kollar lite på mt-09 just nu, någon som kört både fz1 och mt-09?
i högre hastigheter lär fz1 vara en roligare hoj, men hur är fz1an i stan? ja tänker mest på att fz1an går så fort på första växeln. och om ja inte fattat fel så är mt-09 rätt lik mt-07an där vridet finns tidigare än fz1an.
det ja gillar med mt-07an ja har nu är den låga vikten och att de går att åka lite bakjul i lägre hastigheter, och fz1an kräver väl rätt höga hastigheter för att få upp framhjulet?
mt-07an gasar man ju upp på 2an i 40-50km/h...
är det ett för litet steg att gå ifrån mt-07 till mt-09? ja saknar ju vrid efter 130-140km/h.
75 vs 115 hk, medans fz1an har 140-150 med modds.
och som ja nämnt innan så är de inte bara busåkning som gäller, blir även en del längre sträckor ibland.
i högre hastigheter lär fz1 vara en roligare hoj, men hur är fz1an i stan? ja tänker mest på att fz1an går så fort på första växeln. och om ja inte fattat fel så är mt-09 rätt lik mt-07an där vridet finns tidigare än fz1an.
det ja gillar med mt-07an ja har nu är den låga vikten och att de går att åka lite bakjul i lägre hastigheter, och fz1an kräver väl rätt höga hastigheter för att få upp framhjulet?
mt-07an gasar man ju upp på 2an i 40-50km/h...
är det ett för litet steg att gå ifrån mt-07 till mt-09? ja saknar ju vrid efter 130-140km/h.
75 vs 115 hk, medans fz1an har 140-150 med modds.
och som ja nämnt innan så är de inte bara busåkning som gäller, blir även en del längre sträckor ibland.