Skärpning för faan, sluta smöra och börja retas och drygas istället. Börjar bli lite "applådera över mongoloid femåring som kan dansa"-känsla över kommentarerna...
Jasså, du fattade det tillslut.
För att göra det hela lite extra spännande borde du ha öppet hus en helg när absolut första provstarten ska göras. Du får lite extra sporre att hinna klart och det blir extra spännande att se om det går att få snurr på motorn för första gången inför publik. Första försöket sent fredag kväll, misslyckas det finns det två dagar att skruva på!
Jag skulle gladerligen åka 115mil för att se även en misslyckad uppstart.
Snyggt
Ett litet tips för att snygga till ytor efter rundfräsning som jag brukar köra eftersom inte jag heller har nån sportig styrd maskin
En roterande fil i pelarborren på hög hastighet och lite handkänsla så kan man få det riktigt snyggt ( man för arbetsstycket förbi filen för hand )
He he, det vore något det. Ska höra med fjällan vad hon skulle tycka om att ha en tjugohövdad fanclub boendes på altanen ett par dagar.
Innan jag har fått ordning på motorn vill jag nog ha så lite publik som möjligt, men sen visar jag gärna upp bygget om nån är intresserad.
Vad du borde göra är att bjuda in åtminstone mig och säckpipan, rigga kameror ur olika vinklar och sedan starta upp motorn för första gången till tonerna av det ädlaste av musikinstrument: the great highland bagpipe
Du börjar få upp farten btw, två uppdateringar på kort tid! Jag förväntar mig liknande uppdateringsintervall även fortsättningsvis, annars blire polygripen satana helvet!
Edit: Kollade fel på inläggens datum och blev förvirrad av att jag inte kunnat kolla de senaste dagarna. Var ju inte så jävla tight mellan uppdateringarna som jag trodde. Rappa på vafan!
Hur blir ytan om man går in o tar ett finskär?
Nu var det en bökig bit att göra det på eftersom den riktiga biten var "restbiten" o inte det som var spännt i rundmatningsbordet, Men hur blir en yta då?
För övrigt ser det heelt förjävligt ut som vanligt.
Du och Elffors har nåt på gång. Dildos och buttpluggar...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|