Ser väldigt bra ut!!!!
Fan jag vill med ha ett extra kit med tank och kåpor....
Såg nu att det hade varit riktigt nice men stötdämparfjädrarna i samma färg i bak
Men är väl lite jobb med att plocka bort dom, och så passar det kanske inte så bra med original färgsättning.
Men det hade varit snyggt
Sådärja... då har man åkt första svängen.
Bara ner och tanka men ändå.
Kallt... hantagsvärmarna gjorde nytta.
Sand och grus lite överallt med krydda av vatten på sina ställen.
En bild i solen blev det iallafall.
Sådärja... då har man åkt första svängen.
Bara ner och tanka men ändå.
Kallt... hantagsvärmarna gjorde nytta.
Sand och grus lite överallt med krydda av vatten på sina ställen.
En bild i solen blev det iallafall.
Nice!
Men litt lite cc
He he
Okej jag ska lugna mig... lovar.....
Undra var det kostar att porta toppen... och 1550 kit... och nya kammar...och polera ramen... !!!
Äntligen har mitt paket fått statusen, international discpatch, så nu är nog PCIII på väg mot europa och Sverige. det tog bara... 5 dagar efter att paketet hade hämtats på leverantören..... dom är snabba over there
Idag 15 varma +grader Så efter lite lunch så ska jag nu ut å åka
Går det att gasa upp hojen på 2an ? Och då inte med Maggys superduper kammar i Utan hyffsat orginal motor. Vad är det magiska vartalet för 2an ? På ettan är det ju lagom att ligga lite över 3000 och bara rycka till så vill den ju vädra hjulet
Tjiho, nu har mitt paket fått statusen.
Into Foreign Custums.
Så nu borde det inte vara många dagar borta
För att ni inte skall bli helt sänkta så kan jag berätta om de senaste två försändelserna från USA, bägge EBAY transaktioner.
1v respektive 1v och 2 dagar totalt.
Inbetalningskort för tull och frakt kom ca en månad senare.
Snabbaste leveransen från utlandet (UK) är dock mina kedjesträckare... vann auktionen på fredag vid luch och grejjerna fanns på postens utlämningsställe på måndagen. Och då hade de redan skickat ut en avi också!
hejsan på er
nu har jag kört 20 mil med min nya Gsx1400.Håller på o kör in den nu om
det verkligen är så viktigt.Gasar som mest 5000varv.
Nåt ja saknar på hojen är att man inte kan se vilken växel man har i många
gånger tror man att man ligger på 6 e växeln så försöker man växla upp
ändå.Man kanske vänjer sig vid växlarna när man kört längre.
En sak jag funderat över är att man hör ett elektroniskt pipljud hela tiden
när man kör är detta normalt
Jag hade ju aldrig provkört hojen innan jag köpte den så jag köpte väl lite på
känn men annars känns hojen helkul o köra o roligare blir det väl när man
kan gasa lite mer
Är det nåt speciellt ni gjort på 100 mil service förutom olja,filter o känna
på skruv o bult...
mattias
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |