Så där ja!
Bänkat var det här.
Vad skall man säga... TTS reklamkurva är något överoptimistisk.
TTS kamaxlar, Akrapovic helsystem och en PC3 dvs samma "hardware"
TTS reklamkurva 135hp and 135Nm Bygdens dynojet bänk säger 126,39hp och 132,24Nm.
Förekurvan är en downloadmapp som var alldeles för snålställd.
105Nm tillgängligt vid 2400rpm för att dippa och sedan vara tillbaka igen vid 3400rpm... känns inte alls då man kör. Kanske för att effekten ökar under samma varvtalsområde?
Generellt så går hojen mycket mjukare nu. Viftar glatt på framhjulet om man vill utan att vara nervös för det.
Uj uj uj va go min GSX är!
Bänkat var det här.
Vad skall man säga... TTS reklamkurva är något överoptimistisk.
TTS kamaxlar, Akrapovic helsystem och en PC3 dvs samma "hardware"
TTS reklamkurva 135hp and 135Nm Bygdens dynojet bänk säger 126,39hp och 132,24Nm.
Förekurvan är en downloadmapp som var alldeles för snålställd.
105Nm tillgängligt vid 2400rpm för att dippa och sedan vara tillbaka igen vid 3400rpm... känns inte alls då man kör. Kanske för att effekten ökar under samma varvtalsområde?
Generellt så går hojen mycket mjukare nu. Viftar glatt på framhjulet om man vill utan att vara nervös för det.
Uj uj uj va go min GSX är!
Bifogat
Last edited: