SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Visst, utöver kopiösa mängder glidmedel och risk för skador, men det kanske är normalt....
Beror väl på vad man jobbar med för utrustning.
Visst, utöver kopiösa mängder glidmedel och risk för skador, men det kanske är normalt....
Kanske inte det, men jag skulle inte göra det ändå, blotta tanken äcklar mig något så förbannat.
Det kan du ju tro. Du skulle troligen inte ens märka det om du satte på en föredetta man där det är gjort på rätt sätt.
:klappapåhuvet
Är du en av dessa?
Du verkar ju gilla att dra upp det lite hela tiden....
Du kanske redan har gjort det.
Det finns olika stora hål där med. Allt beror på hur mycket de underhålls så din one incher är nog inga problem.
Sant, men tro inte för ett ögonblick att den inverterade dolmen motsvarar en frisk kvinnas motsvarighet.
Nae du borde ju veta.
Om du läser ett par inlägg tillbaka så ser du att jag inte dragit upp något.
Nå nå, jag minns nog, en elefant glömmer aldrig!
Nä, du startade inte konversationen, men varje gång något liknande ämne kommer upp så är du snabb att lovorda dessa operationer och hintar att vi män (som ju är lite dumma i huvudet) kanske varit på flertalet postoppare uttan vetskap.
Så jag undrade bara, av ren nyfikenhet, om du kanske hade erfarenhet?
Kommer nog ha ett facit på de nästa vecka, tror mitt senaste köp från andra sidan pölen ligger hos tullen just nu..Någon som har någon uppfattning över hur bra Avgiftsguiden (http://www.tullverket.se/innehallao/tjanster/avgiftsguiden.4.4ab1598c11632f3ba92800010124.html) på tullverkets hemsida är? Kan man lita på den eller kommer det dimpa ner en fet överraskning när prylarna dyker upp sen?
Kan man få astma som vuxen?
De senaste åren har jag alltid drabbats av väldigt långvarig hosta efter förkylning eller influensa. Hostan kan sitta kvar i månader efter själva infektionen läkt ut. Får även ofta hosta efter konditionsträning.
De senaste åren har jag alltid drabbats av väldigt långvarig hosta efter förkylning eller influensa. Hostan kan sitta kvar i månader efter själva infektionen läkt ut. Får även ofta hosta efter konditionsträning.
Någon som har någon uppfattning över hur bra Avgiftsguiden (http://www.tullverket.se/innehallao/tjanster/avgiftsguiden.4.4ab1598c11632f3ba92800010124.html) på tullverkets hemsida är? Kan man lita på den eller kommer det dimpa ner en fet överraskning när prylarna dyker upp sen?
Svar ja. Boka tid hos astmasköterska så kör dom en test på tio minuter och du får veta säkert.
Med medicin slipper du gå o bli aspissdålig.
"Under de senaste dygnen ha på vissa ställen i Ådalen härskat ett veritabelt pöbelvälde, underblåst av kommunisternas uppviglingsarbete. Myndigheterna ha praktiskt taget stått maktlösa, och polisen har med korslagda armar sett hur de uppretade folkmassorna på det grymmaste misshandlat en del arbetsvilliga, huru de stormat deras fartyg och under de mest uppseendeväckande former förgått sig mot de arbetsvilliga, som sönderslagna och blodiga, med bakbundna händer, tvingades att marschera framför kommunisternas demonstrationståg - allt medan polisen maktlös stod och tittade på." - Svenska Dagbladet 1931-05-15
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|