Forumet Àr rikstÀckande. Bara en liten andel av deltagarna bor i Stockholmsregionen, och har dessutom annat att göra.
För min del bor jag pÄ andra kusten, jobbar 100 tim/vecka, ogillar folk i allmÀnhet och att köra hoj ihop med sÄdana i synnerhet. Det finns inte en chans i helvete att jag skulle sÀtta av tid för att hÀnga med folk jag inte vill lÀra kÀnna pÄ en tur jag inte vill köra.
Men jag gnÀller inte för det.
Vill nÄgon arrangera stockholmsturer pÄ Facebook sÄ varsÄgod. Vill nÄgon marknadsföra dem hÀr sÄ bryr jag mig inte - Ät vare sig det ena eller andra hÄllet.
Men om nÄgon bitchar över att ingen pÄ Sveriges största MC-forum följer med ut pÄ mina Stockholmsbaserade turer och hotar med att lÀmna forumet just because sÄ skulle jag rekommendera denne att inta ett vidare perspektiv pÄ det man hÄller pÄ med.
Amen!
InstÀmmer i allt, utom att jag inte jobbar 100 tim/vecka, kanske ungefÀr hÀlften, men kÀnner likvÀl att jag Àr vÀldigt prioriterande nÀr det gÀller min fritid.
SÄ körning i okÀnd flock har inte en plats dÀr, jag har det behovet redan uppfyllt, och det Àr nÄgonting som "lirkas" fram efter intresse, tid och situation.
Vi Àr alla olika, och Fejsboken eller Snipp-Tok Àr kanske ett mer mottagligt verktyg för att samla denna typ av "vÀnner" som TS verkar sakna, men den typen av kanal Àr inte heller för mig, sÄ jag har ingen aning dÀr.
Men, man ska göra som man vill och kÀnner.
Ett forum som inte ger mig nÄgon energi tillbaka lÀmnar jag bara - as simple as that!