Att kalla det som blivt nu då högerblocket tagit över för regimskifte, är inget annat än patetiskt, enligt mig! De bedriver nästan exakt samma politik som vänsterblocket! Vad är skillnaden? Tjaa....de centraliserar vissa instanser och säljer ut delar av statliga företag, tar död på facket och lite prylar.... WOHOO vilken grymmans skillnad!!! Patetiskt!
Skillnader jag vill se är att få se politker som verkligen brinner för det de håller på med! Jag vill ha SKILLNADER, inget; "ska vi bevara trottoarerna eller inte"-skillnader! Få se en politiker som bryr sig om folket, som VILL förändra. Är ÄRLIG, vilket är genomgående ruttet dåligt i detta land! Någon som ser till att folk törs gå ut på stan eller ta bussen nere i fjollträsk. Att man får vård då man behöver m.m. Att lantisarna kan få fortsätta använda bilen utan att bli ruinerad. Fan, är det ingen som vill detta? varför kan ingen ta tag i detta? En lismande Reinfeld som är så skenhelig att man bara väntar på att Kelsey Grammar-skrattet ska spricka igenom när som helst eller att Mona Stiff-face Sahlin ska ta över. Vad fan e det? Förändring? Nä, spelar ingen roll om vi väljer höger eller vänster.....det slutar likadant ändå.
Ska man behöva ta detta i egna händer, jag som e så trött.....