Fult med fett!

Status
Ej öppen för fler svar.

Gabor

Guest
Blanco skrev:
2499989 Ja, kolla bara McDonalds.... Jag brukar oftast välja deras sallader, men dom kostar en tia mer än BigMac o co.... Förstår inte varför....
Ingredienserna kan ju inte vara dyrare... :va

Mc Fetto är beroendeframkallande, sallad är det inte.. sen tar det väl lite mer tid att göra en dagsfräsch sallad....:yoparty

Erkänner att jag hamnar i fällan ibland, tar en MCfeast, men tar lättöl och sallad till istället för Cola och pommes....

Kawakex skrev:
2499995 roligt.:tuttar:arsele

Den bjöd du in på, ska vi säga 500:- per gång ?? du får kvitto, jag har F-skattebevis...
 
Last edited:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Maffan skrev:
2499998 Som sjuksköterska ser du väl att stackaren inte är frisk..:nurse
Du menar den som är fet? jag det är väldigt ohälsosamt att vara överviktig. Det allra farligaste fettet är bukfettet och drabbar män oftare än kvinnor. Kvinnor som kommer upp i åldrarna för vanligen fett runt höfter och lår detta är inte lika farligt. Ett osunt leverne är för det mesta ett tecken på inre sjäslig ohälsa jag tror att man ofta får gå till botten med det för att bryta överätandet.:)

ursäkta jag slant på tangenterna.

Gabor skrev:
2500002 Mc Fetto är beroendeframkallande, sallad är det inte.. sen tar det väl lite mer tid att göra en dagsfräsch sallad....:yoparty

Erkänner att jag hamnar i fällan ibland, tar en MCfeast, men tar lättöl och sallad till istället för Cola och pommes....



Den bjöd du in på, ska vi säga 500:- per gång ?? du får kvitto, jag har F-skattebevis...
Jag bjussar på den.:tungan
 
Last edited:

Bonne

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Halmstad, Stenhuggeriet
Hoj
Monster 620 S.ie
Kawakex skrev:
2500008 Du menar den som är fet? jag det är väldigt ohälsosamt att vara överviktig. Det allra farligaste fettet är bukfettet och drabbar män oftare än kvinnor. Kvinnor som kommer upp i åldrarna för vanligen fett runt höfter och lår detta är inte lika farligt. Ett osunt leverne är för det mesta ett tecken på inre sjäslig ohälsa jag tror att man ofta får gå till botten med det för att bryta överätandet.:)

ursäkta jag slant på tangenterna.

Tror faktist att han menade klimakteriekäringen. :D
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Kawakex skrev:
2499828 Jag tror att de som säger att utseendet inte spelar så stor roll inte är så nöjda med sig själva. För visst spelar det roll i början är det ju allt. Sen kan det ju vara så att du lär känner nån som blir snygg för att du gillar insidan, men det måste vara nåt som gör att du tar den första kontakten. Det som jag gillar hos män är ett par vackra händer grova och starka, en snygg häck liten och fast och snälla ögon.:)
Eller så har man tröttnat på att dom snygga oftast lever på sitt utseende och inte har något annat att erbjuda..

Har haft förhållande med både riktikt snygga tjejer och alldagliga.. Alldagliga rockar:yoparty Är snällare :pannkyss och kan tänka utanför sitt eget ego..

Denna FW verkar vara en sådan som tror sig veta att hon är snygg.. Men som jag sa tidigare,, hon har säkert en otroligt dålig personlighet.. :tungan
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Kawakex skrev:
2500008 Du menar den som är fet? jag det är väldigt ohälsosamt att vara överviktig. Det allra farligaste fettet är bukfettet och drabbar män oftare än kvinnor. Kvinnor som kommer upp i åldrarna för vanligen fett runt höfter och lår detta är inte lika farligt. Ett osunt leverne är för det mesta ett tecken på inre sjäslig ohälsa jag tror att man ofta får gå till botten med det för att bryta överätandet.:)

ursäkta jag slant på tangenterna.

Jag bjussar på den.:tungan

Jag menar att FW är nog inte frisk psykiskt. Hon verkar ha otroliga komplex och en förvrängd omvärldsbild.. Jo, jag håller med,, att vara fet är inte bra för hälsan, men det är inte hoj heller... Eller?
 

Bonne

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Halmstad, Stenhuggeriet
Hoj
Monster 620 S.ie
Maffan skrev:
2500021 Eller så har man tröttnat på att dom snygga oftast lever på sitt utseende och inte har något annat att erbjuda..

Har haft förhållande med både riktikt snygga tjejer och alldagliga.. Alldagliga rockar:yoparty Är snällare :pannkyss och kan tänka utanför sitt eget ego..

Denna FW verkar vara en sådan som tror sig veta att hon är snygg.. Men som jag sa tidigare,, hon har säkert en otroligt dålig personlighet.. :tungan

Word

(The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.)
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Maffan skrev:
2500021 Eller så har man tröttnat på att dom snygga oftast lever på sitt utseende och inte har något annat att erbjuda..

Har haft förhållande med både riktikt snygga tjejer och alldagliga.. Alldagliga rockar:yoparty Är snällare :pannkyss och kan tänka utanför sitt eget ego..

Denna FW verkar vara en sådan som tror sig veta att hon är snygg.. Men som jag sa tidigare,, hon har säkert en otroligt dålig personlighet.. :tungan
Vad är FW?
 

Färnbo

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sala
Hoj
CRF 450 -09, SRAD Turbo -97, Gpz 1100 T -84
Fist Woman skrev:
2498366 Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.

Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.

Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.

Du har en osund inställning till din egen kropp...
 

Gabor

Guest
Kawakex skrev:
2500008

Jag bjussar på den.:tungan

:yoparty ..de flesta tar allting så allvarligt, livet ska vara kul, :pannkyss :tungan ....kul att du vet hur man hakar på ett tåg som är igång...

Kawakex skrev:
2500037 Vad är FW?

Trådskaparen, Fist Woman

:D :D , inser ni inte att hon driver, vill skapa en discusion, retas, kom igen ...
 
Last edited:

Nicotin

Guest
att denna tråden fortfarande lever ???

Jisses ut och åk.....:yoparty :yoparty

Stäng skiten och gör ngt vettigare...:tummenupp
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Bushojjen skrev:
2500048 att denna tråden fortfarande lever ???

Jisses ut och åk.....:yoparty :yoparty

Stäng skiten och gör ngt vettigare...:tummenupp
Skulle vilja.

Men jag sitter inne med lite feber, och så borde jag egentligen vara ute o skruva lite..

Om det bara kunde bli liite varmare ute så skulle jag gå ut o skruva, sen imorrn kanske jag kan köra.
 

Gabor

Guest
Bushojjen skrev:
2500048 att denna tråden fortfarande lever ???

Jisses ut och åk.....:yoparty :yoparty

Stäng skiten och gör ngt vettigare...:tummenupp

Jobbar inne idag, å kan inte få ledigt för att köra hoj idag.
 

Dr.Bike

Guest
Anderzzon skrev:
2499911 Förr var oftast de rika feta, idag är det omvänt...

Det som jag tycker är ruskigt är hur små kids är riktigt tjocka, vad tänker deras päron med egentligen?

Sant!!! Väldigt sant. Man tror ju att föräldrarna är lobotomerade sus-klassare, 5-5:eek:r som bara sprutar ur sig nya ungar som romstinna laxhonor och själva har 25 kilos övervikt, röker, går i snow-joggers med hugo boss-tryck på låret av de urtvättade träningsoverallsbyxorna!!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top