Hej hopp!
*Spelat sen jag var typ 10 år dvs ca 20 års tid.
*Spelar mest hårdrock, men har provat på det mesta på musikgymnasium och under musiklärarutbildningen.
*Gitarrer: Eh få se nu.. dom jag har just nu är:
-Ibanez Universe 7-strängad vit (1994)
-Ibanez Jem 10thAnniversary nr 556/850 (1996)
-Brian Moore Custom
-Egenbyggd "fender strata" kopia
-Plus några halvfärdiga gitarrer jag bygger på när jag nån gång har tid.
-Fender stålsträngad akustisk
-Nylonsträngad akustisk, vet inte märket.
*Förstärkare: Rack i tre delar: Marshall valvestate(förstärkardel), Marshall JMP-1 (förförstärkare), T.C.Electronics G-major(effektdel). Plus 2 Marshalllådor med 10tumselement.
Kul med videoklipp. Jag får väl försöka ta mig tid att spela in ett sånt. Jävla jobbet gör ju att man inte hinner spela längre. Annat var det i tonåren, då spelade jag jämt, precis jämt! Brukade spela när jag såg på tv, lite roligare att ha nåt att titta på när man övar skalor och sånt tråkigt shit.
King tråd!
*Spelat sen jag var typ 10 år dvs ca 20 års tid.
*Spelar mest hårdrock, men har provat på det mesta på musikgymnasium och under musiklärarutbildningen.
*Gitarrer: Eh få se nu.. dom jag har just nu är:
-Ibanez Universe 7-strängad vit (1994)
-Ibanez Jem 10thAnniversary nr 556/850 (1996)
-Brian Moore Custom
-Egenbyggd "fender strata" kopia
-Plus några halvfärdiga gitarrer jag bygger på när jag nån gång har tid.
-Fender stålsträngad akustisk
-Nylonsträngad akustisk, vet inte märket.
*Förstärkare: Rack i tre delar: Marshall valvestate(förstärkardel), Marshall JMP-1 (förförstärkare), T.C.Electronics G-major(effektdel). Plus 2 Marshalllådor med 10tumselement.
Kul med videoklipp. Jag får väl försöka ta mig tid att spela in ett sånt. Jävla jobbet gör ju att man inte hinner spela längre. Annat var det i tonåren, då spelade jag jämt, precis jämt! Brukade spela när jag såg på tv, lite roligare att ha nåt att titta på när man övar skalor och sånt tråkigt shit.
King tråd!

Last edited: