Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Det där.... var jobbigt att se.En DR600 som längtar efter en räddare... För 8000
[VARNING - Den ser hemsk ut!!!]
Suzuki DR 600 S Tracker projekt säljes i Täby - Blocket
Sånt ska man ju ha både en omgång stryk för o livstidsförbud att bygga nåtEn DR600 som längtar efter en räddare... För 8000
Uppfriskande nog ett felvänt bakdäck för en gångs skull ( tror jag )En DR600 som längtar efter en räddare... För 8000
Eller nä de där däcken ska sitta så faktiskt....Uppfriskande nog ett felvänt bakdäck för en gångs skull ( tror jag )
Hmm, kanske dags att säljaJag kan ha fel, men var det inte i den här tråden någon jämförde suget efter gamla enstånkor med hur gubbar (i min ålder) kan betala en förmögenhet för gamla moppar?
Här är ett typexempel:
Mopeder säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin mopeder säljes i hela sverige med över 5155 annonserwww.blocket.se
Och hur hittade jag den annonsen? Tja, svaret innehåller "kanske också..."
SS, tror det är en -76Va, har du en FS1:a?! Fan, dom är ju stekheta! Jag hade en röd -78 och skulle gärna ha en igen och gulla med.
SS, tror det är en -76
Vad körde du för moped när du var i moppeåldern?
Crescent Compact 2växlad med handväxel! 60cc och större förgasare men sopslut i lagren. Det höll jag på att glömma, jag hade ju en sån först. På min satt det en Huskvarna-motor, vad satt det på din?www.sporthoj.com
Kolla sista inlägget på sidan 2 i tråden jag klistrade in, inte min men samma färg.
Gillar färgen!Kolla sista inlägget på sidan 2 i tråden jag klistrade in, inte min men samma färg.
Inte för att det har något med något att göra, men i det garaget gjorde jag mina första försök att svetsa. Ganska misslyckade försök...Mycket roligt därute nu... Den var lite fin...
Tengai 650 91:a för 15 000
Kawazaki Tengai 650 säljes i Falun - Blocket
Ingen aning faktiskt, som sagt den på bilden är inte min men det fanns just den typen av skjutsfotpinnar på min med, jag har alltid utgått från att 1 ägaren eftermonterat dessa men då kanske de var original.Gillar färgen!
Är det en utlandsversion, mtp sadeln och skjutspinnarna?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|