Så mycket pengar nedlagda.
Så mycket motorcykel förstörd.
View attachment 484470
View attachment 484471
View attachment 484472
Tragiskt att folk absolut måste förstöra riktiga klassiker. Varför inte bygga "caferacer" av en Honda cb400, Suzuki GS500 eller någon liknande trist dussinhoj?Så mycket pengar nedlagda.
Om motorn är genomgången och trimmad av Ebos för 20papp , och försedd med en ny Lectron dragracingförgasare?
Hur kan då förgasaren behöva justeras?
Brukar inte Ebos starta upp motorerna dom trimmar?
Doktor BIG funkar verkligen till det mesta. I princip oförstörbar också.
View attachment 484481
Den där för 10' verkar väldigt prisvärt.
Men kan inte låta bli att undra om det ligger en hund begraven med tanke på att det verkar enkla fel att lösa och att säljaren är doktor inom fordonsteknik som skickar med däck och lite allt möjligt.
Bränsleslangen är väl kanske 100 spänn på Biltema.
Men, dagens undran - är DR800 något att ha, i jämförelse med t.ex. en XTZ750?
Det det tycker jag är den snyggaste av alla XT, den ser så rätt ut. Och den hojen ser rätt välhållen ut.Ser fin ut ?
View attachment 484654
Så mycket pengar nedlagda.
View attachment 484470
View attachment 484471
View attachment 484472
Jag kan faktiskt gilla den där hojen om jag var ute efter ett objekt att bygga på, då skadan redan är skedd så gör det ju inget om man fortsätter och gör ett snyggt bygge
Det har många stor stånkor även Suzukis 500 2t crossHar inte DR800 lite trassel med lagerlägena för lagret till vevaxeln? De sprack.
? Lättlöst du kör den hem efter en snabbrengöring av fuggen ?pinsamt att missa möjligheten om du ändå är där ?
Fan vilken skön gammal rusk stånka! Och så råkar jag vara i Helsingborg, men hur ska man få med den sig hem? Fast den är nog såld…………NU
Jo jag har ju en bil att få med mig hem också? Lättlöst du kör den hem efter en snabbrengöring av fuggen ?pinsamt att missa möjligheten om du ändå är där ?
Sälj den.Jo jag har ju en bil att få med mig hem också
Det är ju bara att köpa den och lägga på 10' och sen ut med den på Blocket igen. Lättförtjänta pengar, de där ser man sällan under 20' kr.
Fan vilken skön gammal rusk stånka! Och så råkar jag vara i Helsingborg, men hur ska man få med den sig hem? Fast den är nog såld…………NU
Jag har ett sådant ställ som är lite modifierat. 110kg endurhoj, inga problem. 200kg offrodare skulle inte våga transportera så. Men nu är hojen i fråga redan såld, så denna kommentaren är så sett icke relevant längre
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|