hmmm, ska du köra soppablandad luft GENOM kompressorn eller är det min läsförståelse som har flippat ur totalt
(annars så är det väl Dellorto som har nån 45'a som är trycktätad från fabrik)
Sida+kompressor=svinballt!
Det här projektet blir bara bättre och bättre. Tack för att du bidrar till att världen blir en bättre plats.
Jorå, så att eehh...Kompressorbygge! YES! YES! YES! YES!!!!!
Strindberg på e och petroleumångor.
Där var nog inte riiktigt med, men E är ju givetvis etanol + ångorna = E85 , men ikke! 98oktanigt E0 blir det nog.
Btw. hur får jag bilder av de bifogade filerna? De syndes ju som bilder vid förhandsgranskningen av inlägget.??
Ser bättre ut på nätet med otolkningsbara förkortningar, osbalut!
Jag tänkte nog närmast på att Strindberg, upptänd av sin egen eld, syntetiska droger och bensinångor kaaanske skulle kunna leverera något i klass med det du skriver. Detta om han levat i denna tid. Blir ju som att försöka gissa sig till hur Hendrix hade lirat om han varit 20 nu.
Skit i tidigare förtydligande. Funnes det ett kompendium med dina alster hade jag köpt det.
Hoppas inte du frågar mig hur man lägger in bilder. Klickade på dina länkar. (Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk, bevisligen). Då stod det att man skulle rapportera något till någon om man följde något... : angiveri :stasi
Så där ja. nu har den första lilla biten letat sig från min hjärna, via skjutmåttet till kladdpapper och sen in i mastercam och ut i nc-kod och sen vidare ut i USB-sticka.
Det blev kompressorinlopps adapterflänsen.
Då var det bara förgasarflänsen, utloppsflänsen, insugsflänsen samt de 67 andra grejer som bruka upp under resans gång. Bygget smyger sig sakta igång iaf....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|