Bonne
Ny medlem
Gabor skrev:2499977Helt riktigt uppfattat, ....men det finns NÅGRA FÅ som har allt...
Gabor skrev:2499977
Vad betalar du ? , prenumeration ger rabatt...
Gabor skrev:2499977Helt riktigt uppfattat, ....men det finns NÅGRA FÅ som har allt...
Gabor skrev:2499977
roligt.Gabor skrev:2499977Helt riktigt uppfattat, ....men det finns NÅGRA FÅ som har allt...
Som sjuksköterska ser du väl att stackaren inte är frisk..Kawakex skrev:2499740hallå
Blanco skrev:2499989Ja, kolla bara McDonalds.... Jag brukar oftast välja deras sallader, men dom kostar en tia mer än BigMac o co.... Förstår inte varför....
Ingredienserna kan ju inte vara dyrare...
Kawakex skrev:2499995roligt.
Du menar den som är fet? jag det är väldigt ohälsosamt att vara överviktig. Det allra farligaste fettet är bukfettet och drabbar män oftare än kvinnor. Kvinnor som kommer upp i åldrarna för vanligen fett runt höfter och lår detta är inte lika farligt. Ett osunt leverne är för det mesta ett tecken på inre sjäslig ohälsa jag tror att man ofta får gå till botten med det för att bryta överätandet.Maffan skrev:2499998Som sjuksköterska ser du väl att stackaren inte är frisk..
Jag bjussar på den.Gabor skrev:2500002Mc Fetto är beroendeframkallande, sallad är det inte.. sen tar det väl lite mer tid att göra en dagsfräsch sallad....
Erkänner att jag hamnar i fällan ibland, tar en MCfeast, men tar lättöl och sallad till istället för Cola och pommes....
Den bjöd du in på, ska vi säga 500:- per gång ?? du får kvitto, jag har F-skattebevis...
Kawakex skrev:2500008Du menar den som är fet? jag det är väldigt ohälsosamt att vara överviktig. Det allra farligaste fettet är bukfettet och drabbar män oftare än kvinnor. Kvinnor som kommer upp i åldrarna för vanligen fett runt höfter och lår detta är inte lika farligt. Ett osunt leverne är för det mesta ett tecken på inre sjäslig ohälsa jag tror att man ofta får gå till botten med det för att bryta överätandet.
ursäkta jag slant på tangenterna.
Eller så har man tröttnat på att dom snygga oftast lever på sitt utseende och inte har något annat att erbjuda..Kawakex skrev:2499828Jag tror att de som säger att utseendet inte spelar så stor roll inte är så nöjda med sig själva. För visst spelar det roll i början är det ju allt. Sen kan det ju vara så att du lär känner nån som blir snygg för att du gillar insidan, men det måste vara nåt som gör att du tar den första kontakten. Det som jag gillar hos män är ett par vackra händer grova och starka, en snygg häck liten och fast och snälla ögon.
ooh my bad. Jo det räknade jag ut på en gångBonne skrev:2500017Tror faktist att han menade klimakteriekäringen.
Jag med, kan jag börja jobba som syster då?Kawakex skrev:2500022ooh my bad. Jo det räknade jag ut på en gång
Kawakex skrev:2500008Du menar den som är fet? jag det är väldigt ohälsosamt att vara överviktig. Det allra farligaste fettet är bukfettet och drabbar män oftare än kvinnor. Kvinnor som kommer upp i åldrarna för vanligen fett runt höfter och lår detta är inte lika farligt. Ett osunt leverne är för det mesta ett tecken på inre sjäslig ohälsa jag tror att man ofta får gå till botten med det för att bryta överätandet.
ursäkta jag slant på tangenterna.
Jag bjussar på den.
Maffan skrev:2500021Eller så har man tröttnat på att dom snygga oftast lever på sitt utseende och inte har något annat att erbjuda..
Har haft förhållande med både riktikt snygga tjejer och alldagliga.. Alldagliga rockar Är snällare och kan tänka utanför sitt eget ego..
Denna FW verkar vara en sådan som tror sig veta att hon är snygg.. Men som jag sa tidigare,, hon har säkert en otroligt dålig personlighet..
Vad är FW?Maffan skrev:2500021Eller så har man tröttnat på att dom snygga oftast lever på sitt utseende och inte har något annat att erbjuda..
Har haft förhållande med både riktikt snygga tjejer och alldagliga.. Alldagliga rockar Är snällare och kan tänka utanför sitt eget ego..
Denna FW verkar vara en sådan som tror sig veta att hon är snygg.. Men som jag sa tidigare,, hon har säkert en otroligt dålig personlighet..
Fist Woman skrev:2498366Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.
Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.
Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.
Kawakex skrev:2500008
Jag bjussar på den.
Kawakex skrev:2500037Vad är FW?
Fist Woman.. Den primala personen som startade denna tråd...Kawakex skrev:2500037Vad är FW?
Kawakex skrev:2500037Vad är FW?
Skulle vilja.Bushojjen skrev:2500048att denna tråden fortfarande lever ???
Jisses ut och åk.....
Stäng skiten och gör ngt vettigare...
Bushojjen skrev:2500048att denna tråden fortfarande lever ???
Jisses ut och åk.....
Stäng skiten och gör ngt vettigare...
Anderzzon skrev:2499911Förr var oftast de rika feta, idag är det omvänt...
Det som jag tycker är ruskigt är hur små kids är riktigt tjocka, vad tänker deras päron med egentligen?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|