Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Fast växellådsproblem....reservdelar...hhmm...
Kliar i fingrarna, nära också..
Fast växellådsproblem....reservdelar...hhmm...
Kliar i fingrarna, nära också..
Fast växellådsproblem....reservdelar...hhmm...
Jag köpte en XL500 med trasig 3a, motorn delas horisontellt så det är bara att plocka ur rovan och vända upp-och ner och lossa botten. Köpte komplett låda på eBay och satte dit. Tror Suzukin har motor som man får klyva vertikalt vilket är bra mycket surare. Och inga regpapper är också trist.
Billigt som en gammal kinesisk minimotorcykel, ändå känns 5 lax lite för dyrt, undrar varför det är så?
Sånt är bara intressant om man redan har en likadan hoj med papper. God tillgång på reservdelar framöver är väl alltid lockande.Det är bristen på papper som svider.
Det, och uttrycket "renodlad cross" i annonsen. *fniss*
Man vill inte göda fåntrattar.
Äh, nu är du bara taskig. Han har väl hört uttrycket nånstans och försökerDet är bristen på papper som svider.
Det, och uttrycket "renodlad cross" i annonsen. *fniss*
Man vill inte göda fåntrattar.
De är ju lika kapabla båda två, även om jag håller med.Är inte de med dubbla lysen fränare, efter -96 väl? Men såklart en prisfråga.
Håller med, dubbla lysen är klart fränare.De är ju lika kapabla båda två, även om jag håller med.
Ja, det är samma hoj. Tenere XTZ660 (Y3F) tillverkades 1991-99. Den jag har är med retangulärt framlyse, dubbla runda tycker jag är betydligt snyggare.Håller med, dubbla lysen är klart fränare.
I övrigt är det väl samma hoj?
Men priset på den verkar ju ok.
Vt inte riktigt varför, men det är lite som att offroadhojar helst ska ha höga framstänkor. Eller hur hannuse?De är ju lika kapabla båda två, även om jag håller med.
Ha ha, ja, jag måste hålla med dig.Vt inte riktigt varför, men det är lite som att offroadhojar helst ska ha höga framstänkor. Eller hur hannuse?
Var det inte BMW som hade hög stänka och en låg stänka på samma hoj?Ha ha, ja, jag måste hålla med dig.
Även om många utvärderat detta på mer vetenskaplig nivå, och kommit fram till att det i de allra flesta förhållanden försämrar hojen (när det gäller äventyrshojar).
Men - det är mycket fränare, så jag får väl ägna denna regninga dag åt att hitta en vettig lösning
Var det inte BMW som hade hög stänka och en låg stänka på samma hoj?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |