Fürstenhoff skrev:2480501...Till sist - 3 rambrott i denna tråd rörande en av världens mest sålda 1000 moppe & med dagens internet info kan väl knappast beskrivas som helt sjukt!!
/Fürstenhoff.
sandstream skrev:2211037Samma sak med den, vem vet vad den varit med om innan.
Jag försöker inte försvara Suzuki, tycker att de ska utreda sånt här grundligt och återkalla hojar med problem, som Kawasaki gjorde med 10:ans framfälgar som hade ett fabrikationsfel.
Kasta inte spjut i tält, fjunisFist Woman skrev:2480736Sluta larva dig nu.
sandstream skrev:2481087Kasta inte spjut i tält, fjunis
Så länge ramarna spricker efter kraschen känner jag ingen oro.
Det skulle vara värre om de bara gick av under färd.
Som Fürsten skriver förstår jag inte heller hur folk kan bli så upprörda över skador som uppstår efter en krasch och att 3 st av åtskilliga tusen skulle vara någon katastrof.
Jag har varit i kontakt med KGK idag igen men något svar från Japan verkar inte ha kommit och lär väl aldrig komma heller.
Fürstenhoff skrev:2480501Blabla bla jag är sponsrad med den aktuella modellen bla bla bla/Fürstenhoff.
Om du hade hängt med från början hade du vetat att jag mailade KGK för åtskilliga månader sedan och att de skulle kolla vad japanerna hade att säga.Chronic skrev:2481102Hade du väntat dig en blixtinkallad kommité redo att besvara dina undringar eller?
-Fan mailade Bill Gates idag med synpunkter på Windows men fick inget svar, jädrans, var jag inte allsmäktig gud ändå
Kraschar man kan det hända att man får styret i magen, en nyhet för dig eller?Chronic skrev:Säg det till nästa kille med styret i magen ist...
Har du bilder så lägg upp.Fürstenhoff skrev:Jag har personligen sett mer än 5!!!!!!!!! ZX10 ramar som spruckit sönder under tanken utan att gått helt av, senast en -05'a där sprickan var drygt 12cm!!
Vad du babblar om TRE ramar. Tror du att de tre i tåden är de enda i hela världen? Tråden handlar fö inte om TRE ramar som gått sönder EFTER en krasch. En av de TRE cyklarna i tråden kraschade på grund av rambrottet. Hajar du, PÅ GRUND AV...Fürstenhoff skrev:Så tre ramar som gått av EFTER en vurpa kan inte vara sjukt...
Jag är Mr FilbunkeFürstenhoff skrev:2481202Lugn nu "Bingo",det är faktiskt fredags kväll!!
Jag skrev i tidigare inlägg: dock är en ram som gått sönder UTAN en vurpa garanterat 1 ram för mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eftersom att jag far fram på världens farligaste bana Nürburg ring med just en K5'a så är jag minst lika intresserad somdu & andra att få framsanningen rörande dessa rambrott!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2480365I stället för att skapa panik i byggden så kanske du borde berätta att ramen INTE gick av förrän motorcykeln slog i marken efter din vurpa, INTE innan!!
/Fürstenhoff.
Varför inte?Hans1 skrev:2481649När den gick av kan kanske vi som var med ha åsikter om och inte diskuteras
i detta forum!
sandstream skrev:2481659Varför inte?
BrInK skrev:2481709den första hojen har varit kraschad 4ggr på 800 mil.så jag tror dessa hojarna klarar minst lika mycket stryk som alla andra sporthojar där ute och det finns helt säkert andra hojar/märken på marknaden med defekter på ramen som skulle ge liknande fel men dom har bara inte tagits upp eller blivit upptäckta än.../brink
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |