Hur håller människan i gashandtaget?Axxexs skrev:2405511BMW:s MotoGP.hoj.
Hur håller människan i gashandtaget?Axxexs skrev:2405511BMW:s MotoGP.hoj.
Axxexs skrev:2405511BMW:s MotoGP.hoj.
Vad ska man säga? Utseendemässigt hade den säkert renderat ett eller annat höjt ögonbryn på MC-mässan 2001. Som gathoj. Men som GP-prototyp 2007 ser den ju vansinnigt trist ut. Det skulle överraska om BMW sjösatte en MotoGP-satsning som floppade fullständigt. Tänker på deras sammanlagda racing-historia och rykte. Hur ser ramen ut vid styrhuvudet?!Axxexs skrev:2405511BMW:s MotoGP.hoj.
Axxexs skrev:2406040Hopkins vill nog också ha en sån där Yama 800cc!
Hacka på CV, inte på mig.Nyteknik skrev:2405112Det är såklart en överdrift.
Axxexs skrev:2405511BMW:s MotoGP.hoj.
Axxexs skrev:2407378
This leaves Stoner without a ride for 2007 so far, and, by overplaying his hand so strongly in negotiatons, with little chance of a ride, unless he were to move to Kawasaki to replace Shinya Nakano, who is rumored to be moving to Konica Minolta Honda for next season.
Zilversurfer skrev:2407429Den "ser" ut att väga 50kg mer än minimivikten...
Michelle No2 skrev:2407460Hmmm hade inte Konica Minolta konkat?
sandstream skrev:2405041Okej, jag trodde du försökte "rätta" mig
Absolut.
CV sa ju efter sina första tester att likheten mellan en WSBK-hoj och en MotoGP-hoj är att de har två hjul och en motor, sen slutar likheterna.
Jag menade bara att en WSBK-hoj är en bra bit ifrån en vanlig gathoj som rullar i tex NSBK.
bean305 skrev:2408074SBK skall grunda sig på en serieproducerad motorcykel. En produktionsracer skall inte (FÅR INTE) grunda sig på en serieproducerad motorcykel. Det är för övrigt mycket stor skillnad på en 125:a i SM och en 125:a i VM, det är stor skillnad på en 250:i i SM och i VM precis som skillnaden är stor i WSBK o NSBK.
Förmodligen för att Loris hade ett flerårskontrakt och Sete kom in som ny. Normalt även inom arbetslivet för en svensk tjänsteman.Manhattan skrev:2407464Hur fan kan Ducati ge Sete ett bättre kontrakt än Capirossi?
Setes förra säsong var ju inte direkt bra...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|