Fult med fett!

Status
Ej öppen för fler svar.

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Maffan skrev:
2500021 Eller så har man tröttnat på att dom snygga oftast lever på sitt utseende och inte har något annat att erbjuda..

Har haft förhållande med både riktikt snygga tjejer och alldagliga.. Alldagliga rockar:yoparty Är snällare :pannkyss och kan tänka utanför sitt eget ego..

Denna FW verkar vara en sådan som tror sig veta att hon är snygg.. Men som jag sa tidigare,, hon har säkert en otroligt dålig personlighet.. :tungan
jag tror att det finns snygga människor som är snälla och ödmjuka det här med att tro att man är så j-la snygg och utöver alla andra kan nog drabba både snygga fula och alldagliga. Är man en söt tjej som känner sig söt utsrålar man en värme som får andra att känna sig söta, Kanske?:rolleyes:

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Ricken skrev:
2500056 Skulle vilja.

Men jag sitter inne med lite feber, och så borde jag egentligen vara ute o skruva lite..

Om det bara kunde bli liite varmare ute så skulle jag gå ut o skruva, sen imorrn kanske jag kan köra.
Jag kan inte heller,, Tror att FW tycker jag är vidrig och då ska man hålla sig inne :D

Hon är i behov av en redig fläskning,, de e allt :D :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Kawakex skrev:
2500061 jag tror att det finns snygga människor som är snälla och ödmjuka det här med att tro att man är så j-la snygg och utöver alla andra kan nog drabba både snygga fula och alldagliga. Är man en söt tjej som känner sig söt utsrålar man en värme som får andra att känna sig söta, Kanske?:rolleyes:

Absolut, en tjej som trivs med sig själv o ler, hon syns på 200m håll, oavsett vikt...

mustafas_inn

Sedighi
Gick med
17 Jan 2006
Hoj
1098 i framtiden
Cupcake skrev:
2498513 Hon gillar nog att jäklas med oss/er, och visst lyckas hon reta upp en hel del! Hon sitter nog å myser där hemma nu...:hihi

haha stämmer hyelt sluta gnälla antagligen har hon problem med sig själv o behöver klanka ner på er med magar,,,, fan en liten mage e manligt speciellt om huvudingrediensen är öl

Dr.Bike

Guest
Kawakex skrev:
2500061 jag tror att det finns snygga människor som är snälla och ödmjuka det här med att tro att man är så j-la snygg och utöver alla andra kan nog drabba både snygga fula och alldagliga. Är man en söt tjej som känner sig söt utsrålar man en värme som får andra att känna sig söta, Kanske?:rolleyes:

Låter som du talar av erfarenhet? ;)

Gabor

Guest
Kawakex skrev:

Personkemi, det måste funka....men du har helt rätt. de som tror att dom är så j-a snygga, tror dom kan få allt, är ofta ytliga, kalla, de blir duktigt tilltuffsade när de blir kraftigt ratade av någon som säger vad han /hon egentligen tycker.

Glad, trevlig, glimten i ögat och massor av humor, det ger resultat...:tungan

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Kawakex skrev:
Jo, de e helt riktigt.. Men sällan är dom stunder man stöter på en sådan..
En person som har självförtroende kan vara attraktiv dels på grund av sitt självförtroende.. Men bekräftar man denna kvinnas självbild för mycket blir hon helt blåst.. Det har hänt på riktigt,,

FW har andra problem som sträcker sig inte lngre än till sin egen självbild...

Hon tror att hon ser bättre ut för att hon tränar.. Ja,, hon kanske får en bättre kroppsform,, men åter igen så är det nog personligheten hon bör arbeta på...

Jag är inte smal, men jag vet oxå att jag är det bästa som hänt kvinnor...

Bonne

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Monster 620 S.ie
Gabor skrev:
2500073 Personkemi, det måste funka....men du har helt rätt. de som tror att dom är så j-a snygga, tror dom kan få allt, är ofta ytliga, kalla, de blir duktigt tilltuffsade när de blir kraftigt ratade av någon som säger vad han /hon egentligen tycker.

Du skriver vad jag tänker... creepy! :gnissla

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Gabor skrev:
2500073 Personkemi, det måste funka....men du har helt rätt. de som tror att dom är så j-a snygga, tror dom kan få allt, är ofta ytliga, kalla, de blir duktigt tilltuffsade när de blir kraftigt ratade av någon som säger vad han /hon egentligen tycker.

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Gabor

Guest
Maffan skrev:
2500080

Jag är inte smal, men jag vet oxå att jag är det bästa som hänt kvinnor...

E du åxå ungrare ??

Bonne skrev:
2500081 Du skriver vad jag tänker... creepy! :gnissla

Jag kan läsa andra människors hjärnor, det finns fler som råkat ut för det...
kan bero på att jag är gammal....:D

Last edited:

mustafas_inn

Sedighi
Gick med
17 Jan 2006
Hoj
1098 i framtiden
Kawakex skrev:

du måste utstråla mycket värme :confused: :va

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Gabor skrev:
2500084 E du åxå ungrare ??
Jag kan läsa andra människors hjärnor, det finns fler som råkat ut för det...
Nä, engelskman med gamla 1500-tals anor i frankrike.. Du måste läs fel.. :D

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Ricken skrev:
2500094 Ja, visst känner vi oss söta idag :D
Ska själv gränsla hojen med mina söta ben och vila min söta pondus på tanken..

Så FW får tyvärr blunda, för snart kör dunderklumpen ifatt dig på en enliterhoj..

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
navid.sedighi skrev:
2500089 du måste utstråla mycket värme :confused: :va
Jag bara tycker att man ska vara nöjd med sig själv och få andra att känna sig nöjda med sig själva det vinner man mest på. Den man är tillsammans med ska man behandla som den prins man tycker att han är. man vinner inget på att vara kaxig och trycka ner andra men självförtroende ska man ha. Något som jag kan reta mig på är hur tjejer kan trycka ner varandra, som tex frågar man en tjejpolare när man ska gå ut vilken tröja man ska ha på sig, skulle hon medvetet kunna säga att den man klär sämst i ser asbra ut för då får hon en chans att vara snyggare. Det är därför jaghar mest killkompisar.:)

Gabor

Guest
Bonne skrev:
2500090 Vad tänker jag på nu? :tungan

Hur du ska snabbast träffa Kawwkexet å dejta henne, ni bor ju nära varandra

Maffan skrev:
2500091 Nä, engelskman med gamla 1500-tals anor i frankrike.. Du måste läs fel.. :D

Visste väl att du inte var svensk...:tummenupp

Last edited:

mustafas_inn

Sedighi
Gick med
17 Jan 2006
Hoj
1098 i framtiden
Kawakex skrev:
2500108 Jag bara tycker att man ska vara nöjd med sig själv och få andra att känna sig nöjda med sig själva det vinner man mest på. Den man är tillsammans med ska man behandla som den prins man tycker att han är. man vinner inget på att vara kaxig och trycka ner andra men självförtroende ska man ha. Något som jag kan reta mig på är hur tjejer kan trycka ner varandra, som tex frågar man en tjejpolare när man ska gå ut vilken tröja man ska ha på sig, skulle hon medvetet kunna säga att den man klär sämst i ser asbra ut för då får hon en chans att vara snyggare. Det är därför jaghar mest killkompisar.:)

vad taskigt hellre säga vad dålig den passar än så slipper personen gå runt o tycka en e jättefin men i sjkälva verket ser man ut som f@n

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM