Det är min hoj......kom o köp!
En del människor är bara så jäkla stressade ?
Nästan 20 år borde jag skrivit. Men jag hade gärna haft den kvar men jag blir utsparkad från mitt förråd som jag även använt som garage vilket tydligen inte är tillåtet. Bara vinterförvaring med alla vätskor tömda.. Jag har även en Kawasaki ZH2 ute.
Hade den varit röd-vit så hade jag nypt den! Fast man vill ju veta hur långt den gått.
Nä, för då hade den redan varit på väg norrut!Hade den varit röd-vit så hade jag nypt den!
Redan såld! En Yamaha SR250 för 15.000kr, gick direkt. De är väldigt eftertraktade, dessa hojar. Undrar vem som blev den lycklige ägaren?Här är en riktig pärla till salu för den som gillar snyggt ombyggda gamla enstånkor. Tyvärr alldeles för dyr för mig men nån annan har säkert råd. Mycket eftertraktade, dessa hojar.
NejRedan såld! En Yamaha SR250 för 15.000kr, gick direkt. De är väldigt eftertraktade, dessa hojar. Undrar vem som blev den lycklige ägaren?
Mata inte trollet. Blir bara upprepningar.
Vad då "nej"? Det är ju uppenbarligen jag som har rätt, eftersom SR250 säljs snabbt oavsett priset. Alla gubbar vill ju ha en sån vid sommarstugan.
Nä, den gick nog för 3-4000 när säljaren insåg att skambud var det som kom.Vad då "nej"? Det är ju uppenbarligen jag som har rätt, eftersom SR250 säljs snabbt oavsett priset. Alla gubbar vill ju ha en sån vid sommarstugan.
Såja såja, inte hetsa upp sej. Du har rätt, den har nog ett stort begvärde... Som vedklyv.Vad då "nej"? Det är ju uppenbarligen jag som har rätt, eftersom SR250 säljs snabbt oavsett priset. Alla gubbar vill ju ha en sån vid sommarstugan.
NejVad då "nej"? Det är ju uppenbarligen jag som har rätt, eftersom SR250 säljs snabbt oavsett priset. Alla gubbar vill ju ha en sån vid sommarstugan.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|