Fult med fett!

Status
Ej öppen för fler svar.

Gabor

Guest
Kawakex skrev:
2500108 Jag bara tycker att man ska vara nöjd med sig själv och få andra att känna sig nöjda med sig själva det vinner man mest på. Den man är tillsammans med ska man behandla som den prins man tycker att han är. man vinner inget på att vara kaxig och trycka ner andra men självförtroende ska man ha. Något som jag kan reta mig på är hur tjejer kan trycka ner varandra, som tex frågar man en tjejpolare när man ska gå ut vilken tröja man ska ha på sig, skulle hon medvetet kunna säga att den man klär sämst i ser asbra ut för då får hon en chans att vara snyggare. Det är därför jaghar mest killkompisar.:)

Just det exemplett med tjejer å deras kompisar, fan va mycket man hört genom åren hur dom "bästa" vännerna baktalar varandra...

Kawakex skrev:
2500114 Jag tycker ni är söta allihopa, känn er söta idag pojkar!

Jag är alltid söt, :pannkyss, tack, nu är jag ännu sötare när du säger sådär...
 
Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Gabor skrev:
2500118 Just det exemplett med tjejer å deras kompisar, fan va mycket man hört genom åren hur dom "bästa" vännerna baktalar varandra...



Jag är alltid söt, :pannkyss, tack, nu är jag ännu sötare när du säger sådär...
Dom är opålitliga, speciellt mot varann.

Svensson avundsjuka...
 

Olzki

Veritas hermetica
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1...såklart
Fist Woman skrev:
2498228 Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.

Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!

Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?

Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!

Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!

Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!

OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!

:lol

/O
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
fy fan vilken skit tråd, klaga på folk som är tjocka :va
är det så mkt o bry sej om? folk får väl vara det om dom vill!
men däremot kan jag tycka att det är bra om så många som möjligt tränar och håller sej i form!
men fattar forfarande inte varför man ska klaga på folk som kanske har lite mage och kör hoj:dummer
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Gabor skrev:
2500118 Just det exemplett med tjejer å deras kompisar, fan va mycket man hört genom åren hur dom "bästa" vännerna baktalar varandra...
ja tjejer kan vara riktigt hemska, de få tjejkompisar jag har är helt underbara och därför har vi varit bästisar i 20 år nu. vi är ett gäng på 12 tjejer som håller ihop. I somras hade vi möhippa för en av dem och det var längesen vi var samlade hela gänget då en del bor i stockholm, gbg och malmö. men va kul vi hade. Vi red western ridning, åkte rodel, hade picknick i det gröna, movietime med projje där vi såg filmklipp från vår ungdom, catering med lådvin och sen nattklubb med helrör en av mina bästa kvällar i mitt liv.:yoparty
 

Gabor

Guest
Ricken skrev:
2500125 Dom är opålitliga, speciellt mot varann.

Svensson avundsjuka...

Snarare missundsamma, tycker det är skit när någon har det bättre än dom själva, men det ska tyckes synd om när dom mår dåligt.
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Jag misstänker att jackan jag har gör att jag ser fet ut när jag kör, även fast jag är smal som attan. Men eftersom jag inte står brevid och tittar på mig själv när jag är ute och åker så skiter jag i det.

Om någon tjej inte tror på att det är jackan så får hon gärna stoppa mig och känna efter. :tungan
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Jag måste bara berätta om svensexan de hade för hennes man. Först hade de en fake svensexa typ en vecka innan den riktiga, de hade fått husnyklarna av hans sambo så en lördag morgon vid 06.00 stod tio grabbar helt plötsligt i deras sovrum och skrek godmorgon godmorgon, och sedan släpade de ner han i köket han var ju riktgt på g nu. De gav han en massa starköl som han fick halsa och snackde och skojade runt sen när han var lite små lullig efter siså där 5-6 stycken och klockan bara var vid 08.00 på morgonen då sa dom tack och adjö och drog. Han fick helt förvirrad:confused: krypa till sängs väldigt lullig och laddad, hela dagen väntade han men ingen kom. :D En vecka senare va den riktiga och då tog de med han på ett bungyjump, också det fake) några hade kontakter på brandkåren, han hade ögonbindel på sig också hissade de upp han i en korg men samtidgt hissade de ner den på nåt sätt så han trodde han var typ 20 m upp i luften men i själva verket bara 1 1/2 meter, sen satte de på han en ryggsäck och lite linor och grejer. Så han trodde verkligen att han skulle hoppa. Han var helt förtvivlad och vägrade men till slut hoppade han:eek: gissa om han var förvånad när han landade på en madrass 150cm ner. Sen gjorde de en massa annat kul.:D :D
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Kawakex skrev:
2500157 Jag måste bara berätta om svensexan de hade för hennes man. Först hade de en fake svensexa typ en vecka innan den riktiga, de hade fått husnyklarna av hans sambo så en lördag morgon vid 06.00 stod tio grabbar helt plötsligt i deras sovrum och skrek godmorgon godmorgon, och sedan släpade de ner han i köket han var ju riktgt på g nu. De gav han en massa starköl som han fick halsa och snackde och skojade runt sen när han var lite små lullig efter siså där 5-6 stycken och klockan bara var vid 08.00 på morgonen då sa dom tack och adjö och drog. Han fick helt förvirrad:confused: krypa till sängs väldigt lullig och laddad, hela dagen väntade han men ingen kom. :D En vecka senare va den riktiga och då tog de med han på ett bungyjump, också det fake) några hade kontakter på brandkåren, han hade ögonbindel på sig också hissade de upp han i en korg men samtidgt hissade de ner den på nåt sätt så han trodde han var typ 20 m upp i luften men i själva verket bara 1 1/2 meter, sen satte de på han en ryggsäck och lite linor och grejer. Så han trodde verkligen att han skulle hoppa. Han var helt förtvivlad och vägrade men till slut hoppade han:eek: gissa om han var förvånad när han landade på en madrass 150cm ner. Sen gjorde de en massa annat kul.:D :D


HAHAHAHAHHAHAHA...
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Kawakex skrev:
2500157 Jag måste bara berätta om svensexan de hade för hennes man. Först hade de en fake svensexa typ en vecka innan den riktiga, de hade fått husnyklarna av hans sambo så en lördag morgon vid 06.00 stod tio grabbar helt plötsligt i deras sovrum och skrek godmorgon godmorgon, och sedan släpade de ner han i köket han var ju riktgt på g nu. De gav han en massa starköl som han fick halsa och snackde och skojade runt sen när han var lite små lullig efter siså där 5-6 stycken och klockan bara var vid 08.00 på morgonen då sa dom tack och adjö och drog. Han fick helt förvirrad:confused: krypa till sängs väldigt lullig och laddad, hela dagen väntade han men ingen kom. :D En vecka senare va den riktiga och då tog de med han på ett bungyjump, också det fake) några hade kontakter på brandkåren, han hade ögonbindel på sig också hissade de upp han i en korg men samtidgt hissade de ner den på nåt sätt så han trodde han var typ 20 m upp i luften men i själva verket bara 1 1/2 meter, sen satte de på han en ryggsäck och lite linor och grejer. Så han trodde verkligen att han skulle hoppa. Han var helt förtvivlad och vägrade men till slut hoppade han:eek: gissa om han var förvånad när han landade på en madrass 150cm ner. Sen gjorde de en massa annat kul.:D :D
Hahaha, det hade jag velat sett, det ska j ag komma ihåg när nån av mina kompisar blir lurad nästa gång :D

Tl 1000 R Röd skrev:
2500169 ha ha... vicken härlig tråd
Psst.. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=1387&page=1
 
Last edited:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
men nåt sjukt de gjorde på en annans svensexa, detta var i stockholm. De satte fast en portfölj till hans handled med handbojjor och sa de till han att ta en viss tunnelbana och en viss vagn till slutstationen. Innan han gick på tunnelbanan sa de till han att koden till väskan finns i tidningen. Jaja tänkte han, va f-n menar de med det:confused: . men han gick och satte sig i vagnen. Så efter en liten stund började det komma stönande ljud från väskan, shit tänkte han:eek: vad va det nu dom sa, ja just det koden finns i tidningen, då såg han porrtidningen några säten bort han slet ju tag i den och började frenetiskt att bläddra samtidgt som det stönade från väskan så att hela vagnen ekade. :yoparty :D :D :yoparty
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Kawakex skrev:
2500189 men nåt sjukt de gjorde på en annans svensexa, detta var i stockholm. De satte fast en portfölj till hans handled med handbojjor och sa de till han att ta en viss tunnelbana och en viss vagn till slutstationen. Innan han gick på tunnelbanan sa de till han att koden till väskan finns i tidningen. Jaja tänkte han, va f-n menar de med det:confused: . men han gick och satte sig i vagnen. Så efter en liten stund började det komma stönande ljud från väskan, shit tänkte han:eek: vad va det nu dom sa, ja just det koden finns i tidningen, då såg han porrtidningen några säten bort han slet ju tag i den och började frenetiskt att bläddra samtidgt som det stönade från väskan så att hela vagnen ekade. :yoparty :D :D :yoparty
Haha, jag skulle vilja gå på kurs hos dina kompisar :D
 

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
Ort
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
Kawakex skrev:
2500189 men nåt sjukt de gjorde på en annans svensexa, detta var i stockholm. De satte fast en portfölj till hans handled med handbojjor och sa de till han att ta en viss tunnelbana och en viss vagn till slutstationen. Innan han gick på tunnelbanan sa de till han att koden till väskan finns i tidningen. Jaja tänkte han, va f-n menar de med det:confused: . men han gick och satte sig i vagnen. Så efter en liten stund började det komma stönande ljud från väskan, shit tänkte han:eek: vad va det nu dom sa, ja just det koden finns i tidningen, då såg han porrtidningen några säten bort han slet ju tag i den och började frenetiskt att bläddra samtidgt som det stönade från väskan så att hela vagnen ekade. :yoparty :D :D :yoparty


haha fan han koden den va väll 699 eller
//Robin
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Kawakex skrev:
2500061 jag tror att det finns snygga människor som är snälla och ödmjuka det här med att tro att man är så j-la snygg och utöver alla andra kan nog drabba både snygga fula och alldagliga. Är man en söt tjej som känner sig söt utsrålar man en värme som får andra att känna sig söta, Kanske?:rolleyes:

Inte kanske :fakta

Och det gäller både tjejer och killar :)

Om man går och tror att man är så mycket bättre än andra människor så utstrålar man bara bitterhet och då kan man vara hur snygg som helst och ändå skrämma iväg alla andra.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Robin Hood skrev:
2500197 haha fan han koden den va väll 699 eller
//Robin
jadå han hittade koden, när han äntligen fått isär sidorna :D.

Jag måste fråga varför startar man en tråd när man själv bara gör typ två inlägg sen????:va
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Kawakex skrev:
2500217 jadå han hittade koden, när han äntligen fått isär sidorna :D.

Jag måste fråga varför startar man en tråd när man själv bara gör typ två inlägg sen????:va
Det är väl bara o tacka o ta emot, jag har då haft lite skoj här.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Robin Hood skrev:
2500231 han måste haft kul i vår gamla t bana :yoparty

Va har du inte sovigt ?? eller e du på jobbet igen ??

ja starta ej denna tråd :D

//Robin
nej det vet jag jag syftade på FW hon blev inte långvarig.

Kawakex skrev:
2500253 nej det vet jag jag syftade på FW hon blev inte långvarig.
Jo jag har sovit lite. Ska jobba i natt igen.:rolleyes:
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top