_Johansson_
Storfräsare
Jag har skurit ut turbo-flänsen i 8mm syrafast och börjat ställa för att göra flänsarna mot toppen, det kom massa annan skruvning i vägen så jag hann inte göra allt som jag hade tänkt den här helgen. Jag har i alla fall kommit fram till att det blir jävligt krångligt att få till grenröret snyggt samtidigt som det ska gå komma åt alla bultar, men bara jag tänker till lite innan jag kapar till rören så ska det nog gå bra.
Efter att ha monterat bakdämparen så satte jag tillbaka avgassystemet och tänkte ut och provköra en sväng, men den gick inte alls som den skulle. Förmodligen berodde det på att jag körde utan luftburk så vaccumfuggarna inte fick rätt tryck eller nåt, den varvade max 3500 rpm och spottade och fräste...
//Anders
Efter att ha monterat bakdämparen så satte jag tillbaka avgassystemet och tänkte ut och provköra en sväng, men den gick inte alls som den skulle. Förmodligen berodde det på att jag körde utan luftburk så vaccumfuggarna inte fick rätt tryck eller nåt, den varvade max 3500 rpm och spottade och fräste...
//Anders