ABS.Vad är det här för mässingsklump på bromsslangen?
View attachment 489081
Såg den på en LiFan på fogdens auktionstorg och blev lite nyfiken..
Ja, alltså inte på hojen, utan på vad det är för pryl.
ABS.Vad är det här för mässingsklump på bromsslangen?
View attachment 489081
Såg den på en LiFan på fogdens auktionstorg och blev lite nyfiken..
Ja, alltså inte på hojen, utan på vad det är för pryl.
Bra helg?
Tja allt är relativt men jo visst det finns sämre helt klart.Bra helg?
Gott!Tja allt är relativt men jo visst det finns sämre helt klart.
Eeeh, nej, det är inte en ABS. Även om tillverkaren i Kina påstår det.
"ABS"Eeeh, nej, det är inte en ABS. Även om tillverkaren i Kina påstår det.
Ehhh jo. A b s. Anti Broms System o det är ju exakt vad den gör, du kan inte låsa bromsen.Eeeh, nej, det är inte en ABS. Även om tillverkaren i Kina påstår det.
Jodå, är det bara låg friktion så går det fortfarande låsa bromsarna.Ehhh jo. A b s. Anti Broms System o det är ju exakt vad den gör, du kan inte låsa bromsen.
På min gamle cb900f gick det utmärkt att dra handtaget i botten på torr väg utan några som helst äventyrligheter redan i 120. Slangarna bara växte.Jodå, är det bara låg friktion så går det fortfarande låsa bromsarna.
Det är för att du inte lagt upp något i köpestråden på nästan 2 dygn???Hur i jävulen lägger man in hyperlänk på bild, sökt satan men fan inget resultat.
Alltså vi har en bild, typ jpeg men annat format spelar mindre roll så länge det går att använda för allt o alla. På bilden vill jag kunna lägga in en länk så den är klickbar så att säga.
Hur gör man? Nej jag pratar inte om hemsida eller så utan en sparad bild med en hyperlänk på. Google ger bara kryptiska svar och likaså youtube.
Jag tror inte det är möjligt. Eller så är det teknologi jag inte hört talas om. Tipsen på internet som tixempel involverar photoshop genererar förutom själva bilden en html-fil där länkinformationen sparas.Hur gör man? Nej jag pratar inte om hemsida eller så utan en sparad bild med en hyperlänk på. Google ger bara kryptiska svar och likaså youtube.
Svårt utan att se dem, prova att tejpa fast dem med maskeringstape så du får ett hum om var och hur du ska klippa.Okej...
Köpt snake skin (rektangulära) till den här
View attachment 489404
Hur ska jag då forma dom för det ska bli bra. Benet är inte på tanken utan på det svarta.
Finns en markering på den svarta plasten, är den lagom? Eller lite kortare? Bakåt mot det vita? Eller mer framåt?
View attachment 489405
Tpms vadan är det?
Tjackade jhu nya vintergummin o ALU sprokes till el rääsern. O inser att ja måste ha tpms censorer till vinter mackorna.
Alla verkar ju ligga inom en frekvens, vet någon om dessa är universal eller modellanpassade?
E jhu bara lite skillnad på pris original/gummimojen/ebaj.
Nä enligt mg mekaniker så går ej tpms stänga av massor av annan skit är redan avstängt, allt som vill hjälpa nej att köra bil är avstängt.Måste du ha det? Går det inte att inaktivera skiten på något sätt?
Jag har konstaterat att jag inte vill ha någon ny bil.
Det ska plingas 22 gånger och varnas för sjutton olika saker varje gång tändningen slås på.
Jag vill inte ha ett enda pling eller pip när jag sätter in nyckeln och startar bilen.
Jag kollar däcktrycken själv, jag märker när spolarvätskan är slut osv...
Framförallt pling och pip är jag allergisk mot, men SAAB var inne på något med sin "Black panel" också, alltid när jag kör en sån så slår jag på det läget, går tempen högt DÅ tänds den mätaren, all annan tid är den ju ointressant, börjar soppan tryta DÅ tänds den mätaren osv...
Den sista cirkeln i helvetet är bilar med syntetröster....
(Det var IOFS kul på en direktimporterad urquattro som på tyska skrek "Achtung!" och sedan kommenderade något på tyska, förmodlingen något om att invadera Polen, eller den slutgiltiga lösningen på något, jag kan inte tyska)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|