Tammer
Gudomlig sporthojare
Utom att de här såldes för ca 10000kr för nåt år sen (osagt skicket på denna hoj, framgår inte). Men det är väl den normala prisutvecklingen de senaste åren...
Har ni sett den här då. Ser ut att vara oförskämt fin.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kawasaki KL650B Tengai https://www.blocket.se/annons/skaraborg/kawasaki_kl650b_tengai/107752761
View attachment 482274
Jag gillar Tengai, av någon konstig anledning.Har ni sett den här då. Ser ut att vara oförskämt fin.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kawasaki KL650B Tengai https://www.blocket.se/annons/skaraborg/kawasaki_kl650b_tengai/107752761
View attachment 482274
Men skulle det inträffa har jag helt nya sidokåpor i rätt färg att skänka bort.
Vi kanske får veta, tror inte säljaren är så långt borta.Det känns som att den var med i tråden när det begav sig, med tanke på att han har editerat annonsen och hälsar till oss här...
Hoppas att han fick så bra betalt att han kunde köpa en telefon
Men skulle det inträffa har jag helt nya sidokåpor i rätt färg att skänka bort.
Jag vet men jag men det gäller att hitta någon som är intresserad.Skänk inte.
Det finns ingen plast att få tag på genom normala kanaler. Det var länge sedan jag ens såg någon annonsera ut enstaka NOS-plast till Tengai.
Du kan få bra pengar och ändå göra någon glad.
Har ni sett den här då. Ser ut att vara oförskämt fin.
View attachment 482274
Ja, den tex, fast sadeln skulle behöva ny klädsel.
Lila.
Ett riktigt touringjärn. De verkar finnas över hela världen. Bra om man behöver delar på jordenrunttrippen.Lila.
Den där Hondan står fortfarande högst upp på min villhöver-lista.
Beror på....Håller på och velar på om jag skall sälja bort gammeltenerén eller ej.
Vånda, vånda...
Absolut lite frän.View attachment 482265
Såg denna i Norrkan, verkar fräsig!
Näe, snarare att jag vill ha något vassare för gatan eller något lättare för skogen.Beror på....
Har du brist på utrymme?
Eller är det det mentala i att den inte används?
Jag utesluter det finansiella, eftersom vi inte har problem med pengar i den omfattningen i den här delen av världen just nu.
Har du bara en hoj?Näe, snarare att jag vill ha något vassare för gatan eller något lättare för skogen.
Har kört relativt mycket med Tenerén för att den är mer praktisk och användbar för mig än gixxern jag hade före, men den är lite väl mellanmjölk.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|