gasa inte fullt på rakan, kör på högre växel, undvik komma i en klunga med andra.
God ide att ha Original ljuddämpare eller stora slipon med dB-killer vid bankörning.)
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|