Fult med fett!

Status
Ej öppen för fler svar.

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Kawakex skrev:
2499828 Jag tror att de som säger att utseendet inte spelar så stor roll inte är så nöjda med sig själva. För visst spelar det roll i början är det ju allt. Sen kan det ju vara så att du lär känner nån som blir snygg för att du gillar insidan, men det måste vara nåt som gör att du tar den första kontakten. Det som jag gillar hos män är ett par vackra händer grova och starka, en snygg häck liten och fast och snälla ögon.:)

Nu ska jag knäcka Ricken :D

Insidan ger utsidan sin glans, utsidan ger insidan en chans

Djupt va?

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Gabor skrev:
2499909 Det där är bra, tycker faktiskt att lönerna är för höga i sverige....folk har råd att äta för mycket skräpmat. Staten borde gå in å beskatta onödiga varor och subventionera nyttiga.....

Förr var oftast de rika feta, idag är det omvänt...

Det som jag tycker är ruskigt är hur små kids är riktigt tjocka, vad tänker deras päron med egentligen?

Gabor

Guest
Anderzzon skrev:
2499911 Förr var oftast de rika feta, idag är det omvänt...

Det som jag tycker är ruskigt är hur små kids är riktigt tjocka, vad tänker deras päron med egentligen?

Ja , lite sant är det...småkidsen käkar för mycket skräpmat för att deras föräldrar inte kan laga mat hemma.....blir Mc Fetto, Pizza Grande ,mm

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Anderzzon skrev:
2499910 Nu ska jag knäcka Ricken :D

Insidan ger utsidan sin glans, utsidan ger insidan en chans

Djupt va?
Ja, försöka duger ju :D

Bättre lycka nästa gång :arsele

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Gabor skrev:
2499909 Det där är bra, tycker faktiskt att lönerna är för höga i sverige....folk har råd att äta för mycket skräpmat. Staten borde gå in å beskatta onödiga varor och subventionera nyttiga.....

Vänta... Fan, jag vet att det finns en ideologi som stödjer det där...

Va fan heter den....

K...

Kooo...

Koooommm...

Ja juste, KOMMUNISM

Gabor

Guest
EBS skrev:
2499928 Vänta... Fan, jag vet att det finns en ideologi som stödjer det där...

Va fan heter den....

K...

Kooo...

Koooommm...

Ja juste, KOMMUNISM

Perfekt, den tar vi...:yoparty

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Om vi nu ska prata utseende. Så kan vi ju konstatera att utseende spelar roll. Jag vill inte ha ett muskelberg till kille och inte ett fetto heller. Lagom är bäst, sen finns det inget värre än killar som spenderar mer tid på sitt utseende än mig. Jag låg på stranden en gång med en kille och la mitt huvud på hans mage och skulle kela lite, då bad han mig att flytta mig för att jag skymmer solen. Now that's not right. men å andra sidan man måste bry sig om sitt utseende, sambosyndromet är inget som kommer hända mig, sitta i mysdress i soffan o käka ostbågar:corn :corn . Det gäller att äta hyfsat vettigt, röra på sig, och klä upp sig då och då, sen kan man ju hoppas att den man är med tycker om en hela livet.:)

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
Blanco skrev:
2499901 Jag har aldrig förstått mig på den där sjukdomen som kallas fetma....
För att kunna lägga på sig så mycket fett så måste man få i sig mängder av energi.... Det måste ju bara vara att stoppa tillförseln av energin i form av fett och socker + att röra på sig.
Jag tror att "fetma" är ett påfund...
Klart att man är sjuk när man blir extremt fet, men det är ju självförvållat...

Tycker att man borde ha skyhöga skatter på onyttiga produkter, så att dom som gluffsar får betala sina egna sjukvårdskostnader...

Jag kan tänka mig att feta personer står för mycket av långtids-sjukskrivningar oxå...

Vanligaste anledningen till fettma är personer som äter för lite och för sällan och framförallt hoppar över frukost. Hoppar du över frukosten, som sätter nivån på fettförbränningen hela dagen vilket i sin tur innebär att du lägger på dig mer av vad du sedan stoppar i dig, onyttigt eller ej. Sedan med dåligt samvete pga av fetman så handlar de lightprodukter som i sin tur är rena sockerbomber vilket bara spär på ännu mer. Mer fetma, så äter de mer sällan, som sedan i sin tur leder till mer mat vid färre tillfällen och den dåliga spiralen till att bli fet är ett faktum.

Sjävklart behöver man röra på sig också, men det är inte speciellt mycket som krävs för att bibehålla en högre fettförbränning under hela dagen. En bra stabil frukost och en morgonpromenad skulle räcka för de flesta. Mellanmål för konstant färbränning och jämnare blodsocker och behov av mindra mat vid de "riktiga" måltiderna är också viktigt. Visst, har du även de som sitter hemma och glävsar i sig chips och coca cola hela dagarna och det är ju tragiskt för dem, så länge de inte har valt det själv.

Och till trådskaparen, du är nog det sorgligaste jag någonsin läst. Blir generad för din skull. Min gissning är att du hatar män så mycket att du vägrar att befatta dig med dem, vilket i sin tur gör att du aldrig får dig ett redigt skjut. Så du bli bara bittrare och bittrare och måste till slut hoppa på någon annan för att få utlopp för dina känslor som ligger uppdämt pga av för lite stock.

Kanske ska ta en kväll och kontemplera över varför du behöver känna dig så bitter och som så många sagt här i det här forumet tidigare, har du inget bättre att komma med, bättre du är tyst.

Sedan kan jag väl erkänna att jag inte skulle bli speciellt attraherad av sinnesbilden av en julskinka i helställ själv, men vad det har med om de kör plastraketerna eller inte, det förstår jag inte.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Kawakex skrev:
2499939 Om vi nu ska prata utseende. Så kan vi ju konstatera att utseende spelar roll. Jag vill inte ha ett muskelberg till kille och inte ett fetto heller. Lagom är bäst, sen finns det inget värre än killar som spenderar mer tid på sitt utseende än mig. Jag låg på stranden en gång med en kille och la mitt huvud på hans mage och skulle kela lite, då bad han mig att flytta mig för att jag skymmer solen. Now that's not right. men å andra sidan man måste bry sig om sitt utseende, sambosyndromet är inget som kommer hända mig, sitta i mysdress i soffan o käka ostbågar:corn :corn . Det gäller att äta hyfsat vettigt, röra på sig, och klä upp sig då och då, sen kan man ju hoppas att den man är med tycker om en hela livet.:)
Nä, cheez balls är godare :)

Med nacho cheese smak mmm...

Gabor

Guest
Kawakex skrev:
2499939 Om vi nu ska prata utseende. Så kan vi ju konstatera att utseende spelar roll. Jag vill inte ha ett muskelberg till kille och inte ett fetto heller. Lagom är bäst, sen finns det inget värre än killar som spenderar mer tid på sitt utseende än mig. Jag låg på stranden en gång med en kille och la mitt huvud på hans mage och skulle kela lite, då bad han mig att flytta mig för att jag skymmer solen. Now that's not right. men å andra sidan man måste bry sig om sitt utseende, sambosyndromet är inget som kommer hända mig, sitta i mysdress i soffan o käka ostbågar:corn :corn . Det gäller att äta hyfsat vettigt, röra på sig, och klä upp sig då och då, sen kan man ju hoppas att den man är med tycker om en hela livet.:)

Tylösand ?? date med " kungen av sand " :D :yoparty , är fullt av dom på sommaren...

Skrattade lika mycket varje gång biffarna passerade förbi...
Bodde i Halmstad i nästan 2 år, Golfbanevägen 1 , Tylösand.

Nä. teve å snackskväll, .. tacka vet jag ett en ordentlig omgång sovrumsgolf

Last edited:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Macaper skrev:
2499942 Vanligaste anledningen till fettma är personer som äter för lite och för sällan och framförallt hoppar över frukost. Hoppar du över frukosten, som sätter nivån på fettförbränningen hela dagen vilket i sin tur innebär att du lägger på dig mer av vad du sedan stoppar i dig, onyttigt eller ej. Sedan med dåligt samvete pga av fetman så handlar de lightprodukter som i sin tur är rena sockerbomber vilket bara spär på ännu mer. Mer fetma, så äter de mer sällan, som sedan i sin tur leder till mer mat vid färre tillfällen och den dåliga spiralen till att bli fet är ett faktum.

Sjävklart behöver man röra på sig också, men det är inte speciellt mycket som krävs för att bibehålla en högre fettförbränning under hela dagen. En bra stabil frukost och en morgonpromenad skulle räcka för de flesta. Mellanmål för konstant färbränning och jämnare blodsocker och behov av mindra mat vid de "riktiga" måltiderna är också viktigt. Visst, har du även de som sitter hemma och glävsar i sig chips och coca cola hela dagarna och det är ju tragiskt för dem, så länge de inte har valt det själv.

Och till trådskaparen, du är nog det sorgligaste jag någonsin läst. Blir generad för din skull. Min gissning är att du hatar män så mycket att du vägrar att befatta dig med dem, vilket i sin tur gör att du aldrig får dig ett redigt skjut. Så du bli bara bittrare och bittrare och måste till slut hoppa på någon annan för att få utlopp för dina känslor som ligger uppdämt pga av för lite stock.

Kanske ska ta en kväll och kontemplera över varför du behöver känna dig så bitter och som så många sagt här i det här forumet tidigare, har du inget bättre att komma med, bättre du är tyst.

Sedan kan jag väl erkänna att jag inte skulle bli speciellt attraherad av sinnesbilden av en julskinka i helställ själv, men vad det har med om de kör plastraketerna eller inte, det förstår jag inte.
Bra skrivit, :tummenupp

Gabor skrev:
2499951 Tylösand ?? date med " kungen av sand " :D :yoparty

Bodde i Halmstad i nästan 2 år, Golfbanevägen 1 , Tylösand.

Nä. teve å snackskväll, .. tacka vet jag ett en ordentlig omgång sovrumsgolf
Ja varför inte jobba av kalorierna i sänghalmen.:)

Last edited:

Bonne

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Monster 620 S.ie
Gabor skrev:
2499747 Om man tex är fet, har en kraftig övervikt, så borde man fatta att det inte är nyttigt för kroppen i längden...risk för hjärt å kärlsjukdommar, mm , tyder på okunskap....
Dags att banta, duktigt.....därav dumförklaring....

Smala tjejer är oftast, läs "inte alltid" mer attraktiva och mer åtråvärda än tjocka å feta....har alltså lättare att få snygga , trevliga , goa killar att bli deras partner....

Alltså, av ledsamhet så gråter dom sig till sömns ensamma...

Ja, det är elakt skrivet , men du ville ha ett ärligt svar.

Det är inte jag som tycker detta ensamt, har passat på att kolla med mina yrkeskollegor under tiden medans jag väntade på att skriva svaret. :pannkyss

Hur ofta är de snygga människorna samma sak som de trevliga och goa?
Mer utseende=Mindre personlighet
och vice versa. Det är bara att välja.

Glömde skriva att det finns ju undantag :D

Gabor

Guest
Macaper skrev:
2499965 Bästa idén jag läst i hela den här tråden. Inget bränner kalorier som att ha vålsamt bra sex i ett dygn...:tummenupp

Ungerska missions programmet förordar sex , minst en timma, 4 -6 ggr per vecka, året om....

Ger vältränade , harmoniska, glada människor.:yoparty :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Bonne skrev:
2499968 Hur ofta är de snygga människorna samma sak som de trevliga och goa?

Så alla som är trevliga o roliga här är en blandning av Mr. Bean och Shrek?

Ja det var ju typiskt.

Gabor

Guest
Bonne skrev:
2499968 Hur ofta är de snygga människorna samma sak som de trevliga och goa?

Helt riktigt uppfattat, :yoparty ....men det finns NÅGRA FÅ som har allt...:tummenupp

Kawakex skrev:
2499975 Det köper jag! :yoparty

Vad betalar du ? :yoparty, prenumeration ger rabatt...

Last edited:

Bonne

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Monster 620 S.ie
Ricken skrev:
2499973 Så alla som är trevliga o roliga här är en blandning av Mr. Bean och Shrek?

Ja det var ju typiskt.

Det sa jag inte. Men sådana finns säkert xD Shrek är väl en djävligt trevlig kille, eller hur? Men snygg, det är han inte! :D
Hitta balansen :tummenupp

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Gabor skrev:
Ja, kolla bara McDonalds.... Jag brukar oftast välja deras sallader, men dom kostar en tia mer än BigMac o co.... Förstår inte varför....
Ingredienserna kan ju inte vara dyrare... :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...