Nu får Kurt Andersson (Artic Arrow)hålla i hatten! 164 km/t lär ni ju slå lätt Så sparken får sparken nu då?
Nu får Kurt Andersson (Artic Arrow)hålla i hatten! 164 km/t lär ni ju slå lätt Så sparken får sparken nu då?
Som synes är motorn ihopmonterad inför en premiärstart, nu ska jag lägga krutet på turbofan-bygget en stund när jag inte har JU-02 i molekyler över hela arbetsbänken.
Den konfigurationen ni valt för turbofläkten måste vara rätt så unik, eller? Dubbla radialjetmotorer som driver en kraftturbin som driver fläkten, finns det konceptet i någon produktionsmotor? Detta är kanske mer "man tager vad man haver"-principen?
Kan bli intressant tryckfördelning på friturbinen med två matande motorer.
Läst den här? https://www.google.se/url?sa=t&sour...OjdfjTsFWMjNo_47w&sig2=abhTZpgbNg76kiXV8MImog
J.K Nilsson
Asballt!!
Kan nog bli fränt det här.
Du då, fått nån vänförfrågan från Lövén på FB än?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |