_Johansson_
Storfräsare
Här uppe i periferin köper man ju bara skotrar och hembränt för pengarna, så oron är i högsta grad befogad.
Här uppe i periferin köper man ju bara skotrar och hembränt för pengarna, så oron är i högsta grad befogad.
Min högst professionella syn på det hela är att Östersundare är desamma som rakettekniker med ADHD
Jag har inte sett en enda Skåter däremot har jag sett filmer och bilder på...
Ett styck Jetdriven spark.
Ett styck Pulsjetdriven spark
En Jetbil
En Jetdriven parkbänk
En Jetdriven Arbetsbänk.
En Hemmabyggd raket alternativt en bomb.
Skoter.. Pfff
Jäpp, såna är vi jämtar. Gasturbinutställningar på stortorget varje torsdag klockan 5 och kommunalråden åker atomdriven scramjet-kälke till verksamhetsplaneringsdagarna.
Är du ute och dricker moonshine på sparken dagarna i ända nu när snön fallit där uppe? För någon raketforskning verkar inte försiggå, iallafall inte som tillkännages här på sporthoj. Eller är det så jäkligt att du fått problem med konkurrensverket då du inkräktar på den andra nordsvenska raketstationen Esrange som ligger granngårds?
Trevligt!
Men du fabbro lapp... Blire nå växelhus gjutet eller? Glöm inte lägga till en diskret liten pillesnopp så alla blir nöjda
Å ja som trodde han skulle komma ner å hämta den personligen , Finbesök alltså
Men vafan tror du jag skiter mekartid eller?
Lär hinna med en gjutning framöver, nu ligger prio på raketbygget för att hinna klart till Orsa i mitten av februari. :bråttombråttom
Ja, du sa ju att snön börjat falla så jag antog att du var insnöad i verkstan
Jag tycker att bägge (alla tre) projekten är ytterst intressanta så så länge det byggs på något av dem är jag helnöjd. Bara tyckte att det blev väldigt tyst plötsligt i den andra tråden
Skulle bli rätt vingligt antar jag...
Tanken är att bygga glidskenor längs sidorna på vagnen så det enda riktning den kan fara är mot lastcellen, den ska provköras på flaket på en hövagn så det går skruva fast skenorna direkt i golvet.
Ursäkta om jag kommer och stör den intressanta vändningen tråden har tagit men tänkte på en grej angående luftintag på jetmotorcykeln, va ju ett tag sen det togs upp i tråden så det problemet kanske redan är löst men tänkte att istället för att göra nåt gigantiskt intag ovanförframhjulet skulle man väl kunna ha 2 rätt rejäla på var sin sida.
Ingefär som på CBR F4
http://http://www.motorsports-network.com/honda/new99/60frnt2.jpg
Fast längre ner utmed sidan förstås, och MYCKET störrre. Styrningen blir ju lite lidande men antar att svängradie inte är högprio. Har man ett lite mer inkapslat framhjul och drar fram intagen längre fram på sidan borde man slippa grusskvätt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|