Jag tror inte Honda byggt cykeln speciellt för någon förare,
Skönt där är några som kan sakerna här bättre än de förare som de intervjuar
i Eurosport.. då ska jag inte lyssna så noga på deras intervjuer i fortsättningen..
Jag tror inte Honda byggt cykeln speciellt för någon förare,
Jag menade bara att det inte är så tydligt att han presterar sämre än ifjor, läser man tabellerna kom han femma ifjor och i år ligger han på en stadig tredje plats. Jag är medveten om att tabellens resultat inte stämmer över ens med SHs uppfattningar sedan tidigare.När jag säger prestera menar jag naturligtvis med hänsyn till omständigheterna, dvs att man kan vänta sig att Pedrosa ska placera sig bättre i år än ifjol i och med att han har en säsong under bältet och börjar vänja sig vid MotoGP-sofforna istället för de knivskarpa racehojarna i 125 och 250.
Och för mig förefaller det som rätt uppenbart, med tanke på resultaten, att Butter är den man anpassat hojen mest för.Nä, i min värld förefaller det osannolikt att HRC skulle agera på det viset.
Var det inte precis tvärtom? Att de onda sparkade en gudabenådad kjesare men behöll den värdelösa kycklingfriteraren?När Biaggi fick focken så fick sa man att HRC minsann inte var onda utan bara gjorde allt rätt och riktigt. Nu när Hayden går dåligt så är de (HRC) minsann onda imperiet. Hur ska man ha det egentligen?
Även om Pedrosa är Hondas framtidshopp vore det närmast självdestruktivt att skräddarsy hojen åt honom, om detta sker på bekostnad av körbarheten för andra Honda-piloter.
Jag menade bara att det inte är så tydligt att han presterar sämre än ifjor, läser man tabellerna kom han femma ifjor och i år ligger han på en stadig tredje plats. Jag är medveten om att tabellens resultat inte stämmer över ens med SHs uppfattningar sedan tidigare.
Det är däremot tydligt att Hayden som tog titeln ifjor och Melendri som hade chans på den är avhängda i år. Att de presterar sämre är mer uppenbart för mig. De var Hondas bäst placerade förare ifjor, i år är det Pedrosa.
HRC bygger nog en hoj för att vinna VM med.
Yamaha har väl gjort så hela tiden sedan de rekryterade Rossi, de gör väl ingen hemlighet av att det är han som bestämmer hur hojen ska vara och sedan får Edwards bara en likadan.
Skönt där är några som kan sakerna här bättre än de förare som de intervjuar
i Eurosport.. då ska jag inte lyssna så noga på deras intervjuer i fortsättningen..
Är det inte så att en av anledningarna till att Rossi trivs så bra med Edwards som teamkompis är att han också är duktig på att utveckla grejerna?
Hopkins har signat för Kawasaki för 2008:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s...jul1007johnhopkinssignsforkawasakimotogpteam/
http://www.crash.net/news_view~cid~6~id~150989.htm
Intressant! Undrar om det öppnar dörren för Return of the beard eller om de ersätter Hopkins med någon annan?
Som sagt, mycket intressant och det lär komma fler stora nyheter inom kort eftersom bollen nu är i rullning.Hopkins har signat för Kawasaki för 2008:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s...jul1007johnhopkinssignsforkawasakimotogpteam/
http://www.crash.net/news_view~cid~6~id~150989.htm
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |