Funderar starkt att lĂ€mna detta fora😖

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
⚠ Jag började hĂ€r och mina Ålandsresor nĂ€r Hedenhös fanns i livet (nĂ€) efter ett uppehĂ„ll och kĂ€ring (OBS, stavningen), barn. FĂ„tt hjĂ€lp av sĂ„ mĂ„nga hĂ€r pĂ„ mina frĂ„gor det ni hĂ€r bemĂ€strar till fullo trots det hĂ€r Ă€r lite hĂ„rt och med glimten i ögat i mitt tycke. JĂ€ttetrevligt pĂ„ alla sett och vis. Jag önskar att fĂ„ med mig fler resenĂ€rer pĂ„ mina turer och trots alla mina försök nu sĂ„ verkar detta fora vare uttömt. Önskar innerligt att det hittas nĂ„gon ny form pĂ„ detta hĂ€r sĂ„ vi kan göra fler framtida turer framöver oavsett var vi nu bor. Tack för ordet!🙂Screenshot_20210728-160345_Facebook.jpg

L. MĂ€kinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Jag tÀnker regelbundet att jag ska hÀnga med nÄgon gÄng, men Ànnu har det inte hÀnt. Det Àr tyvÀrr för mycket som tar plats i vardagen.

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Är det bara för bristfĂ€llig uppslutning pĂ„ dina turer, eller finns fler orsaker till dina tankar pĂ„ att lĂ€mna SH?

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Om det bara Àr att du inte fÄr med folk pÄ dina arrangemang sÄ Àr du kanske pÄ fel plats.

notrightrider

The truth comes out as the fire burns low.
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Forumet Àr rikstÀckande. Bara en liten andel av deltagarna bor i Stockholmsregionen, och har dessutom annat att göra.

För min del bor jag pÄ andra kusten, jobbar 100 tim/vecka, ogillar folk i allmÀnhet och att köra hoj ihop med sÄdana i synnerhet. Det finns inte en chans i helvete att jag skulle sÀtta av tid för att hÀnga med folk jag inte vill lÀra kÀnna pÄ en tur jag inte vill köra.

Men jag gnÀller inte för det.
Vill nÄgon arrangera stockholmsturer pÄ Facebook sÄ varsÄgod. Vill nÄgon marknadsföra dem hÀr sÄ bryr jag mig inte - Ät vare sig det ena eller andra hÄllet.

Men om nÄgon bitchar över att ingen pÄ Sveriges största MC-forum följer med ut pÄ mina Stockholmsbaserade turer och hotar med att lÀmna forumet just because sÄ skulle jag rekommendera denne att inta ett vidare perspektiv pÄ det man hÄller pÄ med.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
SĂ„lt alla....
Han Àr skön ÀndÄ som tuffar pÄ med sina gruppkörningar, som om det vore -88, bara att det Àr lite mer seniort nu som det verkar

hannuse

NÀr resan Àr mÄlet
Gick med
4 Apr 2013
Hoj
13st Yamaha
Forumet Àr rikstÀckande. Bara en liten andel av deltagarna bor i Stockholmsregionen, och har dessutom annat att göra.

För min del bor jag pÄ andra kusten, jobbar 100 tim/vecka, ogillar folk i allmÀnhet och att köra hoj ihop med sÄdana i synnerhet. Det finns inte en chans i helvete att jag skulle sÀtta av tid för att hÀnga med folk jag inte vill lÀra kÀnna pÄ en tur jag inte vill köra.

Vill nÄgon arrangera stockholmsturer pÄ Facebook sÄ varsÄgod. Vill nÄgon marknadsföra dem hÀr sÄ bryr jag mig inte - Ät vare sig det ena eller andra hÄllet.

Men om nÄgon bitchar över att ingen pÄ Sveriges största MC-forum följer med ut pÄ mina Stockholmsbaserade turer och hotar med att lÀmna forumet just because sÄ skulle jag rekommendera denne att inta ett vidare perspektiv pÄ det man hÄller pÄ med.
Amen! :Bugar
InstÀmmer i allt, utom att jag inte jobbar 100 tim/vecka, kanske ungefÀr hÀlften, men kÀnner likvÀl att jag Àr vÀldigt prioriterande nÀr det gÀller min fritid.
SÄ körning i okÀnd flock har inte en plats dÀr, jag har det behovet redan uppfyllt, och det Àr nÄgonting som "lirkas" fram efter intresse, tid och situation.

Vi Àr alla olika, och Fejsboken eller Snipp-Tok Àr kanske ett mer mottagligt verktyg för att samla denna typ av "vÀnner" som TS verkar sakna, men den typen av kanal Àr inte heller för mig, sÄ jag har ingen aning dÀr.

Men, man ska göra som man vill och kÀnner.
Ett forum som inte ger mig nÄgon energi tillbaka lÀmnar jag bara - as simple as that!

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
⚠ Jag började hĂ€r och mina Ålandsresor nĂ€r Hedenhös fanns i livet (nĂ€) efter ett uppehĂ„ll och kĂ€ring (OBS, stavningen), barn. FĂ„tt hjĂ€lp av sĂ„ mĂ„nga hĂ€r pĂ„ mina frĂ„gor det ni hĂ€r bemĂ€strar till fullo trots det hĂ€r Ă€r lite hĂ„rt och med glimten i ögat i mitt tycke. JĂ€ttetrevligt pĂ„ alla sett och vis. Jag önskar att fĂ„ med mig fler resenĂ€rer pĂ„ mina turer och trots alla mina försök nu sĂ„ verkar detta fora vare uttömt. Önskar innerligt att det hittas nĂ„gon ny form pĂ„ detta hĂ€r sĂ„ vi kan göra fler framtida turer framöver oavsett var vi nu bor. Tack för ordet!🙂View attachment 503280
Samma hÀr. Kul 2009 Ä framÄt.
DĂ„ var det hojbyggen Ă„ roligt.

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
Det hÀr med gruppkörningar, det ska bara fikas hela tiden... eller Àr topic egentligen en kontaktannons?

Tebax

Kör mindre Àn önskat
Gick med
14 Mar 2021
Hoj
Hoj med vingar & Kawasaki GPZ500S -96
För lÄngt för enkel tillgÀnglighet för mig tyvÀrr, i alla fall inget som passar i min nuvarande vardag.
Men mycket uppskattat att du försöker organisera sÄdant hÀr!

z1000sx

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Apr 2017
Hoj
Kawasaki ZX-10R & BMW R1250 GSA
Har utvandrat frÄn nollÄtta till sydliga breddgrader sÄ för mig Àr det för lÄngt för att hÀnga pÄ samt att jag Àr ingen gruppkörare utan tar min terapi i ensamhet. Forumet för mig fyller funktionen att fÄ inspiration av andras hojar och resmÄl.

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , BÀbis Ninja.. och en jÀvla massa mc under 40+Är :)

Va! Är forumet rikstĂ€ckande? Men det skiter vi 08 or i...för Sthlm Ă€r Ă€ndĂ„ BĂ€st! :blah

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Jag önskar att fĂ„ med mig fler resenĂ€rer pĂ„ mina turer och trots alla mina försök nu sĂ„ verkar detta fora vare uttömt. Önskar innerligt att det hittas nĂ„gon ny form pĂ„ detta
Ja, vart umgÄs alla "ungdomar" under 35 Är numera...?
Facebook...nÀ, det Àr ju old news för de nya generationerna.

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
700 CL-X Sport, 500W Bafang
Bara en liten andel av deltagarna bor i Stockholmsregionen

Det finns inte en chans i helvete att jag skulle sÀtta av tid för att hÀnga med folk jag inte vill lÀra kÀnna pÄ en tur jag inte vill köra.
- TvÄ poÀnger som tangerar mina Äsikter...sÄnÀr som pÄ att det sÀkert finns nÄgon hÀr man skulle kunna ta en öl med o kanske köra en runda. I omvÀnd ordning.

team toker

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Aug 2007
Hoj
alldeles för mÄnga
jag skulle gÀrna ta en tur med dej peter, men jag bor ju lÀngst ju i sydligaste skÄne. sÄ typ 60 mil upp, en runda med dej, typ 60 mil hem. njaaa sÄ tyvÀrr. skulle nÄgon hÀr nere fÄ samma ide att samla folk för lite trevligt umgÀnge o fika tur Àr jag pÄ

Nyheter
Svenska Roam utnĂ€mnt till en av vĂ€rldens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 frÄn Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering frÄn KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg pÄ GGN!

Nu Àr vi pÄ plats pÄ GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sÀnder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...