Du är ju grymt...
Slut i hövve... På grym norrlänska. Passar det du skirver om dej sj att du är en klimaterie kossa... Detta är ett MC forum om du missa det... Vi skiter vi väl i om vi skulle vara feta...
Han fick nog så mkt stryk att han ej törs säga annat. Fan va jag tycker synd om killar som få pisk av bruden
Fist Woman skrev:2498228Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.
Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!
Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?
Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!
Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!
Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!
OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så
snygg!
Slut i hövve... På grym norrlänska. Passar det du skirver om dej sj att du är en klimaterie kossa... Detta är ett MC forum om du missa det... Vi skiter vi väl i om vi skulle vara feta...
invisible skrev:2498908Någon kanske kan stänga tråden? heh..börjar urarta lite..
Han fick nog så mkt stryk att han ej törs säga annat. Fan va jag tycker synd om killar som få pisk av bruden
Last edited: