Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
I natt kom det en decimeter snö till så det börjar bli kärvt att provköra innan årsskiftet...
7. Smurf i plenumet? Är han eller hon blå så kan det tyda på att motorn inte får luft. (Och därmed inte smurfen heller)
Nu är jag så jääääävla nära att lägga ner det här och skänka bort skiten till någon som behöver en reservdelshoj...
Det är ngt skitfel. Du glömde ladda batteriet eller nå. Kom igen nu! Årets första turbo-börnis är värt allt besvär.
Skumt att den fortfarande håller på. Förslagslista på grejor som jag antar att du redan kollat:
(Massa förslag)
det var då fan vad det jävlas för dig... men ge inte upp nu, du ska se att hon snart hostar igång och spinner som en riktig vildkatta!!
på tal om ingenting: jag vill också ha grosse garage med meckhörna... så som det är nu får jag dra in hojfan i husets verkstad som redan är överbelamrad (vilket inte är popilärt hos mina päron) när jag vill mecka, eller också hålla till ute...
Ähh, kom igen nu, du har ju felsökt så länge så lösningen kan inte vara långt borta!
Annars har jag satt dubbdäck på släpvagnen nu, så det är bara att skicka ett PM med adressen där jag ska hämta
PS, jag är avundsjuk på ditt "nya" garage!
Garage är the shit, jag är jävligt glad att jag fick ta över den här platsen av en bekant som inte var där så mycket. Varmt och gott hela vintern utan att man måste dit flera timmar innan och elda.
Den är alltså helt original nu? Vafan, hur trasig kan den vara? Har du originaltändkablarna också?
Det måste ju finnas nån i närheten(mellan täby och kittelfjäll) som har en likadan som funkar? Och som man låna och plocka delar av och byta dom en efter en tills den går mot en back öl/motsv?
Hojsverige, ena er!
http://www.blocket.se/vi/18780431.htm?ca=1_11_s
Han har en extra motor. Hör om den går, skambjud på den. Lär ju inte göra någon prisskillnad på hojen om han skickar med motorn eller inte. Frågan är ju om det är inkl kabelhärva...
Jag ska ta mig en funderare och försöka bestämma mig för hur jag ska göra, hur det än blir så kommer jag inte lägga ner mer pengar på hojen än jag redan gjort. Jag har nog fått en lagomt fräsh R1:a för samma pengar...
Och ballfaktorn på en lagom fräsh org. R1 är?
Tja, just nu är jag hellre halvball på gatan med en std R1 än skitfrän nere i garaget med en trasig hoj...
Tja, just nu är jag hellre halvball på gatan med en std R1 än skitfrän nere i garaget med en trasig hoj...
Ge inte upp! Ta på dig en svart särk o prästkrage så går du ner till garaget.
Där heller du ut bensin i en ring runt dig o hojen och tänder på, sen ska man stänka castrolR på hojen samtidigt som man läser BMEP formler baklänges ur maximum boost och håller upp ett fälgkors!
Det kan bli en otäck historia det där, olja o grönt gegg kan spruta ur vevhusvent, den kan frusta o morra, blinka med lampor o hålla på, men ge inte upp!
BY THE POWER INVESTED IN ME; I COMMAND YOU!!
Heller en duva i handen än 100 i skogen!
Ge inte upp! Ta på dig en svart särk o prästkrage så går du ner till garaget.
Där heller du ut bensin i en ring runt dig o hojen och tänder på, sen ska man stänka castrolR på hojen samtidigt som man läser BMEP formler baklänges ur maximum boost och håller upp ett fälgkors!
Det kan bli en otäck historia det där, olja o grönt gegg kan spruta ur vevhusvent, den kan frusta o morra, blinka med lampor o hålla på, men ge inte upp!
BY THE POWER INVESTED IN ME; I COMMAND YOU!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|