SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag skummar igenom, vi har ju redan etablerat att jag är en slarver!Läs annonsen!
Jag skummar igenom, vi har ju redan etablerat att jag är en slarver!Läs annonsen!
Nej, det säger att nuvarande ägare är helt normal. Ingen vettig människa för dagbok över när man tankar sin motorcykel eller bil.Annonsen säger ju i princip att nuvarande ägaren är en slarver.
Hur jobbigt hade det varit att fortsätta med dagboken några hundra mil till, eller så har inget hänt sedan köpet, inte ens tankats.
Eller oljebyte heller egentligen, kör man under en serviceintervall per säsong, och det gör de flesta, så byter man olja och filter samt kollar status på resten av servicepunkterna mellan varje säsong känner på lager etc. Varannan byter man resten av vätskorna, broms/koppling/kylvätska etc.Nej, det säger att nuvarande ägare är helt normal. Ingen vettig människa för dagbok över när man tankar sin motorcykel eller bil.
Nej sånt har man koll på men sen finns dom som bara kör också och tro mig dom finns och är fler än du anar ?som bara kör tills dom blir stående eller hojen inte startar ?Eller oljebyte heller egentligen, kör man under en serviceintervall per säsong, och det gör de flesta, så byter man olja och filter samt kollar status på resten av servicepunkterna mellan varje säsong känner på lager etc. Varannan byter man resten av vätskorna, broms/koppling/kylvätska etc.
Möjligen kan man skriva upp ventilspelskontroll etc, men har man serviceschema och mätarställning så gör man ju bara det enligt schemat. Vet man att man gör det när det är dags så behöver man ju inte ha skrivet hurvida man gjorde det vid 10000 mil 1996, eller ej.
Ja det gör det.Nej sånt har man koll på men sen finns dom som bara kör också och tro mig dom finns och är fler än du anar ?som bara kör tills dom blir stående eller hojen inte startar ?
Det är lite beroende av mil -är milen såpass att det skulle justeras ventiler så vill jag nog ha det dokumenterat om det är gjort själv annars ska det vara märkbart på prisetJa det gör det.
Men de är nog betydligt vanligare på bilsidan.
Oberoende så är det därför man alltid budgeterar för att slita isär i molekyler och kolla allting, när man köper begagnat.
I och för sig.Annonsen säger ju i princip att nuvarande ägaren är en slarver.
Hur jobbigt hade det varit att fortsätta med dagboken några hundra mil till, eller så har inget hänt sedan köpet, inte ens tankats.
Det är ju för fan vinter, så man måste väl få hugga på allt i ”torkan”.Men det var väl fan, det var inte precis allvarligt skrivet, men gnäll på ni.
Den jävulen. Plötsligt, bara de senaste 3-4 åren, har varenda typ blivit slipade hojsäljare med full koll på värdet. Hur gick det till? Varför sålde vanliga människor en Big Wheel Yamaha i Borås för 6 tusen 2015 och nu 40Av prissättningen att döma kan man misstänka att säljaren egentligen är boråsare, men maskerar detta med att ange adressen till sommarvistet...
Den jävulen. Plötsligt, bara de senaste 3-4 åren, har varenda typ blivit slipade hojsäljare med full koll på värdet. Hur gick det till? Varför sålde vanliga människor en Big Wheel Yamaha i Borås för 6 tusen 2015 och nu 40
Bakramskaparna däremot verkar obrydda över åratal av hån & häckel...för att dom läser och håller sig uppdaterade på sporthoj.com så klart!
Bakramskaparna däremot verkar obrydda över åratal av hån & häckel
Bakramskaparna däremot verkar obrydda över åratal av hån & häckel
Jajo men det är kombinationen ful design OCH oförmågan att slutföra jobbet som är roligt. Att alla säljer med förgasarfix och lösa tåtar. Gör klart hojen liksom istället för att köpa nya däck och mätare som inte funkarJag är IOFS väldigt obrydd om vad folk tycker om saker jag gör också, skulle jag ha en motorcykel jag ville bygga om så skulle jag bygga den som JAG vill ha den.
(jag hade börjat skriva något liknande som notrightrider, men han hade fått med det mesta)
Jajo men det är kombinationen ful design OCH oförmågan att slutföra jobbet som är roligt. Att alla säljer med förgasarfix och lösa tåtar. Gör klart hojen liksom istället för att köpa nya däck och mätare som inte funkar
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|