PeterDeleter
Gudomlig sporthojare
![Warning :warning: â ïž](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/6.5/png/unicode/64/26a0.png)
![Slightly smiling face :slight_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/6.5/png/unicode/64/1f642.png)
![Screenshot_20210728-160345_Facebook.jpg Screenshot_20210728-160345_Facebook.jpg](https://www.sporthoj.com/forum/data/attachments/441/441000-a253a1c57b054f6aa12c9c4dd111fb1d.jpg)
Tack, och jag glömmer aldrig vad du gjorde för mig "en gÄng i tiden"Nej lÀmna oss inte, du Àr en tillgÄng Peter![]()
Amen!Forumet Àr rikstÀckande. Bara en liten andel av deltagarna bor i Stockholmsregionen, och har dessutom annat att göra.
För min del bor jag pÄ andra kusten, jobbar 100 tim/vecka, ogillar folk i allmÀnhet och att köra hoj ihop med sÄdana i synnerhet. Det finns inte en chans i helvete att jag skulle sÀtta av tid för att hÀnga med folk jag inte vill lÀra kÀnna pÄ en tur jag inte vill köra.
Men jag gnÀller inte för det.
Vill nÄgon arrangera stockholmsturer pÄ Facebook sÄ varsÄgod. Vill nÄgon marknadsföra dem hÀr sÄ bryr jag mig inte - Ät vare sig det ena eller andra hÄllet.
Men om nÄgon bitchar över att ingen pÄ Sveriges största MC-forum följer med ut pÄ mina Stockholmsbaserade turer och hotar med att lÀmna forumet just because sÄ skulle jag rekommendera denne att inta ett vidare perspektiv pÄ det man hÄller pÄ med.
Samma hĂ€r. Kul 2009 Ă„ framĂ„t.Jag började hĂ€r och mina Ă landsresor nĂ€r Hedenhös fanns i livet (nĂ€) efter ett uppehĂ„ll och kĂ€ring (OBS, stavningen), barn. FĂ„tt hjĂ€lp av sĂ„ mĂ„nga hĂ€r pĂ„ mina frĂ„gor det ni hĂ€r bemĂ€strar till fullo trots det hĂ€r Ă€r lite hĂ„rt och med glimten i ögat i mitt tycke. JĂ€ttetrevligt pĂ„ alla sett och vis. Jag önskar att fĂ„ med mig fler resenĂ€rer pĂ„ mina turer och trots alla mina försök nu sĂ„ verkar detta fora vare uttömt. Ănskar innerligt att det hittas nĂ„gon ny form pĂ„ detta hĂ€r sĂ„ vi kan göra fler framtida turer framöver oavsett var vi nu bor. Tack för ordet!
View attachment 503280
Va! Ăr forumet rikstĂ€ckande? Men det skiter vi 08 or i...för Sthlm Ă€r Ă€ndĂ„ BĂ€st!Forumet Ă€r rikstĂ€ckande. Bara en liten andel av deltagarna bor i Stockholmsregionen, och har dessutom annat att göra.
För min del bor jag pÄ andra kusten, jobbar 100 tim/vecka, ogillar folk i allmÀnhet och att köra hoj ihop med sÄdana i synnerhet. Det finns inte en chans i helvete att jag skulle sÀtta av tid för att hÀnga med folk jag inte vill lÀra kÀnna pÄ en tur jag inte vill köra.
Men jag gnÀller inte för det.
Vill nÄgon arrangera stockholmsturer pÄ Facebook sÄ varsÄgod. Vill nÄgon marknadsföra dem hÀr sÄ bryr jag mig inte - Ät vare sig det ena eller andra hÄllet.
Men om nÄgon bitchar över att ingen pÄ Sveriges största MC-forum följer med ut pÄ mina Stockholmsbaserade turer och hotar med att lÀmna forumet just because sÄ skulle jag rekommendera denne att inta ett vidare perspektiv pÄ det man hÄller pÄ med.
Ja, vart umgĂ„s alla "ungdomar" under 35 Ă„r numera...?Jag önskar att fĂ„ med mig fler resenĂ€rer pĂ„ mina turer och trots alla mina försök nu sĂ„ verkar detta fora vare uttömt. Ănskar innerligt att det hittas nĂ„gon ny form pĂ„ detta
- TvÄ poÀnger som tangerar mina Äsikter...sÄnÀr som pÄ att det sÀkert finns nÄgon hÀr man skulle kunna ta en öl med o kanske köra en runda. I omvÀnd ordning.Bara en liten andel av deltagarna bor i Stockholmsregionen
Det finns inte en chans i helvete att jag skulle sÀtta av tid för att hÀnga med folk jag inte vill lÀra kÀnna pÄ en tur jag inte vill köra.
det heter inte 08 lĂ€ngre men 99ÂŽ0r. dĂ„ ni inte Ă€r helt 100 HA HA HA HA HAVa! Ăr forumet rikstĂ€ckande? Men det skiter vi 08 or i...för Sthlm Ă€r Ă€ndĂ„ BĂ€st!![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi Àntligen fÄtt s... |
![]() |
BMW Motorrad slÄr nytt försÀljningsrekord
Efter att ha sÄlt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 Ă„r
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att fÄ sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X