Jaha, en till inne på samma spår. "De intoleranta" har minsann rätt att uttala sin åsikt, hur sårande den än kan vara, men ingen har rätt att ge dem ett sårande svar. Ursäkta, men vilken värld lever du i?njelger skrev:2499723Nope. Många inklusive jag anser att "intoleranta" har rätt till sin åsikt. (men de får inte leva ut den)
Ser man sig som "tolerant" ska man inte vara så aggresiv mot de man själv anser vara intoleranta. Det är kontentan.
Ta diskussionen utan att hänvisa till "idioter" & "SD". Alla har inte samma åsikt och tur är väl det.
Nope, se ovan
Jag ogillar folks "aggresiva Tolerans" där "Alla ska med" annars beskylls man (som i denna tråden ) för att var t ex SD:are?
Kan ingen svara på frågan vems om utser vilka saker som är fob-berättigade. (På tal om "Homofob"). Jag tror Jörgen tog up det också.
Jag har inte ens svarat på vad jag tycker. Det spelar ju heller ingen roll om en del skräms till lydnad.
Eftersom jag kämpar för att alla ska få tycka vad de vill framgår det väl iofs ganska tydligt...
mb skrev:2496795Cyclops: Hur kommer det sig att du har tagit användarnamnet ifrån det latinska namnet på "hoppkräfta"?
Cyclops:
Pinjong skrev:2499849....
Diverse lubrikationsmedel diskuteras gärna och ofta, vilket märke och modell ger minst friktion. Man gillar kolvar som går fram och tillbaks i hög hastighet med så låg friktion som möjligt, pumpförluster är intressant. Kedjor är även det ett flitigt samtalsämne. Spaltmetrar kan skrivas om rätt handskar, ska de gå upp till armbågarna eller inte osv.
SVooSh skrev:2496622Egentligen är det skumt att inte fler snubbar är gay... När en snubbe och en tjej börjar få ett fast förhållande så är det oftast så att snubben vill shagga hela tiden men tjejen får mer och mer ont i huvudet. Så ifall en snubbe och en till snubbe har ett förhållande så lär ju båda få till det när dom vill
#Olsson# skrev:2497378Bogfestivaler är en skam för människosläktet. Eftersom dessa nissar står och fånar sig, vickar på sina bog-rövar halvnäcka på släpkärror i stan - så förtjänar de att bli ordentligt mobbade.
Om de bara kunde förstå sitt eget bästa. Varför inte jucka häck hemma framför spegeln istället? Eller varför inte dra ihop ett gäng och mötas i tvättstugan där man i grupp kanske kan träna på att försöka få testiklarna att gunga i otakt eller så. Ute på stan mår folk bara illa när de far förbi.
Tänk också på dem som sitter på resturang. Man har kanske betalat 150:- för en just fredagslunch och sedan kommer ett tåg av bogar i stringtrosor utanför fönstret. Man får ju kväljningar och hela lunchen blir förstörd. Äckligt!
TomasG skrev:2497443
Bögar är vanligtvis: bra klädda, luktar gott, trevliga, ödmjuka, osv osv
Det är tyvärr mer än man kan säga om "genomsnittliga svensson"
Bingo skrev:2499945Och det tolkade du in i inlägget vi diskuterar att jag vill inskränka någons yttrandefrihet? Du, hur gammal är du
Bingo skrev:Men du bör ibland hålla tyst om vad du tycker.
...så håller du flabben om den saken...
Har du inget snällt att säga så säg inget alls.
198 skrev:2499812
Har följt debatten här på SH som sagt och vill säga, ni heterograbbar som sexiga, bli inte rädda om någon grabb skulle flörta med er, vi märker snabbt om det är besvarat )
Ni andra som är rädda, hmm jag tror nog att ni själva är rädda för att ni själva blir lite hårda i skinnstället då ni ser en läcker grabb gå förbi )
...
Till våren kommer det att finnas ytterliggare en MC buren bög ute på gatorna!
Du tolkar nedanstående inlägg som att jag skulle vilja inskränka någons yttrandefrihet? Var det det fetstilta stycket som fick dig att dra den slutsatsen?Joe Schmoe skrev:Men det kanske du inte räknar in att inskränka någons yttrandefrihet, eller har du kanske ändrat dig?
Bingo skrev:Du måste inte tycka något särskilt alls. Men du bör ibland hålla tyst om vad du tycker. Om du tycker att din grannes fru är ful så håller du flabben om den saken, därför att om du säger det till grannen eller hans fru så sårar du dem. Men självklart är du i din fulla rätt att tycka att grannfrun är ful.
Har du inget snällt att säga så säg inget alls. Hur svårt kan det vara?
Bingo skrev:2500664Försvinn nu tillbaka till Lunarstorm. Och sluta ljuga om din ålder
Nä, du hade din chans men sumpade den. Nu vill jag att du förklarar hur du kan få mitt inlägg till att jag skulle vilja inskränka någons yttrandefrihet? Förklara för alla som följer den här tråden hur du kom fram till den slutsatsenJoe Schmoe skrev:Vi kanske ska släppa den här diskussionen.
Du har nog förväxlat det med ngn annans mess...gaylord skrev:2499610skrev du inte att du skulle på date??? trodde att du skulle få rasta "laban" lite
RoLLER skrev:2499779Jag gillar också min humor. Jag kan sitta och skratta högt åt roliga inlägg jag skriver på SH.
Anderzzon skrev:2499858Haha nu var du allt fyndig
Ja det hade vart riktigt nice men hoppas ni får det riktigt trevligt!
Nu är det så att en kompis hjälper mig att transportera Rettan till vinterförvaringen just idag och jag mottog nyss ett MMS med ordentligt med rök på och ett rödljus och han ska va kompis
Desamma mannen
Bingo skrev:2500757Nä, du hade din chans men sumpade den. Nu vill jag att du förklarar hur du kan få mitt inlägg till att jag skulle vilja inskränka någons yttrandefrihet? Förklara för alla som följer den här tråden hur du kom fram till den slutsatsen
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|