Beskt. Men inte värre än handsprit.Men hur smakar den?
Grapetonic är ett bra val som tillbehör.
Beskt. Men inte värre än handsprit.Men hur smakar den?
På förekommen anledning.
Om du köper gas på Biltema så kolla att din brännare ansluter korrekt till tuben och att det tänder och brinner OK.
Tydligen har det varit kvalitetsproblem med anslutningen på flaskorna coh några brännare har inte förmått att öppna ventilen i flaskan.
Trist att sitta ute i busken och äta kallrörd frystorkad.
Det viktigaste är att jag kan värma kaffevatten när de stänger ner elen. Den ljumma slatten får bli till armhålorna.Det finns säkert bättre kompakta gasbrännarkök än just det från Biltema.
Dock är det väldigt prisvärt och funkar bra.
Om jag skulle ge mig ut på att ensam korsa Alaska till fots och bara haft med en köksbrännare hade jag nog tagit mig en funderare till.
För mitt friluftsliv funkar den dock ypperligt.
Dessutom har inte Biltema egna gasköksbrännarfabriker, det kommer nog från samma fabrik som vad andra kök med flashiga loggor och goda PR-avdelningar gör...
Skickade bud och har inte fått kitet än. Han som handlade har bättre koll på gas och kopplingar än jag. Testa återstår således. Bra att veta!På förekommen anledning.
Om du köper gas på Biltema så kolla att din brännare ansluter korrekt till tuben och att det tänder och brinner OK.
Tydligen har det varit kvalitetsproblem med anslutningen på flaskorna coh några brännare har inte förmått att öppna ventilen i flaskan.
Trist att sitta ute i busken och äta kallrörd frystorkad.
Skickade bud och har inte fått kitet än. Han som handlade har bättre koll på gas och kopplingar än jag. Testa återstår således. Bra att veta!
Du lyckas alltid muntra upp mig med att vara bittrare än jag. Det är roligt.Sitter man ute i busken och inte lyckas värma vatten utan gasolkök så ska man nog ropa till mamma att öppna dörren så man kan gå in igen, för då är det nog för farligt att tälta i trädgården ...
Är det båda sorterna? De har ju en som har isobutan med, brukar väl kallas för vintergasol. Vet dock inte om det är tillräckligt med isobutan för att kallas vintergasol.Det är alltså Biltemas nya flaskor som är problemet, inte brännarna (oftast).
Jag kan inte svara på om det gäller båda sorterna.Är det båda sorterna? De har ju en som har isobutan med, brukar väl kallas för vintergasol. Vet dock inte om det är tillräckligt med isobutan för att kallas vintergasol.
Det är det nya artikelnumret (jfr i katalogen, skall finnas två olika i resp storlek) och jag tror att de inte heller har en likadan skyddshatt som den på bilden.Jag köpte dessa och undrar om de hör till de problematiska?
Det var något mysko med det när jag var där och kollade. De artikelnr för passande tuber som stod rekommenderade på spisförpackningen fanns inte. Ska kollas när jag får prylarna i dagarna.Det är det nya artikelnumret (jfr i katalogen, skall finnas två olika i resp storlek) och jag tror att de inte heller har en likadan skyddshatt som den på bilden.
Ja, och så kan man värma vatten så man slipper äta kallrörd torrmat också...Jag var ute med grabben och tältade härom veckan, första gången bara han och jag, och självklart grillade vi korv också, det är något med eld, det är avslappnande och rogivande.
Eldkoman infinner sig nästan, bara jag ser bilden.Jag var ute med grabben och tältade härom veckan, första gången bara han och jag, och självklart grillade vi korv också, det är något med eld, det är avslappnande och rogivande.
View attachment 477966
Pet håller för sprit.Men hur smakar den?
Fanns massor kvar på Biltema Visby i alla fall.I den tråden står det att den "gamla" funkar bra, om det finns några kvar. När jag kollar verkar det finnas massor i butikerna. Om de nu inte har saldofel och markerar att de har kvar om de har den nya. Den gamla är den som innehåller isobutan. Ska ta en tur till Biltema i morgon och köpa 4 st 17-614 som enligt saldo ska finnas 60 st kvar.
De nya har en svart och tillplattad hatt. Jag kollade i Uppsala idag och där fanns bara de nya modellerna nu.Det är det nya artikelnumret (jfr i katalogen, skall finnas två olika i resp storlek) och jag tror att de inte heller har en likadan skyddshatt som den på bilden.
De nya har en svart och tillplattad hatt. Jag kollade i Uppsala idag och där fanns bara de nya modellerna nu.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|