GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
En helt vanlig fredag,, vänta tills ni får se kvällens bilder.:tomten

Bifogat

• gaaaaah.JPG
    gaaaaah.JPG
    42.6 KB · Visningar: 289

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
njelger skrev:
2499723 Nope. Många inklusive jag anser att "intoleranta" har rätt till sin åsikt. (men de får inte leva ut den)
Ser man sig som "tolerant" ska man inte vara så aggresiv mot de man själv anser vara intoleranta. Det är kontentan.
Ta diskussionen utan att hänvisa till "idioter" & "SD". Alla har inte samma åsikt och tur är väl det. :D

Nope, se ovan

Jag ogillar folks "aggresiva Tolerans" där "Alla ska med" annars beskylls man (som i denna tråden ) för att var t ex SD:are?

Kan ingen svara på frågan vems om utser vilka saker som är fob-berättigade. (På tal om "Homofob"). Jag tror Jörgen tog up det också.

Jag har inte ens svarat på vad jag tycker. Det spelar ju heller ingen roll om en del skräms till lydnad.

Eftersom jag kämpar för att alla ska få tycka vad de vill framgår det väl iofs ganska tydligt...
Jaha, en till inne på samma spår. "De intoleranta" har minsann rätt att uttala sin åsikt, hur sårande den än kan vara, men ingen har rätt att ge dem ett sårande svar. Ursäkta, men vilken värld lever du i?

Fattar inte varför du för dina (fulltsändigt nonsensartade; "inte vara så aggresiv", "får inte leva ut den". Snälla... :D ) resonemang om tolerans och toleranta personer med mig. Jag är varken intresserad av frågorna eller särskilt tolerant. Det är bara något du fått för dig och nu krigar du mot den skenbilden. Fattar heller inte varför du tar upp "fobi-frågan" med mig. Ta den med någon som uttalat sig i den. Samma sak med "idiot" och "SD-frågorna".

Det går fö bra att smeka och slå ihjäl, med samma varma själ :D

Edit: fan, jag är för snäll. Får bättra mig på den punkten.

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
mb skrev:
2496795 Cyclops: Hur kommer det sig att du har tagit användarnamnet ifrån det latinska namnet på "hoppkräfta"?

Cyclops:
cyclops.jpg

Hm, intressant. Men nej det har jag inte. Tänkte mest på karaktären i X-men...

Pinjong skrev:
2499849 ....
Diverse lubrikationsmedel diskuteras gärna och ofta, vilket märke och modell ger minst friktion. Man gillar kolvar som går fram och tillbaks i hög hastighet med så låg friktion som möjligt, pumpförluster är intressant. Kedjor är även det ett flitigt samtalsämne. Spaltmetrar kan skrivas om rätt handskar, ska de gå upp till armbågarna eller inte osv.

Ja. Det finns många likheter.... :yoparty

Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Straight och får tyvärr sällan hugg, så att vara bi skulle ju öka utbudet. Men anledningen till att man sällan lyckats ragga någon sitter ju inte i utbudet utan i att man är kass på att ragga. Så det bra att jag är straight annars skulle jag ju missa dubbelt så mycket än jag gör nu. :näsblod

jente

Guest
SVooSh skrev:
2496622 Egentligen är det skumt att inte fler snubbar är gay... När en snubbe och en tjej börjar få ett fast förhållande så är det oftast så att snubben vill shagga hela tiden men tjejen får mer och mer ont i huvudet. Så ifall en snubbe och en till snubbe har ett förhållande så lär ju båda få till det när dom vill:D

Vad är det för brudar ni har träffat :confused: ät lite värktablett och ställ upp för fan då :argpådato

Vill killen ha så ska han ju få, för en vacker dag så säger man samma sak tillbax :D :D :D :D

jente

Guest
#Olsson# skrev:
2497378 Bogfestivaler är en skam för människosläktet. Eftersom dessa nissar står och fånar sig, vickar på sina bog-rövar halvnäcka på släpkärror i stan - så förtjänar de att bli ordentligt mobbade.

Om de bara kunde förstå sitt eget bästa. Varför inte jucka häck hemma framför spegeln istället? Eller varför inte dra ihop ett gäng och mötas i tvättstugan där man i grupp kanske kan träna på att försöka få testiklarna att gunga i otakt eller så. Ute på stan mår folk bara illa när de far förbi.

Tänk också på dem som sitter på resturang. Man har kanske betalat 150:- för en just fredagslunch och sedan kommer ett tåg av bogar i stringtrosor utanför fönstret. Man får ju kväljningar och hela lunchen blir förstörd. Äckligt!:mad:

Har du någon gång varit på en festival, allså inte pride utan vanlig?????

Har du sett hur tjejerna är klädd på de eller?

De har ofta bara någon smått som "döljer" bröstvårtana och något glittrande string m.m. Ska vi tycka att det är äckligt för de gå runt och visar allt de har eller :va
Om tjejer kan de och det är helt okej så ska killar med kunna få göra det

jente

Guest
TomasG skrev:
2497443
Bögar är vanligtvis: bra klädda, luktar gott, trevliga, ödmjuka, osv osv
Det är tyvärr mer än man kan säga om "genomsnittliga svensson"

Bögar ocg hetro killar som är lite utseende fixerat och tar lite extra tid med att välja ut kläder är hur bra som helst att ha.

Har en bög kompis som man alltid gick till innan man gick ut för han va SÅÅÅ duktig på att sminka en och göra någon snygg frisyr på en och ända har man själv hållt på med det över 8 år.

Och det är roligt att kunna gå på stan med folk utan att de gnäller på att man ska sluta titta på varje plagg man ser som är snygg m.m Så det är bara massa +++ poäng från mig, har själv varit med kompisen på pride festivalen i stockholm och de va så sjukt kul, att kunna gå ut utan att ha massa killar som kommer me dåliga raggning repliker. Och kunna dansa med killar för det är inte så många killar som man känner som är bra att dansa :tungan

Joe Schmoe

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
?
Bingo skrev:
2499945 Och det tolkade du in i inlägget vi diskuterar att jag vill inskränka någons yttrandefrihet? Du, hur gammal är du :såjaponken

Följande rader du skrev kanske jag fick det ifrån:

Bingo skrev:
Men du bör ibland hålla tyst om vad du tycker.
...så håller du flabben om den saken...
Har du inget snällt att säga så säg inget alls.

Men det kanske du inte räknar in att inskränka någons yttrandefrihet, eller har du kanske ändrat dig?

(Snart 30 år, vilket gör mig tillräckligt gammal för att inte använda "Du, hur gammal är du" som mitt bästa argument).

Last edited:

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Jag är inte gay men jag är heller inte kräsen ;)

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
198 skrev:
2499812

Har följt debatten här på SH som sagt och vill säga, ni heterograbbar som sexiga, bli inte rädda om någon grabb skulle flörta med er, vi märker snabbt om det är besvarat ;))

Japps. Vi pökar inte allt som rör sig.

Ni andra som är rädda, hmm jag tror nog att ni själva är rädda för att ni själva blir lite hårda i skinnstället då ni ser en läcker grabb gå förbi ;))
...
Till våren kommer det att finnas ytterliggare en MC buren bög ute på gatorna!

Du är varmt välkommen!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Joe Schmoe skrev:
Men det kanske du inte räknar in att inskränka någons yttrandefrihet, eller har du kanske ändrat dig?
Du tolkar nedanstående inlägg som att jag skulle vilja inskränka någons yttrandefrihet? Var det det fetstilta stycket som fick dig att dra den slutsatsen? :lol :lol :lol

Försvinn nu tillbaka till Lunarstorm. Och sluta ljuga om din ålder :såjaponken

Bingo skrev:
Du måste inte tycka något särskilt alls. Men du bör ibland hålla tyst om vad du tycker. Om du tycker att din grannes fru är ful så håller du flabben om den saken, därför att om du säger det till grannen eller hans fru så sårar du dem. Men självklart är du i din fulla rätt att tycka att grannfrun är ful.

Har du inget snällt att säga så säg inget alls. Hur svårt kan det vara? :)

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Jag har extrem gayofobi. Dessutom så vet man ju att alla gayosofer har HIV, samt älskar Melodifestivalen. Fy fan för Nick Borgen!
:=)
Närå, Kärleken är tamefan blind.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Joe Schmoe skrev:
Vi kanske ska släppa den här diskussionen. :hej
Nä, du hade din chans men sumpade den. Nu vill jag att du förklarar hur du kan få mitt inlägg till att jag skulle vilja inskränka någons yttrandefrihet? Förklara för alla som följer den här tråden hur du kom fram till den slutsatsen :)

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Långåka i vår...

Efter att ha läst (nästan) alla inlägg i den här tråden har jag kommit fram till att det kanske är på sin plats att ta en långåkning i vår. Norrköping eller nåt?

Självklart kommer ALLA att vara välkommna! Även fjollor med fjäderboa... :)

Förslag på resväg, rastställen etc?

PM-a gärna!!!

/Mackan

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
gaylord skrev:
2499610 skrev du inte att du skulle på date??? trodde att du skulle få rasta "laban" lite:D
Du har nog förväxlat det med ngn annans mess...
Roller var ju enligt egen utsago på date igår, plåga honom med dina frågor istället ;)
/J

RoLLER skrev:
2499779 Jag gillar också min humor. Jag kan sitta och skratta högt åt roliga inlägg jag skriver på SH. :D:D:D

Det är nog en egenskap som präglar de flesta av oss som gillar att chatta i forum: Att vi gillar det vi skriver :hihi
/J

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Anderzzon skrev:
2499858 Haha nu var du allt fyndig :hihi

Ja det hade vart riktigt nice :tummenupp men hoppas ni får det riktigt trevligt!

Nu är det så att en kompis hjälper mig att transportera Rettan till vinterförvaringen just idag och jag mottog nyss ett MMS med ordentligt med rök på och ett rödljus :va och han ska va kompis :gråta

Desamma mannen:tummenupp

Jag skojar bara med dem som tål det! :)

Jo det gick bra idag, 20 mil i Roslagen med onsdagsgänget blev det. Några av oss for över Värmdö hem. Olycksfri körning också, tack och lov.

Huh! Jag skulle strypt honom om det var min hoj! :gnissla

/J

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Bingo skrev:
2500757 Nä, du hade din chans men sumpade den. Nu vill jag att du förklarar hur du kan få mitt inlägg till att jag skulle vilja inskränka någons yttrandefrihet? Förklara för alla som följer den här tråden hur du kom fram till den slutsatsen :)

Tycket du är patetiskt löjlig som anser att din egna åsikt är den enda rätta och att du ber mig hålla tyst för att jag uttrycker min..

Tyckte jag skrev så uttryckligt i mitt tidigare inägg så att även sånna som du skulle förstå vad jag menar.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln