Fult med fett!

Status
Ej öppen för fler svar.

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Fist Woman skrev:
2498228 Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.

Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!

Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?

Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!


Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!

Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!

OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!
hallå:7peta
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Många arga och upprörda tjockisar i den här tråden. Istället för att sitta och formulera kvinnohatande och lätt dyslektiska meningar så tycker jag att ni ska ut och springa och bränna lite fett.
 

Gabor

Guest
Mitra skrev:
2499730 Japp jag har tänkt noga efter och JA jag vill ha ett ärligt svar varför dessa tjejer skulle vara dummare än andra.

Om man tex är fet, har en kraftig övervikt, så borde man fatta att det inte är nyttigt för kroppen i längden...risk för hjärt å kärlsjukdommar, mm , tyder på okunskap....
Dags att banta, duktigt.....därav dumförklaring....

Smala tjejer är oftast, läs "inte alltid" mer attraktiva och mer åtråvärda än tjocka å feta....har alltså lättare att få snygga , trevliga , goa killar att bli deras partner....

Alltså, av ledsamhet så gråter dom sig till sömns ensamma...

Ja, det är elakt skrivet , men du ville ha ett ärligt svar.

Det är inte jag som tycker detta ensamt, har passat på att kolla med mina yrkeskollegor under tiden medans jag väntade på att skriva svaret. :pannkyss
 

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
Gabor skrev:
2499747 Om man tex är fet, har en kraftig övervikt, så borde man fatta att det inte är nyttigt för kroppen i längden...risk för hjärt å kärlsjukdommar, mm , tyder på okunskap....
Dags att banta, duktigt.....därav dumförklaring....

Smala tjejer är oftast, läs "inte alltid" mer attraktiva och mer åtråvärda än tjocka å feta....har alltså lättare att få snygga , trevliga , goa killar att bli deras partner....

Alltså, av ledsamhet så gråter dom sig till sömns ensamma...

Ja, det är elakt skrivet , men du ville ha ett ärligt svar.

Det är inte jag som tycker detta ensamt, har passat på att kolla med mina yrkeskollegor under tiden medans jag väntade på att skriva svaret. :pannkyss



Så kan det nog vara. Ett större "utbud" har man givetvis om man ser någorlunda bra ut. Så är det bara.
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Gabor skrev:
2499747 Om man tex är fet, har en kraftig övervikt, så borde man fatta att det inte är nyttigt för kroppen i längden...risk för hjärt å kärlsjukdommar, mm , tyder på okunskap....
Dags att banta, duktigt.....därav dumförklaring....

Smala tjejer är oftast, läs "inte alltid" mer attraktiva och mer åtråvärda än tjocka å feta....har alltså lättare att få snygga , trevliga , goa killar att bli deras partner....

Alltså, av ledsamhet så gråter dom sig till sömns ensamma...

Ja, det är elakt skrivet , men du ville ha ett ärligt svar.

Det är inte jag som tycker detta ensamt, har passat på att kolla med mina yrkeskollegor under tiden medans jag väntade på att skriva svaret. :pannkyss

Jag bryr mig inte om ifall det är elakt skrivet. Jag bad om ett ärligt svar :)

Men det betyder inte att jag håller med dig.

Finns så mycket mer som spelar in än bara utseendet.
 

Gabor

Guest
Mitra skrev:
2499768 Jag bryr mig inte om ifall det är elakt skrivet. Jag bad om ett ärligt svar :)

Men det betyder inte att jag håller med dig.

Finns så mycket mer som spelar in än bara utseendet.

Japp , skönhet kommer innifrån, och det sitter i betraktarens ögon.

Attraktionskraft är viktigt, den måste finnas, är hon inte snygg så är hon inte, oavsett vad som finns innanför, det blir mindre intressant. Tycker personligen att feta tjejer är oattraktivt, inget jag tänder på.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Skulle man nu ha ett par kilon utöver vad som är pinnsmalt ska man ju skatta sig lycklig att de sitter på rätt ställe. Tits and as :tuttar :yoparty
 

dwestlund

ny bild
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Södra
Hoj
a' Bug Eyed beast -955i -99
Mitra skrev:
2499768 Jag bryr mig inte om ifall det är elakt skrivet. Jag bad om ett ärligt svar :)

Men det betyder inte att jag håller med dig.

Finns så mycket mer som spelar in än bara utseendet.
Som vad då, $ kanske?
Men väl formulerat svar är
Tjocka får bara Knulla Fulla.
/D
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Jag tror att de som säger att utseendet inte spelar så stor roll inte är så nöjda med sig själva. För visst spelar det roll i början är det ju allt. Sen kan det ju vara så att du lär känner nån som blir snygg för att du gillar insidan, men det måste vara nåt som gör att du tar den första kontakten. Det som jag gillar hos män är ett par vackra händer grova och starka, en snygg häck liten och fast och snälla ögon.:)
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Kawakex skrev:
2499828 Jag tror att de som säger att utseendet inte spelar så stor roll inte är så nöjda med sig själva. För visst spelar det roll i början är det ju allt. Sen kan det ju vara så att du lär känner nån som blir snygg för att du gillar insidan, men det måste vara nåt som gör att du tar den första kontakten. Det som jag gillar hos män är ett par vackra händer grova och starka, en snygg häck liten och fast och snälla ögon.:)

Hej Hej :hihi
 

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Ort
LBG tha place 2 B
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Gabor skrev:
2499747
Smala tjejer är oftast, läs "inte alltid" mer attraktiva och mer åtråvärda än tjocka å feta....har alltså lättare att få snygga , trevliga , goa killar att bli deras partner....

Jasså så du brukar inte förundras över dessa pinglor man ser på stan när de kommer hållandes handen med ett riktigt drägg till pojkvän?

Tycker jag mer är en regel än undantag och man undrar va fan de ser hos den pajasen...

Nåja allt är inte svart eller vitt, det finns medicinering som orsakar fettma och vad fan ska man göra då?

Visst många orsakar säkert hur de ser ut själva men som sagt långt ifrån alla... Så man kanske ska tänka en och två ggr.

Sen är den här tråden bara en flame och inget annat, det räcker med at kolla vad trådskaparen brukar skriva i övrigt :rolleyes:
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag har en kompis (tjej) som jobbar som frisör i tokholm, en av hennes arbetskompisar har erkänt att hon bara dejtar korta tjocka killar, för då ser hon så lång o smal ut.

Finnns en anledning till att man inte bor där. :)
 

poZ

Lev livet innan livet lever dig...
Gick med
19 May 2005
Ort
Karlskoga
Hoj
CBR 600fs fighter
Muskler väger mer än fett :fakta

Så BMI stämmer nog inte på de flesta skulle jag tro...
 

Gabor

Guest
Anderzzon skrev:
2499864 Jasså så du brukar inte förundras över dessa pinglor man ser på stan när de kommer hållandes handen med ett riktigt drägg till pojkvän?

Tycker jag mer är en regel än undantag och man undrar va fan de ser hos den pajasen...

Nåja allt är inte svart eller vitt, det finns medicinering som orsakar fettma och vad fan ska man göra då?

Visst många orsakar säkert hur de ser ut själva men som sagt långt ifrån alla... Så man kanske ska tänka en och två ggr.

Sen är den här tråden bara en flame och inget annat, det räcker med at kolla vad trådskaparen brukar skriva i övrigt :rolleyes:

Nä, för jag är en av dräggen med en smal, söt och vältränad ung tjej...

Hon ser oftast en tjock plånbok som han betalar allt ur, samt att han har en stor k*k som han vet hur han ska använda....

Allt är svart eller vitt, ,man kan inte välja bort fetma om man vill ha en fet plånbok....det kostar att va fet.

Tänker alltid 2 ggr på vad , när och hur mycket jag stoppar i mig....tänker oftast på när nästa mattillfälle ges...


ja, tråden är en flame....:yoparty
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jag har aldrig förstått mig på den där sjukdomen som kallas fetma....
För att kunna lägga på sig så mycket fett så måste man få i sig mängder av energi.... Det måste ju bara vara att stoppa tillförseln av energin i form av fett och socker + att röra på sig.
Jag tror att "fetma" är ett påfund...
Klart att man är sjuk när man blir extremt fet, men det är ju självförvållat...

Tycker att man borde ha skyhöga skatter på onyttiga produkter, så att dom som gluffsar får betala sina egna sjukvårdskostnader...

Jag kan tänka mig att feta personer står för mycket av långtids-sjukskrivningar oxå...
 
Last edited:

Gabor

Guest
Blanco skrev:
2499901 Jag har aldrig förstått mig på den där sjukdomen som kallas fetma....
För att kunna lägga på sig så mycket fett så måste man få i sig mängder av energi.... Det måste ju bara vara att stoppa tillförseln av energin i form av fett och socker + att röra på sig.
Jag tror att "fetma" är ett påfund...
Klart att man är sjuk när man blir extremt fet, men det är ju självförvållat...

Tycker att man borde ha skyhöga skatter på onyttiga produkter, så att dom som gluffsar får betala sina egna sjukvårdskostnader...

Det där är bra, tycker faktiskt att lönerna är för höga i sverige....folk har råd att äta för mycket skräpmat. Staten borde gå in å beskatta onödiga varor och subventionera nyttiga.....
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top