Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda XL 400R, Nybesiktad, Besiktningsbefriad https://www.blocket.se/annons/orebro/honda_xl_400r_nybesiktad_besiktningsbefriad/102346309
Pris 16 tusen
Pris 16 tusen
Last edited:
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kawasaki klr 650 a2 https://www.blocket.se/annons/blekinge/kawasaki_klr_650_a2/102411479
En sån där KLR-pansarvagn
View attachment 474281
Den där var svår att få tag på.2KF som ser vettig ut för 12 000
Det kanske bara var en sådan där intressekoll ?Den där var svår att få tag på.
Har försökt i ett par dagar nu, men hade han 40 intressenter eller sådär.
Bucklig tank, repig plast - men samtidigt, det är en hoj som använts och som är 35 år gammal.
Perfekt sak att ha för att rumla runt med, utan att behöva vara särdeles rädd om.
Nääeee.Det kanske bara var en sådan där intressekoll ?
Eller så håller han den i väntan på första personen som hörde av sig. Den där personen som bara skulle få lönen först och en massa andra saker innan affär sker.
Den blir fortfarande inte eftertraktad för att du säger det.Enstånkorna börjar komma ned i pris nu. Den här eftertraktade modellen brukar annonseras ut för det dubbla.
Eftertraktad??? Ursäkta, jag tycker den är bedrövlig...Enstånkorna börjar komma ned i pris nu. Den här eftertraktade modellen brukar annonseras ut för det dubbla.
Tammer har fått för sig att dom konstiga moppar just han vill ha är eftertraktade.Eftertraktad??? Ursäkta, jag tycker den är bedrövlig...
Just det här exemplaret ser lite slitet ut faktiskt, men modellen som sådan brukar försvinna snabbt från Blocket. Välvårdade lågmilare är ju mest lättsålda som vanligt.Eftertraktad??? Ursäkta, jag tycker den är bedrövlig...
Varför behövs en dump när det finns en länk?
Jag har fått för mig att encylindriga fyrtaktare har en egen kategori spekulanter. Folk som gillar det basic, den enkla urtypen för mc. Framförallt hojar som SR400, Z200 och XL500, men även sådana som SR250.Den blir fortfarande inte eftertraktad för att du säger det.
Bara för att du vill ha en nedsutten kalleankachopper med slö encylindrig 250cc motor så blir dom inte eftertraktade.
Jag har fått för mig att encylindriga fyrtaktare har en egen kategori spekulanter. Folk som gillar det basic, den enkla urtypen för mc. Framförallt hojar som SR400, Z200 och XL500, men även sådana som SR250.
De är sant som du säger... Han skulle nog ta hand om fler om han hade garage då...Tammer har fått för sig att dom konstiga moppar just han vill ha är eftertraktade.
Ingen annan på forumet söker efter sådana.
Jag skulle inte klassa den som välvårdad direkt, mer luggsliten då för att vara mild i uttrycket..Just det här exemplaret ser lite slitet ut faktiskt, men modellen som sådan brukar försvinna snabbt från Blocket. Välvårdade lågmilare är ju mest lättsålda som vanligt.
För att annonsen försvinner, ibland inom en timme. Då kan det vara bra att andra kan se vad det handlar om. Nu tror jag iofs att just denna annonsen inte är hotad den närmsta tiden.Varför behövs en dump när det finns en länk?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|